Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Haha, ja ik denk dat ik indd voor type 1 ga. En 50 euro is best wel veel op 200. Kan ik indd beter voor een tas of als ik een keer iets anders wil. Even kijken hoor, want ik heb de zonnekappen er wel al bij gezet, en die waren volgensmij helemaal niet duur, of ik heb het eigen merk gepakt. Aah, ik zie het al, heb het eigen merk gepakt. Haha alles merkjesmerkjesmerkjes. Dat is voor mij niet belangrijk, het zijn maar 5 lettertjes die er niet op staan, en ze zien er precies het zelfde uit (op die 5 lettertjes dan na!)
Bagheera_206 schreef:Waarom dan wel je 24-70mm mee en niet je 70-200mm? Die 24-70mm is toch nog duurder dan je 70-200mm?Tenzij je natuurlijk de Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM Mk2
hebt.
Kun je dan niet de Canon EF 70-300mm L nemen? Die is een stuk lichter/compacter dan je 70-200mm f/2.8 en net iets duurder dan de Canon EF 24-70mm f/2.8L USM. Als je normaal werkt met een 24-70mm & 70-200mm weet ik niet of je heel blij zult gaan worden van een 75-300mm Mk3.Die 70-300mm L ga je daarna vast ook nog vaker gebruiken als je meer mm's nodig hebt en niet wilt zeulen met je 70-200mm.
Nouks schreef:@Kimble:
Je hebt dus al een goede standaardzoom en een goede telezoom. Zou je dan niet kiezen voor een wat meer allround objectief, bijvoorbeeld een 17-85 of een 15-85 of een 28-135? Mijn ervaring is dat een dergelijk objectief op vakanties eigenlijk alles is wat je nodig hebt, en dan kun je ook je dure 24-70 thuislaten.
Yvttheid schreef:Ik ben van plan om een telelens te gaan kopen. Om foto's mee te maken op bv wedstrijden, in de wei van de paarden etc. Dus ik wil voornamelijk buiten foto's maken, dus de lens hoeft niet super lichtsterk te zijn.
Mijn budget is rond de 300 euro
dus hebben jullie advies/ervaringen met lenzen in die prijsklasse
want ik kom er niet meer uit haha
Alwiene schreef:Yvttheid schreef:Ik ben van plan om een telelens te gaan kopen. Om foto's mee te maken op bv wedstrijden, in de wei van de paarden etc. Dus ik wil voornamelijk buiten foto's maken, dus de lens hoeft niet super lichtsterk te zijn.
Voor welk merk camera?
Alwiene schreef:Yvttheid schreef:Ik ben van plan om een telelens te gaan kopen. Om foto's mee te maken op bv wedstrijden, in de wei van de paarden etc. Dus ik wil voornamelijk buiten foto's maken, dus de lens hoeft niet super lichtsterk te zijn.
Voor welk merk camera?