Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cranberry schreef:Mijn toekomstige camera staat niet in het rijtje
Ik heb wat rond zitten kijken, mijn vriendje werkt bij een Japans bedrijf en die gasten weten nogal veel over fotograveren. Volgend weekend krijg ik de camera te leen om te zien of ik m fijn vind ed, zo ja, dan ga ik m bestellen
Het is de Pentax K10D, hier een linkje vanaf een vergelijkinssite, de officiele site heb ik alleen in Japans, dat is niet te lezen![]()
Pentax K10D
Volgend weekend heb ik dus voorbeeldfoto's![]()
Kokomo schreef:cranberry schreef:Mijn toekomstige camera staat niet in het rijtje
Ik heb wat rond zitten kijken, mijn vriendje werkt bij een Japans bedrijf en die gasten weten nogal veel over fotograveren. Volgend weekend krijg ik de camera te leen om te zien of ik m fijn vind ed, zo ja, dan ga ik m bestellen
Het is de Pentax K10D, hier een linkje vanaf een vergelijkinssite, de officiele site heb ik alleen in Japans, dat is niet te lezen![]()
Pentax K10D
Volgend weekend heb ik dus voorbeeldfoto's![]()
Pentax is op zich eengoed merk. Maar zoals wel meer is ook voor hem de hogere Iso niet zo sterk. Als ik dan de prijs vergelijk met een Canon Eos 400D, krijg je bij Canon meer camera voor flink wat minder geld. Met goede lichtomstandigheden zullen ze ongeveer gelijk presteren maar bij hoge Iso is Canon beter. Ja en een stuk voordeliger.
Marjolein_18 schreef:Nou was mijn vraag, wie heeft hem? En hoeveel was de aanschaf? Kan namelijk nergens richtprijzen vinden op google.
Marleen_ schreef:Ik heb sinds vandaag een Canon PowerShot A560, voor een amateur fotograaf ben ik hier super blij mee, heb al hele leuke plaatjes gemaakt!
Dat is het in het eenvoudig uitgelegd.Citaat:Beeldstabilisator
De beeldstabilisator is een technische voorziening in een objectief die ervoor zorgt dat met een bewegende camera toch scherpe beelden worden gemaakt. Zeker met een telezoomlens of telelens zijn camera's moeilijk stil te houden.
Liisette_ schreef:Hallow!![]()
Ik heb een paar vraagjes.
Ik wil graag weer een camera. Nou heb ik er 1 gevonden die me wel leuk lijkt. (op bol.com)
Maar ik zou wat meningen erover willen horen.
Het gaat om de Samsung Digimax s600.
Is het een goede camera die goede en mooie foto's kan maken ?
Heeft er iemand zo'n camera? Wat zijn je ervaringen ermee.. ?
nou heb ik ook ff naar de camera's hier gekeken. En die samsung digimax s800 ziet er ook wel leuk uit, hij lijkt een beetje op de s600 ..
ladypaard schreef:al iemand ervaring met de Sony H9??
heb enige ervaring met de H5 gehad, dat was een mooi dingetje, maar er zijn nu zowel hele positieve als wat negatieve berichten over de H9, dus wie heeft er ervaring mee?
NinaElisa schreef:wat houd dat beeldstabilisator nou eigenlijk in?
is dat een voordeel?