De samenvatting van week 24 - 2014:Agossie verzamelt
hier = Nette foto, op het juiste moment geklikt!
Asselruiter = Erg mooie foto, ik vind dit soort foto's altijd mooi in zwart-wit.
Bellatrix verzamelt
hier = Nette blackfoto, de bles is misschien net iets te overbelicht. Maar dat zal ook wel niet simpel zijn
binky = Leuke foto, wat fijn dat hij net even komt piepen! Ik mis een klein beetje scherpte op het hoofdje, maar ik vermoed dat je ook wel serieus zal moeten ingezoomd hebben? Dat zal sowieso wel kwaliteitsverlies geven.
Bumblehorse = Persoonlijk vind ik foto's die met dit perspectief zijn genomen niet erg fijn kijken. Ik mis ook wel wat scherpte bij de ogen. Kleuren zijn wel fijn, en het hondje heeft een leuk snoetje erop zitten!
calice = Wat een fijne foto! Kleuren lekker zacht, vogeltje mooi scherp.
C_estmoi = Ik vind het gevoel in de foto leuk, maar hij toont bij mij op de computer wel wat te groen?
chriske = Ik vind dit persoonlijk niet zo een leuke uitsnede, ik had graag dan wel volledig zijn manen gezien. Kleuren en scherptediepte vind ik wel fijn wegkijken!
CrazyIris = Leuke foto met de druppel er mooi scherp op. Ik blijf er naar kijken met het gevoel dat die druppel ieder moment kan vallen
Deetjeeuh = Hmmm, njammie! Super scherpgesteld op de tweede koek, ik zou misschien nog iets meer scherp willen gezien hebben van de 2de koek. Nu lijkt daar het laatste stukje ook van weg te vallen.
Eviii_x = Leuke foto! Mooie, heldere kleuren. Enige minpuntje is dat het paard de ogen dicht heeft, maar daar kan jij niet zo veel aan doen natuurlijk
faatxhorse = Leuke foto, en wat een leuke kat! Alleen valt zijn hoofd een beetje donker weg, en is het wat spijtig dat je zijn tweede oog niet ziet.
Fennee = Wat een schattig puppy'tje! Wat mij meteen opvalt, is dat zijn staart er niet volledig op staat. Dat vind ik persoonlijk spijtig. Verder is hij wat overbelicht, vooral aan zijn snoet. Probeer de volgende keer ook wat lager te zitten als je de foto neemt
Fenneeee = Wat een lieve foto! De donkere wolken passen er hier wel bij vind ik!
Gub verzamelt
hier = Mooie, zachte foto! Dat de achtergrond bij de wesp (bij?) ook roze is, past helemaal!
HeavensLove verzamelt
hier = Wauw, super foto! De kleuren zijn zo prachtig, en de sfeer die er in zit... Vind hem toppie!
Irene96 verzamelt
hier = Aagh, wat een lieve foto! Het had misschien leuk geweest als de jongen ook de moeder een kus gaf, of als hij dezelfde richting uit keek als moeder. Maar dat is muggenzifterij, want de foto is verder top!
ismy = Deze foto fascineerd me. Meestal zouden vieze koeienkonten me niet zo aantrekken

Maar hier past het totaalplaatje gewoon! De dame die er bij staat, super gewoon!
JewEmm verzamelt
hier = Mooie foto, maar ik mis een scherptepunt? Het eerste bloemetje toont wel scherp, maar er is iets (ik kan niet plaatsen wat), dat me ervan weerhoudt om te zeggen dat het 100% klopt... De sfeer vind ik wel leuk hoor!
jilinda = Wat een mooie foto! Kan er niets over zeggen, vind hem erg sprookjesachtig!
Jis_ = Dat vind ik een fijne foto! De poes staat er knap op, kleuren zijn prima! Scherpte lijkt ook helemaal goed te zitten!
Joey = Deze vind ik zo leuk! Je krijgt zo een warm, zomers gevoel ervan. Dat de kat de ogen hier dicht heeft, past bij het plaatje.
Jolandaa_ = Leuke foto, beetje spijtig dat de linkerbloem afgekapt is. Als ik lang naar de foto blijf kijken, krijg je het gevoel dat de lucht erbij is "geplakt". Misschien omdat je zo dicht bij de wolken zit?