Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariaMaaike schreef:Captain, heel gaaf die vuurfoto!
Janinevv, ik ga mee met mijn voorgangers. Het jurkje is nu iets te 'mat' waardoor hij grijs lijkt ipv zwart. Vind het verder wel een leuke sfeer in je foto
Esaqar, mooi opgeknapt!
Ook weer eens een voor en na van mij (met bokt-upload)
[ [url=m/5r7UWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/miGiH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
droomy schreef:Drico: mooi zacht sfeertje! Rommel op de achtergrond heb je ook netjes weg weten te werken. Enige wat me opvalt is het groene op het metaal van het halster, misschien kan je die nog wegwerken?
Shauniraquel schreef:MariaMaaike schreef:Captain, heel gaaf die vuurfoto!
Janinevv, ik ga mee met mijn voorgangers. Het jurkje is nu iets te 'mat' waardoor hij grijs lijkt ipv zwart. Vind het verder wel een leuke sfeer in je foto
Esaqar, mooi opgeknapt!
Ook weer eens een voor en na van mij (met bokt-upload)
[ [url=m/5r7UWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/miGiH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
hoe is het jouw gelukt die achtergrond wat te bluren? Als ik dit doe wordt het vaak nep.. Maar dit oogt net echt.
Captain schreef:Ik heb dit vorige week ook gehad!! Ik plaats morgen een filmpje voor je die uitlegt wat je moet doen, heb nu geen last meer van.
Esaqar schreef:Captain schreef:Ik heb dit vorige week ook gehad!! Ik plaats morgen een filmpje voor je die uitlegt wat je moet doen, heb nu geen last meer van.
Oke, ik ben benieuwd! Zou heel fijn zijn als het werkt.
Photoshop zegt het als ik iets met de tools wil doen. Contrast etc bijwerken kan nog wel. Opslaan kan niet.
Neverland schreef:Esaqar schreef:Oke, ik ben benieuwd! Zou heel fijn zijn als het werkt.
Photoshop zegt het als ik iets met de tools wil doen. Contrast etc bijwerken kan nog wel. Opslaan kan niet.
Gebeurt bij mij meestal als ik mijn penseel bv te groot heb. Maak ik het kleiner pakt hij het wel.