Voor 639 euro, daar is de korting al af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Heeft iemand ervaring met de Canon Ixus 950 IS?
Deze werd mij in een fotowinkel aangeraden, als beter zijnde van de Canon Digital IXUS 70/75 (die me in andere winkels werd aangeraden).
Tenshi schreef:Vervelend zeg Zoetje.Toen ik een soortgelijk probleem had (ik kon de camera maar niet vinden op de pc nadat ik hem had aangesloten.. ) was ik domweg vergeten de camera aan te zetten.
Myukii schreef:Een cf-kaartje NerootjehOngeveer 60-80 euro voor 2 GB ofzo..
Tenshi schreef:Misschien heb je hier wat aan.![]()
950 heeft meer megapixels, 4x optische zoom tegenover 3x op de andere camera's, beeldstabilisator wat de andere niet hebben.
Hoe de kwaliteit van de foto's is weet ik niet..maar ik zou persoonlijk geen 340 euro uit willen geven aan een dergelijke simpele camera.
Tenshi schreef:Ik zeg niet dat ze slecht zijn, ik bedoel ermee dat er weinig opties op zitten om bijvoorbeeld zelf aan de isowaarden/sluitertijden te zitten. Het cameraatje dat ik hiervoor had, de Nikon L12, zette paarden in beweging nog heel netjes op de foto, en die kost op het moment rond de 165 euro.Vandaar dat ik 330 euro erg veel geld vind, voor iets wat ongeveer in dezelfde categorie valt.
Overigens, als je onderaan de link kijkt die ik gaf, zie je beoordelingen staan. Als je hierop klikt vind je ervaringen van gebruikers.
Nerootjeh schreef:Wat mist eraan dan ashley?