[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:05

@ anouska, sterkte wat zonde :( mooie hond..

@jespri, toffe spontane foto, maar waarom kies je voor de plaatsing van je logo zo? Ik snap dat het helpt voor croppen, maar zo zonde! dan vind ik een subtiel watermerkje er overheen mooier dan zo :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:42

Sterkte anouska :(:)
Mooie foto heb je nog kunnen maken :j

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:42

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met het logo wil eerlijk gezegd k_m. Had hem altijd in de hoek staan maar hij word elke keer er afgesneden. Soms moed willig en soms perongeluk door Facebook bijvoorbeeld. Zo kunnen ze er niet omheen. Transparant er doorheen vind ik helemaal zonde namelijk. Zag dit wel vaker bij fotografen vandaar dat ik het een keer zo heb geprobeerd.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:48

Ik snap zeker waarom je het doet, maar ik vind het zo vooral heel storend in je foto.. Maar dat is een watermerkje ook wel. Moeilijk hoe je dat het beste kan aanpakken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:48

Sterkte, heel naar om je maatje te moeten laten inslapen :(:)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:50

k_m schreef:
Ik snap zeker waarom je het doet, maar ik vind het zo vooral heel storend in je foto.. Maar dat is een watermerkje ook wel. Moeilijk hoe je dat het beste kan aanpakken..

Ja echt heel lastig. Dit is inderdaad ook wel storend... Mhh lastig.... Ik ga nog wel even puzzelen, misschien iets minder hard maken.

Anouska ik had je al gesproken, sterkte morgen. :(:)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:59

Er komen erg leuke foto's voorbij! Ik zal vandaag of morgen wel even feedback geven van deze en vorige week :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:45

Sterkte met het verlies van de hond!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:47

Veel sterkte voor morgen Anouska!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:55

Sterkte morgen anouska!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:22

Logo toch maar aangepast. O:)

Agossie zou je deze voor week 16 willen neerzetten?

Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:27

Veel sterkte Anouska. Hij heeft een mooie leeftijd bereikt!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:53

Ylvy Heel erg leuke actiefoto, wat gaaf dat je die man in volle concentratie hebt vastgelegd :)

Ingvild Wat een gave foto zeg, welk dier is dit? := Erg leuk vastgelegd, heel fijne DoF en de ogen lijken echt op te lichten :)

louiisaa Leuke foto, erg bijzonder moment :) Ik mis wel echt scherpte in je foto, en de grote donkere vlek van het dak leidt de aandacht af van het onderwerp.

CrazyIris Heel erg gaaf! Het meisje heeft een lieve spontane blik en de pony kijkt echt geconcentreerd :) Knap gedaan!

billionache Erg fijne foto :j Je hebt een fijne DoF en de hond springt er heel mooi uit. Jammer dat hij rond de ogen wat donker uitgevallen is, verder is de foto heel geslaagd.

glenstorm Wat een droppie! <3 Heel erg gave foto, goed getimed zeg. Knap gedaan! Ik stoor me persoonlijk heel lichtjes aan de omheining, maar laat dat de pret niet bederven ;)

Brechtjee Ontzettend gave foto! Heel erg fijne sfeer, de kleuren vullen elkaar perfect aan en je hebt een mooie DoF :)

Cioccolato Wat een leuk sfeertje :) De kleuren vullen elkaar ook mooi aan, het blauwe uit de lucht met het rode van het paard en het geel van de bloemen. De bloem tussen de oren is misschien wat over the top, maar het is wel een leuk concept!

WiancaR Ontzettend gave foto, wat een leuke sfeer zeg! De compositie is erg sterk en je gebruikt ook heel bijzondere kleuren!

S_imonee Erg leuke foto, fijne lichteffecten! :) Een beetje jammer van het hoofdstel, maar verder erg gaaf gedaan!

IsaCalixa Wat een gave sfeer zeg, heel erg leuk gedaan! :) Erg fijne kleuren en het concept is heel origineel!

goriginal Heel fijne foto, erg leuk sfeertje zeg! Fijne lichteffecten en mooie DoF, en je weet echt de band tussen de kinderen en hun pony in je beeld vast te leggen :)

XiiaaooNaa Ontzettend gave foto zeg, er hangt echt een zachte en rustgevende sfeer rond. Je hebt een mooie bokeh en de kleuren komen erg goed uit :)

NESCAFE Wat een leuke foto zeg, de bloemetjes springen er echt heel mooi uit! Fijne DoF ook, en erg nette compositie :)

Bellatrix Ontzettend gave foto zeg, de kat lijkt me echt recht aan te staren :) Erg gave nabewerking ook, heel erg knap gedaan!

Asselruiter Leuke foto hoor, knap gedaan! Fijne DoF ook! :)

Jespri Wat een lieve en spontane foto zeg, heel gaaf gedaan! Het meisje springt er echt heel mooi uit en de kleuren vullen elkaar mooi aan! Je watermerk is wel erg storend naar mijn gevoel, op de nieuwe versie is het een stuk beter.

Valerie98 Leuke foto en goeie timing, knap werk! Ik mis wat scherpte, maar verder vind ik hem best geslaagd :)

horserider22 Heel erg gave foto zeg, de bloemetjes springen er zo mooi uit! Knap gedaan!

Anouska15 Wat lastig zeg, sterkte! :(:) Je weet zijn vragende en liefdevolle blik op een heel bijzondere manier vast te leggen.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:55

Dank je wel Eline :)

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:21

Bedankt Eline!

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:23

Dank je Eline, ik probeerde inderdaad die lieve blik in zijn ogen te vangen !!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:12

Dankje eline,
hihi, die man is mijn vriend. :)
Was hartstikke trots dat hij zo opstapte en wegreed. Was op een open dag van de rijschool

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:49

Bedankt! Ja de scherpte is best achteruit gegaan via bokt... maar hij is gelukkig wel geslaagd op mn computer zelf :) en mn website bedankt voor de feedback :)

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:10

Dankje Eline. Ik heb de bloem bewust wat onscherp gemaakt. Had ik misschien beter niet kunnen doen ;)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:12

In overleg met Agossie

Week 15:
Afbeelding

Week 16:
Afbeelding

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:27

Mijn week 16

Vers van de pers :D

Ik persoonlijk vind het jammer dat er zoveel licht door de haartjes op het lijfje schijnt.

Afbeelding

hmm.. hij is wel erg groen..

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:34

Vervolg feedback week 14:
Calice: Mooie foto. Je hebt de ogen van de kat er mooi weten uit te laten springen. Fijne zwart-wit omzetting ook!
Teszzz: Gave foto! Op het eerste gezicht als je er even snel langs scrolt lijkt het net een schilderij zo met dat water!
Niece: Heel gaaf zeg! Heel mooi dat je de zon ook echt ziet en prachtige kleuren!
Jilinda: Orgineel idee en leuk uitgewerkt! Vind de DOF erg mooi, alleen vind ik de schittering boven op de manderijnen niet helemaal lekker kijken.
Myhu: De scherpte ligt mooi op de voorste bloem! Wel vind ik de bruine achtergrond de foto een wat grauwere sfeer geven wat ik totaal niet bij deze foto vind passen! De foto springt er daarom niet zo uit voor mij
Ilvy: Mooie foto! Wel wat jammer van de ruis maar voorderest is de hond heel mooi scherp!
LinSa: Vind het niet zo'n bijzondere foto en vind hem ook niet helemaal lekker kijken. Komt misschien door de bewerking en er lijkt een soort korrelig iets over de foto te liggen,weet niet of dat bij de bewerking hoort maar ik vind het niet zo mooi
Jessica_1998: Je hebt een leuke compositie gekozen alleen vind ik het jammer dat het schaap zo donker is door de harde schaduwen. De achtergrond rechts vind ik ook wat storend
Sanne_com: Prachtige foto! Niets op aan te merken
Astor: Weer een hele gave foto! Niets op aan te merken
rosslover: Ik vind het geen sprekende foto. De kleuren zijn allemaal een beetje hetzelfde waardoor het onderwerp er niet uitspringt. Ook jammer van de mensen in de achtergrond
Agossie: Gaaf gedaan! Niets aan op te merken
Revanches: Wat een lieve en vertederende foto! Vind de bewerking ook erg mooi !
manonfleur: Een leuk idee maar naar mijn mening wat minder goed uitgewerkt. Je had er beter voor kunnen kiezen om de paaseieren scherp te maken en de rest onscherp, dan had de foto stukken beter geweest!
Jolijnn: Mooi foto qua belichting en scherpte!
joeluna: Mooie foto qua compositie en scherpte. Vind het jammer van de harde schaduwen bij het hoofd van het paard waardoor de ogen van het paard er niet mooi uitspringen. Ook jammer van de ietwat storende achtergrond
Racheel: Mooie foto! Erg mooi qua scherpte en compositie is ook sterk! had misschien wel een wat andere achtergrond gekozen
Gub: Wauw, erg gave actiefoto! Lukte dat mij maar zo goed! Scherpte is echt perfect!
wendy1987: Fijne foto om naar te kijken! Mooie scherptediepte maar het oog lijkt alleen niet helemaal scherp.
ponyaddicted: Gave actiefoto! Had de foto alleen wat meer ingezoomd zodat het onderwerp er wat meer uitspringt en je niet zoveel mensen in de achtergrond had
cathyenbeau: Erg lieve foto en vind de compositie leuk gekozen! Ik vind de zwart-witomzetting alleen niet zo mooi en er lijkt een soort waas over de foto te zitten waardoor hij niet helemaal scherp oogt
Jewemm: Mooie foto. Niets aan op t emerken
WiancaR: Gave foto. Mooi moment gekozen en erg mooi scherp!
LOVESUSHI: Mooie foto! Leuk dat de focus door het riet toch naar de molen gaat!
bumblehorse: Mooie foto! Scherpte op de rij dopjes is erg mooi!
_Elke: Mooie foto. Qua scherpte en belichting erg mooi! Jammer van het hek op de achtergrond
LauraBloem: Gave foto en knap dat je dat met je telefoon hebt weten te maken!
Lipydo: Mooie foto! niets aan op te merken
Nefertarie: Mooie sfeerfoto! Effect vind ik ook erg goed passen op de foto!

Feedback week 15:
NESCAFE: Prachtige foto! Scherpte is erg mooi!
Gerdjehoran: Gave silhouetfoto! Vind de kleuren erg mooi!
louiisa: Mooie foto. Vind het sepia effect niet echt passen bij de foto, had liever voor zwartwit gekozen. Jammer dat het paard de peesbeschermers nog om heeft
XiiAaNoaa: Prachtige foto! Effect is erg leuk en ook mooi scherp!
LoveUggs: Beide erg mooie foto! De foto van de hond lijkt alleen niet helemaal scherp maar vind de DOF daar wel erg mooi. De tweede foto vind ik erg leuk met de focus zo op het schepje
Asselruiter: Prachtige foto! Scherpte is erg mooi en de kleuren zijn ook erg fijn om naar te kijken
Iejoorrr: Naar mijn mening niet zo'n bijzonder onderwerp maar vind het wel een erg gave foto zo met die verschillende kleuren door de zonsondergang!
NathalietjeB: Gave foto! Vind de compositie erg sterk zo en de scherpte ligt mooi op de ogen! De foto oogt alleen wat donker, had met nabewerking wat meer opgelicht mogen worden!
ponyaddicted: Leuk en spontane foto. Oogt alleen niet zo scherp en jammer van de benen op de achtergrond
HeavensLove: Wauw, prachtige foto! Erg leuk ook dat je ziet waar paard en ruiter naar kijken ( de hertjes?)
showteam: Wauw, jouw stijl vind ik altijd zo prachtig! Je herkent jouw stijl altijd gelijk! Erg mooi scherp ook
goriginal: Gave foto! Vind de bewerking erg sterk! Scherpte is ook erg mooi en de DOF ook! Bruine hoofdstel past ook erg gaaf bij het paard!
Anouska15: Mooie moment heb je gekozen en de foto is ook mooi scherp. Vind de kleuren alleen niet fijn ogen, vooral het blauwe van de lucht
Maaarije: Mooie foto! Scherpte ligt mooi op de slang en belichting is ook mooi!
Dandy200: Mooie scherpe blackfoto. Vind het paard alleen wel wat te rood, misschien wat te veel gespeeld met het contrast?
cathyeanbeau: Orginele foto maar niet mijn smaak. Doordat het paard onscherp is lijkt het net alsof er erg veel ruis over de foto heen zit en springt de foto er niet uit voor mij
Simonee: Gave foto! NIets op aan te merken
Marit: Wauw, prachtige foto! Erf fijn sfeertje om naar te kijken
Cioccolato: Erg mooie foto! KLeuren zijn erg fijn om naar te kijken en de scherpte die mist vind ik niet zo storend hoor!
glenstorm: Mooie sfeerfoto! niets aan op te merken
LinSa: Mooie foto! Sfeertje is erg fijn om naar te kijken!
Kanzi: Orginele foto en mooi uitgewerkt!
JewEmm: Mooie foto! Niets aan opt e merken
IsaCalixa: Mooie foto! Erg mooi zo die kleuren op de pony! Foto oogt alleen niet helemaal scherp
MarijeR: Prachtige vogelfoto weer! Perfect scherp zeg! En ook erg mooi zo die gele kleuren!
quartel: Mooie foto! Vind hem wel wat te donker ogen
k_m: Hele mooie heldere en scherpe foto! Vind het een erg fijne foto om naar te kijken!
Jespri: Gave detailfoto zeg! Erg mooi gedaan!
Eline91: Knappe jongen haha! Jammer dat de foto niet helemaal scherp oogt
Eskegirl: Leuke compositie gekozen en mooi scherp! Verder niet echt een bijzondere foto, springt er niet echt uit voor mij
Astor: Wauw, prachtige foto! Erg fijn om naar te kijken
elle108030: Vind hem qua compositie niet zo krachtig en hij lijkt ook wat donker. Verder wel mooi scherp
Ingvild: Mooie foto! Niets aan op te merken
Killyen: Gaaf zo met die zon die er door heen komt!
Myhu: Mooi scherp en DOF is ook erg mooi! Verder niet zo'n hele bijzondere foto voor mij
horserider22: Mooie heldere natuurfoto. Niets aan op te merken
hilly200: Mooie foto. Fijn sfeertje!
iiSunshine: Vind de foto niet zo bijzonder. De kat staat er niet op ( afgehakte oortjes ) en er mist ook wat scherpte. De kat kijkt ook een beetje slaperig, probeer om het onderwerp er krachtig en oplettend op te krijgen en het juiste moment af te wachten. Ook had ik de kat ergens anders neergezet, deze achtergrond is erg storend en de kat valt er een beetje in weg
Sternphoto: Mooie foto! Niets aan op te merken
rosslover: Mooie foto! NIets aan op te merken
Crazy_horses: PRachtige foto! Erg mooi zo die kleuren
Ilvy: Jammer van de scherpte die mist en de ruis maar wel een erg gave actiefoto!
Racheeel: De foto lijkt niet goed scherp op de zwaan, dit komt doordat er naar mijn mening te veel riet op de voorgrond is waardoor je niet goed kan focussen op de zwaan. Ook vind ik de foto wat te donker maar de compositie is wel mooi!
wendy1987: Mooie detailfoto! Mooie scherptediepte! Jammer van de overbelichting op de oortjes
Mariett: Mooie spontane foto! Niets aan op te merken
monbyou: Mooie foto. Mooi scherp en compositie is ook leuk. Foto oogt alleen wat donker
Tivara: Mooie foto. Jammer dat de vogel niet helemaal scherp lijkt maar vind de DOF wel erg mooi zo!
PrimaDonna: Mooi he die bloesem, ben er zelf ook erg fan van !
Sicayes:: Moooie heldere foto! Mooie kleuren ook!
Sanne_com: Mooie foto! Niets aan op te merken
Gub: Prachtige foto! De blik van de hond heb je mooi vastgelegd. Vind het onscherpe in de voorgrond ook erg mooi en de hond zelf is ook erg mooi scherp!
_Elke: De foto is mooi scherp maar vind hem verder niet zo bijzonder en wat donker
ismy: Prachtige foto! Erg mooi gedaan!
Bellatrix: Mooie foto! Het paard staat er krachtig op en de bewerking is ook erg mooi!
Joysiee: Mooie foto! Niets aan op te merken
Kimdegroot94: Prachtige sfeerfoto, niets aan op te merken
Verosjaak: PRachtige foto! Niets aan op te merken
manonfleur: Mooi moment heb je gepakt. VInd de foto wat te donker en het paard loopt nu als het ware tegen de foto aan, had liever wat meer ruimte gezien aan de linkerkant. Ook jammer van de storende achtergrond
sodeletuut: Prachtige foto! Erg mooi hoe het groene er gelijk uitspringt als je naar de foto kijkt
Brechtjee: Mooi scherp op de kikker! Verder niet zo'n bijzondere foto qua compositie
Hanna94: Wat een ontzettend lieve foto! Scherpte ligt ook erg mooi op de ogen!
Kimmetje04: Prachtige foto! Niets aan op te merken
Crazyiris: Prachtige foto! Compositie is erg sterk en mooi scherp op de ogen! Omzetting naar zwartwit vindi k ook erg gaaf!
_Patriciaa: Gaaf zeg zo met die bloesem!
Robin_rikkie: Erg gave actiefoto! Niets aan op te merken
NathalietjeB: Mooie compositie gekozen. Jammer dat de vogel onscherp is
Marjoow: Mooie foto! De bewerking is ook erg passend!
Billionache: Prachtige foto en mooi model! Niets op aan te merken
bumblehorse: Gave foto! NIets op aan temerken
calice: Vind de foto niet helemaal fijn ogen door de zwartwitomzetting. Het witte is wat te overbelicht waardoor het contrast een beetje uit de foto is
Binky: Prachtige kleuren zeg! Jammer dat het bijtje niet helemaal scherp is
Teszzz: Moooie foto! NIets op aan te merken
Agossie: Mooie foto! Er lijkt alleen een blauwige gloed achter de manen te zitten
SharonPlugge: PRachtige foto! NIets op aan te merken
Iejoorr: Paard staat er lief op maar ik vind de bewerking echt to much. Het paard is nu erg rood waardoor het haast pijn doet om naar te kijken.
Niece: Met de compositie is eigenlijk niets mis, vind het afgehakte oortje links niet zo storend maar het zwarte gedeelte rechts vind ik wel storend en de foto vind ik wat te donker waardoor de ogen van de hond niet helemaal moooi uitkomen
Suuszels: Erg mooie foto! Niets op aan te merken
Superliesje: Binnenfoto's... altijd erg lastig wat ook te zien is aan deze foto. De foto lijkt erg grauw en niet helemaal scherp. Wel een leuk moment uitgekozen!
Magda_90: Gave actiefoto! NIets op aan te merken
Jilinda: Prachtige foto! Mooi sfeertje door de zwartwitomzetting met de kleuren in het gezicht
MZorro Mooie foto! Vind de compositie juist wel leuk zo!
LauraBloem: Vind de lucht erg mooi maar de vogel komt niethelemaal mooi tot zn recht, had liever wat meer ingezoomd op de vogel.
Jolijnn: Mooie foto! Niets op aan te merken
WiancaR: Prachtige foto! Super mooie locatie ook!
Ash_: He dat is een bekend model haha. Mooie foto!
Tesseke: Mooie foto! Niets op aan te merken
LOVESUSHI: Gave foto! Mooie bewerking ook!
Revanches: Mooie foto! Niets op aan te merken
Nefertarie: Prachtige foto! Hele fijne sfeer om naar te kijken
it_is_me: Mooie foto! Scherpte is mooi en DOF ook!
Lipydo: Wauw wat een totaal plaatje zeg, alles klopt!
Caaramel: Gave foto maar zie niet zo goed waar de focus nu op ligt.
joeluna: Mooie actiefoto! Niets op aan te merken
Deetjeuuh: Mooie foto! Leuk zo met die molen op de achtergrond!

Feedback week 16:
rosslover: Mooie foto! Paard en meisje kijken beide erg leuk ! Vind de foto wel een tikkeltje te donker ogen
Racheel: Wauw, wat een prachtig paard zeg! Je hebt hem er erg krachtig op weten te zetten. Jammer van de achtergrond alleen
Ilvy: Gave foto! NIets aan op te merken
[/u]Ingvild[/u]: De foto lijkt wat te overbelicht en de foto oogt wat onscherp. Compositie vind ik ook niet zo spannend maar de DOF is wel mooi!
Louiisa: Wat een leuke foto! Jammer van de achtergrond alleen!
Crazyiris: Mooie foto! NIets aan op te merken
billionache: Hele mooie foto! Niets aan op te merken
glenstorm: Cute zeg! Mooi scherp ook!
Brechtjeee: Mooie foto! Schepte is erg mooi en scherptediepte ook. Ook leuk dat blauwe en groene in de achtergrond, past mooi bij de bloesems!
Cioccolato: Mooie foto! Niets aan op te merken
WiancaR: PRachtige foto! Niets aan op te merken
S_imonee: Erg moooi zo die kleuren in de achtergrond en het oog is mooi scherp! Het paard is alleen wat te donker en past niet helemaal bij het lichte van de achtergrond naar mijn mening
IsaCalixa: Mooie foto! NIets aan op te merken
goriginal: Hele mooie foto! Fijn sfeerjte ook!
Xiaanoaa: Wauw, die kleuren zijn echt prachtig en die DOF ook! Het enige minpuntje vind ik dat het de bloem een klein beetje wegvalt in het lichte van de achtergrond
NESCAFE: MOoie foto! NIets aan op te merken
Bellatrix: Mooie foto! Gave zwartwitomzetting en vind de compositie erg leuk!
Asselruiter: Mooie foto! NIets aan op te merken
Valierie98: Vind de kleuren erg mooi in de foto. Foto is wel erg onscherp, zowel de bloem als de bij is niet scherp wat erg jammer is
horserider22: Mooie foto! Niets aan op te merken
Anouska15: Heel veel sterkte gewenst! Je hebt de hond nog mooi op de foto weten te zetten!
Jespri: Hele mooie en spontane foto! Niets aan op te merken verder
Murthul: Mooie foto! Erg mooi zo die DOF! Vind de zwangerschapsfoto wat minder, jammer dat de borst links onscherp is
LinSa: Mooie foto! Scherpte ligt mooi op de bij!

ZO, ik ben weer bij met feedback :o

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:40

Goeiemorgen :+
Dankjewel!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:49

Lekker bezig taars! :+

Dankjewel voor de feedback!

Asselruiter