mooie hond..@jespri, toffe spontane foto, maar waarom kies je voor de plaatsing van je logo zo? Ik snap dat het helpt voor croppen, maar zo zonde! dan vind ik een subtiel watermerkje er overheen mooier dan zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mooie hond..
k_m schreef:Ik snap zeker waarom je het doet, maar ik vind het zo vooral heel storend in je foto.. Maar dat is een watermerkje ook wel. Moeilijk hoe je dat het beste kan aanpakken..

Erg leuk vastgelegd, heel fijne DoF en de ogen lijken echt op te lichten 
Ik mis wel echt scherpte in je foto, en de grote donkere vlek van het dak leidt de aandacht af van het onderwerp.
Knap gedaan!
Je hebt een fijne DoF en de hond springt er heel mooi uit. Jammer dat hij rond de ogen wat donker uitgevallen is, verder is de foto heel geslaagd.
Heel erg gave foto, goed getimed zeg. Knap gedaan! Ik stoor me persoonlijk heel lichtjes aan de omheining, maar laat dat de pret niet bederven 

De kleuren vullen elkaar ook mooi aan, het blauwe uit de lucht met het rode van het paard en het geel van de bloemen. De bloem tussen de oren is misschien wat over the top, maar het is wel een leuk concept!
Een beetje jammer van het hoofdstel, maar verder erg gaaf gedaan!
Erg fijne kleuren en het concept is heel origineel!

Erg gave nabewerking ook, heel erg knap gedaan!

Je weet zijn vragende en liefdevolle blik op een heel bijzondere manier vast te leggen.

en mn website bedankt voor de feedback