En wat een leuk thema

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise schreef:JonneN - Ik vind het idee leuk, maar ik vind de foto niet heel pakkend, ik mis hier en daar wat scherpte denk ik.
JonneN schreef:_Denise schreef:JonneN - Ik vind het idee leuk, maar ik vind de foto niet heel pakkend, ik mis hier en daar wat scherpte denk ik.
Ik wil hier nog heel eventjes op reageren (no offence hoor, ik sta er helemaal voor open en heel erg bedankt voor je feedback!Vind het leuk dat je er de tijd voor hebt genomen).
De foto is in het pikkedonker genomen, waardoor eigenlijk de takken (bijna) compleet wegvielen tegen de lucht. Daardoor werkte de autofocus niet zoals overdag en heb ik handmatig scherpgesteld. Daarbij heb ik de sluitertijd langer dan 'ideaal' gelaten, om de lucht zo blauw te krijgen als hij is op de foto. Hij was in feite zwartDat kan wel verklaren waarom jij scherpte mist denk ik. Het enige punt waar ik op kon focussen was het takje dat voor de maan hing. De rest zag ik niet vanwege de even zo zwarte lucht
Citaat:Thema: Reizen
Insturen van woensdag 28 mei 20.00 tot woensdag 11 juni 20.00.
Stemmen vanaf woensdag 11 juni 20.00 tot vrijdag 13 juni20.00
Voltooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces,Veloren,Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen,Band, Color/kleur, Magic
Inzendingen:
NAIWHL
showteam