Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LETS schreef:Een 2.8 lens is wel fijner natuurlijk, dat zal inderdaad wel heel wat mooiere resultaten geven dan die kitlens. Van Olympus zijn ze niet te betalen, of in ieder geval niet voor mijn hobbyfotografie. Zal eens naar die Sigma kijken, jij bent er dus wel heel tevreden mee?
kikkygirl13 schreef:Weet er hier misschien iemand of er een 50-250 2.8 lens bestaat?
Ik wil graag de 2.8 hebben, maar ik mis wel het bereik van 50-70.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een lens die begint bij 50.
Maar wel ook dat zoombereik heeft.
Ik heb trouwens een Canon 450D
LETS schreef:Bedankt voor jullie tips!
Foxy1980:
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... sm_ft.html
Deze lens is dat? Lijkt me inderdaad wel een erg fijne lens, en bedankt voor de tip van het proberen!
En Babeth, die 70-300 scheelt wel heel wat in prijs met de bovenstaande 70-200 2.8. Merk jij dat het tegenvalt in binnenbakken oid? En weet je of dat veel verschil zou maken met mijn 40-150 mm? Aangezien de lichtsterkte dan gelijk is en je dus alleen meer bereik hebt..
Foxy1980 schreef:Kom me hier ook even melden!
Iemand die schiet met een Sigma 17-70mm?
Ik ben heel benieuwd hoe deze lens het doet.
Ik ben op zoek naar een lens met korter bereik (voor op een D90) naast de Sigma 70-200 2.8. De Tamron 17-50 2.8 is mij diverse malen aangeraden alleen ben ik bang dat ik het gat tussen de 50 en 70mm toch ga missen. Vandaar mijn vraag over de 17-70.
Foxy1980 schreef:Het scheelt heel veel met de 70-300. Dat is echt een budgetlens (vandaar ook betaalbaarheid) en zelfs in een lichte binnenbak moet je de iso's dusdanig omhoog schroeven dat je ruis op je foto's krijgt. Als je al een 40-150 hebt met dezelfde diafragma dan zou ik hem zeker niet kopen en even doorsparen voor de 70-200 2.8 (het is inderdaad die lens).
Foxy1980 schreef:Foxy1980 schreef:Kom me hier ook even melden!
Iemand die schiet met een Sigma 17-70mm?
Ik ben heel benieuwd hoe deze lens het doet.
Ik ben op zoek naar een lens met korter bereik (voor op een D90) naast de Sigma 70-200 2.8. De Tamron 17-50 2.8 is mij diverse malen aangeraden alleen ben ik bang dat ik het gat tussen de 50 en 70mm toch ga missen. Vandaar mijn vraag over de 17-70.
Niemand de 17-70mm?