Bij deze mijn week 16. Afgelopen weekend een enorm leuke fotoshoot gehad. Zelf thema bedacht, namelijk Japans/Chinees. En een echt Aziatisch meisje voor de lens gehad, ze kon ook geen Nederlands dus dat was nog wel even pittig met aanwijzingen geven. Maar erg tevreden met het resultaat!
Week 16
Enige puntje zou van mij zelf zijn het overbelichte deel. Maar vind het niet super storend.
goriginal
Geplaatst: 14-04-15 22:41
S_imonee; vind de achtergrond een beetje storend. Het lijkt een beetje geel bovenin, maar ook weet niet. En rechtsonder zie ik ook een storend geel stukje. Verder wel altijd mooi, die witte wimpers
IsaCalixa; Mooi licht, kleuren passen goed bij elkaar. Vind alleen de vlek links bovenin iets te veel aanwezig, had zelf de dekking iets verder omlaag gezet
Week 16
Twee hele leuke modelletjes, met hun knappe pony. Vind dit toch wel heel erg leuk om te fotograferen.
@goriginal Bedankt voor je snelle feedback! Ik was vooral aan het spelen geweest met pastelkleuren op de achtergrond, nu je het zegt valt dat mij ook op. Had daar misschien nog ietsje meer roze gemogen
Mijn week 16: Bij mij in de buurt staat een mooie bloesem boom en vaak ben ik net te laat. Maar dit jaar was ik mooi op tijd en is hij net in bloei/nog in knop. Ik kwam uit op twee foto's: een lichte en een wat donkere en het is alweer moeilijk kiezen.
Gemaakt met de vivitar lens/manual focus
Op mijn eigen scherm zie ik in deze foto het detail in de muur maar op mijn ipad/telefoon wordt hij weer donkerder. Hopelijk kunnen jullie het detail in de muur wel zien.
goriginal Leuke foto! Niks op aan te merken. Bedankt voor je feedback! Dat gele is van de ondergaande zon, ik vind het zelf juist wel een leuk effect geven
XiiaaooNaa Mooie foto! Niks op aan te merken.
NESCAFE Ook al een mooie bloemen foto. Bloesem is altijd mooi om te fotograferen!
Er is hier vast wel iemand die mijn week 16 via tinypic in het juiste formaat zou willen verkleinen. Ik zit nogsteeds op stage en vanaf de pc hier word tinypic geblokkeerd. Het is nogsteeds een fb kwaliteit foto en dus eentje van een paar weken terug.