[***] schreef:Heeft iemand ervaring met de Canon Ixus 950 IS?
Deze werd mij in een fotowinkel aangeraden, als beter zijnde van de Canon Digital IXUS 70/75 (die me in andere winkels werd aangeraden).
Niemand?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Heeft iemand ervaring met de Canon Ixus 950 IS?
Deze werd mij in een fotowinkel aangeraden, als beter zijnde van de Canon Digital IXUS 70/75 (die me in andere winkels werd aangeraden).
rina schreef:@Nerootjeh grin ik ben ook al aan het zoeken naar zoeenAangezien mijn Fuyi finepix 5500 (geloof ik) zaterdag de geest gaf
![]()
op het moment heb ik ze het goedkoopste gezien (nieuw dan) op Ebay Duitsland. Op MP kom je ze ook tegen, maar dan zijn ze vaak toch gebruikt en dan weet je niet hoe het zit met garantie. Daarbij is het prijsverschil dan zo klein dat ik dan liever een nieuwe heb. Ik ga vandaag effe kijken bij Dixons, op het net zijn zij het goedkoopste. Maar ik weet dus niet wat de winkelprijzen doen. Prijzen van bv Mediamarkt ed kan ik niet vinden.
Maaik schreef:Wat is nou een goede SRL om mee te beginnen?
xjudithx schreef:rina schreef:@Nerootjeh grin ik ben ook al aan het zoeken naar zoeenAangezien mijn Fuyi finepix 5500 (geloof ik) zaterdag de geest gaf
![]()
op het moment heb ik ze het goedkoopste gezien (nieuw dan) op Ebay Duitsland. Op MP kom je ze ook tegen, maar dan zijn ze vaak toch gebruikt en dan weet je niet hoe het zit met garantie. Daarbij is het prijsverschil dan zo klein dat ik dan liever een nieuwe heb. Ik ga vandaag effe kijken bij Dixons, op het net zijn zij het goedkoopste. Maar ik weet dus niet wat de winkelprijzen doen. Prijzen van bv Mediamarkt ed kan ik niet vinden.
Ik heb de 400d bij Mediamarkt gekocht voor 629,- daar is de cashback dan al vanaf.
Citaat:Ahhh kijkGa ik vandaag nog even naar de Duitse Mediamarkt, kijken wie van de 2 goedkoper is :D
@Jos ook thanks, ga zo even in alle rust daar rondneuzen.
@Maaik dat is maar net wat je van een camera wilt. Wil je actiefoto's of close up of mss wel portret. Op zich was ik best tevreden met mijn Fuyi, alleen ik wil meer van een camera en de Fuyi red het bv niet in een binnenbak.
Ashleey_ schreef:Haha nee maar wil hem wel!~:D
Nee maar even zonder gekheid, heb ze hier opgesteld:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... 7B003E0CC2
Het is maar net wat je fijner vind.. Fuji heeft minder optische zoom, en heeft een batterij. Panasonic heeft accu.
De panasonics hebben ook een beeldstabilisator
Tenshi schreef:Panasonic durf ik niet meer zo goed aan.. heb heel veel zitten lezen, uiteindelijk meer kritiekpunten dan positieve verhalen tegengekomen. De fuji heeft me ook nog niet weten te overtuigen.
Wat ben ik eigenlijk vreselijk bezig zeg... sorry.![]()
Nou heb ik een prijsklasse hoger zitten kijken, en de Canon S3 IS wordt over het algemeen een stuk positiever beoordeeld. (ook daar was kritiek op te vinden, maargoed dat is niet te vermijden.)
Wat zijn de meningen hier over deze camera?
Nerootjeh schreef:Als alles meezit kan je 400D zaterdag gaan halen