[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:47

Feedback tot en met pagina 190. Vanavond even afmaken! :)

Sicayes
Mooie foto! Niks op aan te merken.

Sanne_com
Mooie foto! Lieve uitstraling heeft het paard :)

Gub
Mooie plaatje! Niks op aan te merken

_Elke
Leuke foto. Niks op aan te merken.

ismy
Gave foto! Niks op aan te merken.

Bellatrix
Leuke foto! Zie er ook veel van je bijrijdpaardje op Facebook verschijnen! Leuk dier! :)

Joysieee
Leuke foto! Niks op aan te merken.

KimdeGroot94
Mooi foto! Niks op aan te merken.

Verosjaak

manonfleur

sodeletuut
Mooie foto. Niks op aan te merken.

Brechtjee

Hanna_94
Lief! Wat een scheetje.

Kimmetjee04

CrazyIris

_patriciaa
Mooie foto. Ik heb alleen het idee dat hij toch wat scherpte mist. Kan natuurlijk ook door de bokt upload komen.

Robin_Rikkie
Gave foto! Niks op aan te merken.

NathalientjeB

Marjoow
Lieve foto! Niks op aan te merken.

billionache
Ooh, die manen! <3 Mooie foto!

BumbleHorse

calice

Binky

TeSzZz
Leuke foto! waterratje :o hihi.

agossie

SharonPlugge

Iejoor
Leuke foto! Ik vind alleen de kleur van het paard een beetje gek. Het straalt wel warmte uit, maar net iets te vind ik ;)

Niece
Lieve foto. Niks op aan te merken.

Suuzels

SuperLiesje
Leuke foto. Maar hij mist wel wat scherpte. Komt denk ik door de bokt upload. Want ik had hetzelfde bij een foto die ik net voorbij zag komen, ook met bokt geupload. ik probeer die voortaan maar te vermijden denk ik, hihi.

Magda-90
Leuke foto! Niks op aan te merken

jilinda
Leuke foto. Niks op aan te merken

MZorro

LauraBloem

Jolijnn
Leuke foto! Ik vind hem alleen een beetje donker.

WiancaR
Mooi! Niks op aan te merken.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:54

week 15 voor de geïnteresseerde even via flickr
klik

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:00

LOVESUSHI schreef:
week 15 voor de geïnteresseerde even via flickr
klik

Zo is hij veel en veel beter!!!

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:03

Week 16 <3 :

Afbeelding

hilly200

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:07

Taars, prachtig! Rechts misschien net wat krap maar voor de rest heb ik hier niks op aan te merken :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:44

Feedback time! De dinsdag moet ik daar altijd een halve dag voor uittrekken :=

Sodeletuut Erg leuke DoF, en je hebt de blaadjes heel gedetailleerd vastgelegd :D Fijne compositie ook!

Brechtjee Ik vind de foto net erg gaaf :) Met de blaadjes op de voorgrond creëer je diepte, en de kleuren vullen elkaar erg mooi aan. Je hebt wat roodbruin in de takjes dat mooi contrasteert met het groen in de kikker, en door bepaalde lijnen in je foto wordt de aandacht recht naar de kikker getrokken :)

Hanna_94 Wat een lieve en schattige foto <3 De belichting en scherpte zitten goed, en de compositie valt ook best mee. Je hebt in de vacht van de voorste lijnen die de aandacht echt naar het gezicht van de achterste trekken :)

Kimmetjee04 Ontzettend gave foto, heel erg leuk sfeertje! Je hebt heel fijne lichteffecten, het model heeft een leuke spontane glimlach en de hond lijkt oprecht gefocust op haar. Heel erg knap gedaan! :D

CrazyIris Leuke hond, erg interessante foto! De nabewerking vind ik ook gaaf gedaan :) Fijn dat je weer met je camera op pad kan!

_Patriciaa Wat leuk zeg die bloesems, lijkt me een fijne buurt om te wonen! :) Je hebt heel gave lijnen in je foto, al mis ik wel een beetje een onderwerp :o

Robin_Rikkie Ontzettend gaaf zeg, je foto straalt enorm veel kracht en energie uit! :D Erg knap gedaan!

NathalietjeB Erg leuke foto, heel interessant dier :) Ik had de compositie persoonlijk links toch wat ruimer genomen, maar verder is het een erg geslaagde foto.

Marjoow Wat een leuke sfeer, heel erg gaaf gedaan! Je hebt een mooie dof en fijne lichteffecten, en met de armpjes creëer je interessante lijnen die de aandacht van de kijker naar de juiste plek gidsen. Knap werk!

billionache Ontzettend gave foto, en wat een dier zeg! Hij straalt echt enorm veel kracht uit, en toch weet je een mooi rustgevend beeld te creëren :)

Bumblehorse Wat een gave foto, erg leuke lichteffecten :d Met de gitaar en de arm heb je een mooie lijn die de aandacht recht naar de zanger leidt, die vol overtuiging bezig is met zijn muziek. Gaaf!

calice Erg zachte en rustgevende foto :) De nabewerking kan naar mijn gevoel wel net iets meer contrast gebruiken, over het algemeen werkt dat vrij goed op een zwart-witfoto :)

binky Leuke foto, erg gaaf gedaan!

TeSsZz Heel erg gave foto zeg, je weet de ondeugende blik van de hond heel mooi vast te leggen! :) Interessant effect ook met de reflecties en golfjes in het water!

Agossie Je bent er echt in geslaagd een gevoel over te brengen, het paard straalt echt rust en wijsheid uit :D Knap gedaan!

SharonPlugge Erg gave foto, je hebt een mooie DoF en de eend spring er echt uit :) Je hebt ook een aantal interssante lijnen in je foto die er in deze compositie erg goed uitkomen, leuk gedaan!

Iejoorr Ik ben niet zo'n fan van het perspectief op deze foto. Je compositie is naar mijn gevoel te krap, waardoor het erg druk wordt. Door links wat meer ruimte te laten breng je er meer rust in. Ook lijkt het of je vanaf een heel korte afstand getrokken hebt, daardoor krijg je vervorming en lijkt het hoofd van het paard erg groot. Een paar stappen achteruit en de foto was veel meer in balans geweest :)µ

Niece Naar mijn gevoel is je foto iets onderbelicht, de witte tinten zien er wat grauw uit. Verder heeft het hondje wel een interessante blik, en ik vind het een leuk effect dat hij om iets heen lijkt te kijken. Als je er qua ruis niet uitkomt kan je altijd een zwart-witbewerking proberen, meestal lijkt de ruis daar beter in te 'passen'

Suuszels Erg fijne foto, je geeft de band tussen mens en dier heel leuk weer :) Erg fijne DoF ook, met de grassen op de voorgrond creëer je echt diepte.

SuperLiesje De bokt-upload is inderdaad niet schitterend, misschien kan je eens kijken naar een andere oplossing? Het is natuurlijk ook moeilijk fotograferen in een binnenbak, maar al bij al vind ik de foto best leuk :)

magda_90 Leuke foto, wat een energieke en speelse puppy :D Het moment is erg fijn gekozen, je lijkt het karakter van de pup te kunnen overbrengen in één enkel beeld :)

jilinda Heel bijzonder effect, maar ik vind het erg leuk :) Knap werk!

MZorro Wat een grappige en lieve foto, het hondje lijkt echt een soort rust uit te stralen :)

LauraBloem Erg interessante foto! Heel sterke compositie en de wolken geven een bijzonder sfeertje :)

Jolijnn Wat een bijzondere sfeer heb je daar zeg, erg leuk gedaan! Een beetje jammer van de witte strepen op de mouwen, maar verder vind ik de foto heel erg gaaf :D

WiancaR Erg gave foto, heel interessant sfeertje en de kleuren lijken echt te leven :)

Ash_ Heel erg leuke foto, het hondje springt er echt mooi uit! :) Je weet zijn gefocuste blik heel mooi vast te leggen en met je DoF maak je er een rustig geheel van :)

tesseke Leuke foto, ik vind zwangerschapsfoto's altijd iets zacht en liefdevol uitstralen :)

LOVESUSHI Wat een interessante foto zeg, heel sterke compositie en de donkere wolk voegt echt een gave sfeer toe :D Jammer van de bokt-kwaliteit, want het origineel lijkt toch wel een heel stuk beter :o Misschien moet je in het vervolg je flickr-foto's posten?

Revanches Erg geslaagd portret, het meisje heeft een heel interessante blik :) Hoe heb je deze foto nabewerkt? Je watermerk over het haar vind ik wel wat storend :=

Nefertarie Ontzettend gave foto zeg, de kleuren van de bloemetjes komen heel mooi uit tegen het blauwige in de achtergrond, en je DoF is erg fijn :D

it_is_me Leuke foto, de kleuren komen goed uit en je DoF is erg fijn. Ik vind wel dat er wat te veel 'loze' ruimte te zien terwijl ik de compositie bovenaan dan weer wat te krap vind.

Lipydo Heel erg leuke foto, interessant effect met het tegenlicht in de jurk :D Je werk blijft me echt altijd verbazen, je hebt een erg gave en bijzondere stijl.

caaramel De schaduw is meestal veel makkelijker omdat je dan niet met heel hard licht op je onderwerp zit :j Erg leuke foto trouwens, gaaf concept!

joeluna Leuk gedaan! Het dier straalt echt kracht en vastberadenheid uit :)

Deetjeeuh Leuke foto, je weet de gefocuste blik van het dier erg mooi vast te leggen. Ik vind de compositie echter wat te krap, ik denk dat het leuker was geweest als de molen er helemaal opstond :)

Week 16

rosslover Erg fijne foto, je weet de band tussen het meisje en het paard heel leuk weer te geven! :) Een kleine opmerking misschien, probeer erop te letten dat de gezichten in je foto voldoende belicht zijn. Deze had je met een reflector of een invulflitsje gerust wat mogen oplichten :)

Racheel Wat een leuke foto, het dier lijkt echt kracht uit te stralen zo :) Erg gaaf gedaan!

taarss Ontzettend gave foto zeg, de hond lijkt me echt recht aan te staren vanaf mijn scherm := Erg sterk hoe je die blik hebt vastgelegd, en mooie DoF!

----------

Reacties

rosslover Ik ben al benieuwd naar je week 16, meestal vind ik je werk erg leuk :)

Joysiee Het lijkt net of je paard met haar mond net boven de bomen hangt, als je snapt wat ik bedoel :) Met een egale achtergrond was je beeld iets rustiger geweest

S_imonee Bedankt voor de feedback :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:49

Dankjewel Eline91! :))

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:50

Mijn POTW.

Creatief momentje bij de lente-opening op een kinderboerderij :)
Afbeelding

Iedereen bedankt,
ik ben blij dat de foto ondanks de ruis wel goed is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:02

Bedankt voor de feedback! :D
Ik vind het zelf wel meevallen dat ie te krap is.. Hij was inderdaad geschoten met de molen er verder op maar dat vind ik persoonlijk niet storend.

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:41

ik hoop dat er deze week een veulen geboren wordt bij ons want dan kan ik ook eindelijk een veulenfoto plaatsen! :D

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:08

Eline91 schreef:
LOVESUSHI Wat een interessante foto zeg, heel sterke compositie en de donkere wolk voegt echt een gave sfeer toe :D Jammer van de bokt-kwaliteit, want het origineel lijkt toch wel een heel stuk beter :o Misschien moet je in het vervolg je flickr-foto's posten?

Normaal doe ik het inderdaad wel via flickr, alleen kreeg het op mijn telefoon echt niet voor elkaar. Bedankt!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:10

Eline91 nog bedankt voor je fb op de foto van afgelopen week!! Erg leuk, ik werd er inderdaad ook vrolijk van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:19

Simone en Eline91: hartstikke bedankt voor de feedback :D

Ylvy, mooie foto. Ik krijg er gelijk trek door :P
Taarrs, heel mooi gedaan! Ik vind de foto niet te 'krap'.
Rachel, mooie foto. Jammer van het hek!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:41

Ash_

tesseke
Mooie foto! Dat is er een om in de huiskamer te hangen! :D (voor die mensen dan he :+ )

LOVESUSHI

Revanches

Nefertarie
Mooi plaatje!

it_is_me
Mooi vrolijke foto! Heerlijk die lente.

Lipydo

caaramel
Mooie foto!

joeluna
Gave foto. Niks aan toe te voegen.

Deetjeuh
Leuke foto! Mooi met die molen op de achtergrond.

Week 16

rosslover
Leuke foto. Alleen het gezicht van het meisje valt een beetje weg. Als ze die nog iets opgetild had, kwam die ook mooi in beeld.

Racheel

taarss

Ylvy

Weer hele mooie foto's kwamen er weer voorbij! :D
Zo maar eens even kijken of ik al een week 16 heb :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:00

Dankjewel Simone! :D

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:14

Bedankt voor de leuke feedback weer!

Ik vind het heel grappig om te merken dat, nu ik even terug moet van de Canon 70-200 F4 L lens naar de 55-250 5.6 (mijn vriendin wilde haar uitgeleende lens terug helaas) de feedback veel positiever is geworden!

Mij werd heel erg afgeraden om mijn lens op de Canon 70D te gebruiken omdat het zonde zou zijn, daarom mocht ik een paar maanden de 70-200 lenen van een vriendin die hem niet meer gebruikte. Maar ik merk nu dus dat mijn foto's juist beter zijn geworden!

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:46

Week 16
Afbeelding

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:10

:D hallo, dit is mijn week 16
Afbeelding

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:18

Een communie foto!
Ik kon niet kiezen tussen de reeks foto's, maar vond deze nog wel iets meer speciaal dan de portretfoto's :)

Week 16
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CrazyIris op 14-04-15 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:21

Ik zie geen foto hierboven...

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:27

Ik zie hem wel...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:41

Nu ik ook, net stond er iets over verkeerd formaat...

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:43

WEEK 16

Vandaag de honden van een vriendin op de foto gezet! :-)

Afbeelding

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:00

Week 16:

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:04

<3 <3 <3