Precies! Er zijn echt maar een paar mensen over die elke week nog hebben ingezonden. Calice, ismy, Jolijnn, Lipydo, lovey_ou, magda_90, tesseke en Tinky12. Tot afgelopen week was Ash_ ook nog "blauw", maar helaas heb ik geen foto gehad van haar vorige week... Ash_, als je hem alsnog plaatst, zet ik hem op de lijst en zal ik je weer "blauw" maken.
XiiaaooNaa, mijn excuses, ik zag te laat dat jij ook week 42 had ingezonden... Je staat dus niet op de lijst van week 42, maar ik heb het wel aangekruist op de lijst van mij.
Heb je ook helemaal een aankruislijst? Wat een werk maak je er van zeg! "Wij" hebben al moeite met 1 x per week een foto inleveren, terwijl jij al die moeite doet om de lijsten compleet te posten!
Chips!!! Ben het nog nooit vergeten. Een foto van vorige week waar ik eigelijk niet helemaal blij mee ben, maarja bij gebrek aan beter en klussen in een nieuw huis deze. Sorry voor de copyright.
Ik hoop deze week klaar te zijn met de zwangerschapsfoto's en dan word dat een foto van deze week.