Ik ben aan het twijfelen over de 70-200mm (is het echt nodig?) en de 50mm 1.2. Iemand ervaring met de Canon 50mm 1.2?
Of welke lenzen zouden jullie gebruiken bij een bruiloft?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odenxia schreef:Ja het gewicht zal ik voor lief moeten nemen denk ik.. Tenzij er een goed alternatief is voor een andere lens. En ik heb zoiets als ik toch geld uit ga geven voor een lens kan ik het net zo goed gelijk goed doen en voor de 2.8 gaan. Mochten jullie nog adviezen hebben hoor ik ze graag. Er moet absoluut genoeg zoom op de lens zitten ivm vakanties naar Zuid Afrika en het fotograferen van wild. Ik kan dus niet even op 2m afstand gaan staan
odenxia schreef:Je bedoelt omdat mijn body te licht zou zijn voor de lens?
Is dit dan wat je bedoelt?
https://www.camerashop.nl/product/21293 ... 1200d.html
horses_m schreef:Ik hoop dat jullie een tip voor mij hebbenwat is nou het handigst kwa scherpstellen met actiefoto's? De camera het zelf uit laten zoeken of scherpstellen op bijv het hoofd van het paard of op het zadel ?
En kwa diafragma is f/5 voldoende of is een kleiner/groter diafragma een beter resultaat ?
Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben
Neverland schreef:Ik heb volgende week mijn eerste bruiloft die ik moet fotograferen (normaal doe ik video). Ik ben aan het twijfelen over welke lenzen ik wil gaan huren (Canon). Ik heb sowieso al een 85mm 1.8 en ga ook sowieso de 24-70mm 2.8 huren.
Ik ben aan het twijfelen over de 70-200mm (is het echt nodig?) en de 50mm 1.2. Iemand ervaring met de Canon 50mm 1.2?
Of welke lenzen zouden jullie gebruiken bij een bruiloft?