[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:24

Mijn week 24:D

Afbeelding

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:30

ohmydeem schreef:
HeavensLove schreef:
heb je geen bewerkingsprogramma?

Ik heb photoshop, maar weet niet hoe ik hem dan moet recht zetten! :j

ik doe dat via afbeelding - afbeelding roteren - instelbaar

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 11:41

HeavensLove schreef:
Agossie super mooi moment alleen echt jammer van die paal rechts op de foto, maar ja die staan dan ook gewoon in de weg ^^ ik denk wel dat die iets fijner zou geweest zijn als je nog iets meer naar rechts stond en het paard dus iets meer van voor had

Je hebt helemaal gelijk! Ik had de paal weg kunnen shoppen, of de foto anders uitsnijden, maar ja, hij staat er en om nu altijd de achtergrond weg te shoppen... Helaas hebben we niet echt een mooie achtergrond bij ons op stal, dus dit was één van de betere. Maar dank je voor je feed back!

Ik heb inderdaad geleerd dat ik volgende keer een iets andere positie moet nemen om niet nèt van achteren te staan. Dat is ook wel iets wat mij een beetje stoort aan de foto, maar ik vind hem verder goed gelukt. :j

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:16

Week 24 alweer!
Nog een foto van afgelopen zondag, genomen in "monde sauvage"
Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:10

HeavensLove schreef:
showteam vind ik echt de max van een foto! de kuikens zijn ware fotomodellen :D

Haha leuk! Bedankt voor t compliment, de kuikens zijn toppers 8-)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:28

HeavensLove, bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:31

Agossie Mooi moment van de foto! Ik had hem liever alleen iets meer van voren gezien, nu zie je meer achterkant. Maar dit en evenals de paal zei je net ook al, maar een goed moment!
Asselruiter Hm, ik weet niet goed wat ik van deze foto moet vinden. Jammer van de paaltjes op de achtergrond. Verder had ik hem liever meer van onderen gezien, zodat het echt iets 'machtigs' lijkt. Verder nog wat minder scherptediepte. Dus onscherpe achtergrond en meer focus op één deel.
Bellatrix, Jammer dat het paardje zo donker is! Ik had hem liever nog wat meer van onder gezien en meer borst. Verder vind ik het zwarte om t4e foto wat minder. Paardje kijkt wel leuk!
binky Wat een drukke achtergrond, jammer! Wel ontzettend gaaf dat je zo dichtbij kon komne. Wel mis ik het zomergevoel nog een beetje, en had het beestje wat centraler mogen staan. Nu moest ik net iets te lang zoeken.
Bumblehorse Gave achtergrond in combinatie met het paard! Geeft een echt zomergevoel. :D Wel had ik het paard liever net iets meer links gezien, nu loopt ie een beetje het beeld uit. Verder had ik wat verder ingezoomd ook wel gaaf gevonden, maar wellicht is dat smaak.
calice Lief! Zo'n mooi moment van Jesse en Mellow. <3 Niet veel op aan te merken eigenlijk, ja, jammer dat mellow's hoef er niet helemaal op staat. Maar ach, het doet niet veel af aan de foto.
C_estmoi Leuke combi! Jammer dat hij overbelicht is en van de huizen op de achtergrond. Maar tis moeilijk met bonte paarden! Verder was de foto mooier geweest als je hem wat meer van onderen had gedaan en dus meer paard + meisje dan achtergrond ziet.
chip Schattig hondje! Helaas zit er rechts ervan iets bruins, een takje? Het soort me een beetje. Verder had ik hem graag nog wat meer van onderen gezien en met een andere achtergrond.
chriske Leuk moment en mooie scherptediepte!
CrazyIris Ook hier mis ik helaas wat scherptediepte en de zomerse kleuren. Wel leuk dat je zo dichtbij kon komen.
(.....)
faatxhorse Gave foto zeg! Wel stoor ik me aan de vele grassprietjes. Daar kun je helaas niet veel aan doen.
Fennee Jammer dat er geen punt is waar het écht scherp is en waar ik mijn aandacht op focus. Ik weet nu niet wat het belangrijkste deel is van de foto, dus blijf ik maar heen en weer flitsen met mijn ogen. Verder vind ik hem helaas wat dof, en zie ik wat ruis?
Fenneeee Ik vind hem gaaf in zwart wit! Jammer van het halster (kun je niet heel veel aan doen) en van het zwarte vlekje bij het halster. Het stoort me een beetje. :Y) Verder een mooie rustgevende foto! Wellicht had ie iets meer naar beneden gemogen, maar dit vind ik ook mooi.
Gub Leuke combinatie. Toch vind ik hem niet zo mooi bewerkt (de hond). Jammer!
Hanna_94 Zoals als al had gezegd jammer van het hek, maar ach! Wel een leuk moment. Helaas valt de kop ietwat weg in de achtergrond, het is daar namelijk donkerder dan bij zijn kont.
HeavensLove Ik vind hem zo lief! Vind het écht een hele gave foto. :D Ik stoor me er een klein beetje aan dat maar één oog scherp is, en misschien dat ie je niet aankijkt, maar het kleurgebruik en de scherptediepte.. Top!
Irene96 Leuk idee zeg! Mooi uitgevoerd ook! Stiekem stoor ik me een beetje aan het rode blaadje links op de grond en had ik haar liever nog iets scherper gezien. Heb het gevoel dat de grond scherper is.
ismy Leuk zo met die zon! Toch had ik zelf er iets rechter voor gestaan, maar wel met de zon erbij. Vind hem nu net niet helemaal.
JewEmm Wat jammer van die draadjes en dat ie zo donker is! Verder wel mooie scherptediepte.

De rest vd feedback komt na het eten! :D

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:15

Citaat:
Bumblehorse Gave achtergrond in combinatie met het paard! Geeft een echt zomergevoel. :D Wel had ik het paard liever net iets meer links gezien, nu loopt ie een beetje het beeld uit. Verder had ik wat verder ingezoomd ook wel gaaf gevonden, maar wellicht is dat smaak.

Dankje, verder inzoomen ging denk ik niet meer :p
Ze hebben een echt groot stuk strand, soms ging dat balletje richting zee, en dan gingen ze echt ver :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:25

Dan wordt het inderdaad wel lastig ja! Ik dat geval is ie oed gelukt ja :D

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:49

@Deetjeeuh: Voor de meestal niet felle kleuren op mijn foto's heb ik een oorzaak gevonden ;) Mijn scherm is niet goed gekalibreerd en de knopjes zijn kapot. Gelukkig heb ik over 1 à 2 maanden een laptop, omdat mijn pc zelf het ook niet meer altijd doet en zal dat probleem al opgelost zijn! Bedankt voor de feedback! :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 20:01

CrazyIris, misschien kun je de monitor van je pc aansluiten op je laptop?

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:29

Waar ik het nu mee doe is een oude laptop met kapot scherm, aangesloten op een oude monitor (waarvan dus de knopjes kapot zijn voor de instellingen van kleur/contrast...), dus ik heb niet echt een andere keuze... Ik wacht nu gewoon nog even op een nieuwe laptop met een goed scherm (is ook ineens om mee te nemen naar de unif volgend jaar) En dan kan ik voort :)
Wat ik nu af en toe probeer te doen is om de beste foto's op een stick te zetten en dan even op de computer van mijn ouders te bewerken, maar dat kan ik niet blijven doen en vaak zitten ze er zelf op te werken ;)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 22:35

Jammer dat we zo ver weg wonen, ik heb zojuist een nieuw scherp, maar mijn oude is nog prima. Je had hem zo van me kunnen lenen. Is er niet een Marktplaats of zo waar je goedkoop een betere monitor kunt vinden?

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 00:31

Dat dacht ik eerst ook, maar mijn papa vond het niet de moeite om nog iets te kopen als ik niet meer zo lang moet wachten voor mijn laptop, wat ik natuurlijk ook wel versta. Ik ben in elk geval blij dat het niet meer lang duurt voor ik een nieuwe heb.

sdvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:07

Na op vakantie te zijn geweest doe ik weer mee.

Don’t look back...your not going that way

Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:55

Omdat het er deze week niet van gekomen is stuur ik hierbij een foto van 2 weken terug in.. Helaas!

Week 24;
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 22:57

Deze foto lever ik in als week 24 voor Nefertarie
Afbeelding

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:22

week 24

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:28

Gaaf Sara! :D Vind ik echt heel gaaf gedaan.

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:03

Super leuk! Ik ga eventjes kijken. :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:44

Mijn week 24! edit, het lijkt alsof ik hem heel erg verscherpt heb maar dat heb ik niet gedaan :')

Afbeelding

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:06

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:43

Mijn week 24
Afbeelding

Marit gefeliciteerd :D Ik had gister de Zoom zomerfotografie gids gekocht, En je staat er weer in met een foto :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:11