Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iwan_Fjord schreef:Vervelend, heb ik ook alzo vaak gehad in het topic. Maar wil je ermee rekening houden wat Butterfly14 al zei dat dit geen huiskamer is
Norway_girl schreef:Ik ben droevig hoor! Mijn tekening is niets waard is hij echt zo slecht
Norway_girl schreef:Ik ben droevig hoor! Mijn tekening is niets waard is hij echt zo slecht
Figo schreef:Norway_girl schreef:Ik ben droevig hoor! Mijn tekening is niets waard is hij echt zo slecht
laat hem eens zien dan
ik wil even mijn tekening plaatsen, voor wat tips. Het is nog een schets! en ik heb ook een foto van de schets met het oog al uitgewerkt. En nog een foto van het oog. De fotokwaliteit is erg slecht dus houd er wel rekening mee dat de kleuren vooral erg achteruit gaan, mijn camera is namenlijk zo goed als kapot, ben toe aan een nieuwe
Schets;
Schets met uitgewerkt oog;
Oog;
Oog heb ik inmiddels al wat meer uitgewerkt.
En op de schetsen staat de neus niet merk ik net, die staat er nu wel op
*maakt weer even een foto*
babe schreef:Nee dat is waar. Een foto moet je wel aansprekenIs al es eerder voorgesteld..
Wachtlijst heeft niet zoveel zin wrs.. omdat niet alle foto's leuk zijn om te tekenen..
Cyntje schreef:@Norway,...: trek het je niet zo aan, dat commentaar kreeg ik ook toen ik op bokt kwamik kon er ook knap pist om raken ( soms nog weleens) maar je leert er alleen maar van
Norway_girl schreef:Cyntje schreef:@Norway,...: trek het je niet zo aan, dat commentaar kreeg ik ook toen ik op bokt kwamik kon er ook knap pist om raken ( soms nog weleens) maar je leert er alleen maar van
He d8 er net een punt achter te hebben gezetMaar thanks voor je reactie!
Norway_girl schreef:babe schreef:Nee dat is waar. Een foto moet je wel aansprekenIs al es eerder voorgesteld..
Wachtlijst heeft niet zoveel zin wrs.. omdat niet alle foto's leuk zijn om te tekenen..Maar als iedere tekenaar voor zich nu een w8lijst maakt? Dan weten de "opdrachtgevers" wel waar ze aan toe zijn
hihi
Ciinderella schreef:heej wendy ik had van het weekend ff niets te doen en ben toen meteen aan de slag gegaan met de jouwe! Ik zal dadelijk wel een keer een plaatsen wat ik nu heb! Hij is naar mijn mening alleen een beetje vluggig getekent maar dat ga ik er nogwel ff een beejte proberen uit te werken!
je ziet m straks wel een keer.
en ik ben terugdus ik teken ook weer als ik die van wendy af heb!!
roep maar als je een mooie tekening voor me hebt. Zal straks ff rondneuzen