zo denk ik er nou net zo over
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, wat puntjes de lijntjes rondom het snepje, en ik zou de contouren zelf iets minder scherp aanzetten (lijnen rondom). hmmm moeilijk deze ... als het al verkoopwaarde zou hebben dan denk ik rond de 7,50.
): 10 a 15 euro, in de oren mag iets meer diepte en de knotjes daar zitten geen details in of waren deze niet te zien dat kan ook nog. De keelriem is een beetje weggevallen, het is net of het nu 1 lijntje is. Verder leuke tekening.
) erg leuk gedaan, ik denk dat je met een 5 euro wel redelijk goed zat toen.
Myra schreef:Nevony schreef:ook cavia's?
hihi
Paar jaar terug had ik een cavia nagetekend voor iemand; ziet er ook echt niet uit, zou het nu echt heel anders tekenen
ik heb er 9
maar anders is één van allemaal ook wel goed hoor 
Maar daardoor is de prijs ook een stuk verlaagd.)
Maargoed, tijd om weer eens wat te posten.
Het geheel vind ik wat aan de lichte kant, maar weet niet of dat door de foto/scan komt? 10/15 euro? In mijn ogen ziet het er nog wat uit als een basis die wat verder uitgewerkt zou mogen worden.
Als ik jou was zou ik eventuele verzendkosten laten vergoeden en nog even lekker dooroefenen.
ik hoef geen taxatie want daar is ie ook neit voor gemaakt.

Ik vind het ook heel erg grappig zo van boven af geeft een leuk effect.
(lekker voorbeeld he
)
IcePrincess schreef:Waarom eigenlijk weet ik niet

ik ga niet taxeren, want dat vind ik niet aan mij om te doen
Heel mooi dat wel

Nikki_jimmy schreef:ik vind ze heel mooiik ga niet taxeren, want dat vind ik niet aan mij om te doen
Heel mooi dat wel
Nevony schreef:Nogt evehn over waarom een schilderij duurder is als een tekening: Ik ben sinds kort ook begonnen met wat te schilderen en ik vind dat een klein schilderij veel meer werk kost en ook veel moeilijker is dan een grote tekening