UkkieY schreef:mietje wil je voor mij ook nog een bewegende avatar maken ?? hihi je staat op de w8lijst, moet het met plaatjes achter elkaar of met een bewegend oortje?
Wie wil er 1 voor mij maken??(Avator)met deze foto`s?? PLEASEEEEEEEEEEEEE En dan bij die laatste, kan je dan haar mondje laten bewegen??(omdat ze kauwt, en dit ziet er een beetje gek uit )
collage voor lleoni:zoals je weet maak ik er nog 1tje voor je, daar ben ik nu mee bezig. Ik kan ook zo'n collage voor je maken, hier een voorbeeld van mijn pony:als iemand er ook 1 wil kan je wel een paar foto's per PB sturen, en even zeggen hoe je hem wil, en welke achtergrond. (of wat voor soort)
gudrunlover schreef:zouw iemand hem een tongetje willen geven en hem in avatar grootte willen maken???Je plaatje doet het niet.....
SplashIsLief schreef:met wat voor programma maken jullie dat nou?vraag ik me ook af, en is hij ergens te downloaden?
Paint shop pro 7.0 en Animation shop is de downloaden met Kazaaof op www.jasc.com, en daar een proefversie van geloof ik 60 dagen