Fading schreef:Niobe Ja, uhh. HELE toffe plaat!![]()
Dankjewel!!!

R_emkee schreef:Niobe : Ik blijf hem zo toff vinden lon! echt heel erg bedankt dat ik model mocht staan bij je
Volgende x jij bij mij!
Dankje!! Was erg leuk weer met je
 Dank jou voor dat je model wilde staan voor mij!! Weet niet of ik dat zo goed kan als jij 
  Fientj schreef:Niobe Weer zo'n mooie foto!
Dankjewel!!
 Cynn schreef:Niobe: Lonneke kan jij überhaupt een matige foto maken? Bestaat dat? Dus niet, want deze is gewoon weer perfectVind je logo ook altijd zo mooi subtiel geplaatst.
Ahh superlief van je Cynn!!

Dankjewel!! Maar ik sla vast en zeker wel eens de plank mis 
 Heb deze week ook weer iets te snel moeten editen omdat ik ineens haast had want ik was vergeten dat het voor 22:00 uur moet  
 Superbedankt  voor je lieve complimenten, doet me echt goed! 
Oh en ook fijn dat je dat zegt over mijn logo, dat probeer ik ook telkens en het is heel fijn te horen dat het ook lukt

Zo’n erge buikgriep gehad dit weekend... sinds vrijdag niet meer op m’n telefoon/laptop oid gekeken, zo beroerd. Gaat nu weer ietsje beter, dus toen dacht ik direct oooh nee, POTW... balen dit  

, die plaat was al gaaf als foto van je laptopscherm maar zo helemaal, wow!                                                         
 Ik mocht niet van mijn plek dus tja, dan krijg je dit. Maar prima dat je dat vind hoor, ik vind het eigenlijk wel een gave hoek maar smaken verschillen.                                                         

Prachtig 
 Erg leuk dat er zo veel mensen aan meedoen!
 maar het is denk ik wel toekomst.