Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimdeGroot94 schreef:Super bedankt voor je feedback Magda! Ik was ook niet helemaal tevreden met de kleur maar kreeg het ook niet helemaal naar m'n zin..
Jessica_1998 schreef:Dankjewel voor de feedback, m'n instellingen weet ik zo even niet, alleen een sluitertijd van 1/40 ofzo en diafragma van 4.0/4.5 of misschien 5
_Patriciaa schreef:Ik weet niet goed of ik het hier ook kan vragen: zo niet stuur me gerust door haha!
Ik wil graag kijken of ik kan gaan oefenen met een bewerkingsprogramma. Nu heb ik een beetje rond gezocht en zie ik dat je voor veel programma's moet betalen. Hoe doen julllie dat? Hebben jullie een tip voor een goed,gratis programma of betalen jullie voor het programma waar jullie mee werken?
Ik heb hier dus nog totaal geen ervaring mee..
KimdeGroot94 schreef:Magda, ik heb lightroom en Photoshop, maar zeker met photoshop ben niet zo handig haha!
Agossie schreef:Ik kom op 88
magda_90 schreef:Manou_xxx
Een mooie foto waar veel op te zien is qua typen vuurwerk. Het hoekje rechtsboven in vind ik het leukste.
Manou_xxx schreef:magda_90 schreef:Manou_xxx
Een mooie foto waar veel op te zien is qua typen vuurwerk. Het hoekje rechtsboven in vind ik het leukste.
Dankje! Bij ons was er alleen wat vuurwerk achter de bomen, wat helaas niet goed te zien was, dus moest ik het met ons eigen vuurwerk doenDit was gewoon zo'n pot met allemaal spetters en mooie kleurtjes, dus ik was wel verbaast over dat vuurwerk rechtsboven. Ik zag eigenlijk alleen gekleurde spetters hahaha