Ik zal binnenkort ook weer op alles reageren, zit nog steeds zonder internet had toevallig gister even toegang.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Je kan er gordijnen achter plakkenDan word het een soort manipulatie, maar omdat je achtergrond zo licht is heb je eigenlijk weinig andere keus.. Of je kon 2 foto's maken, eentje onderbelicht, zodat de gordijnen mooi uitkwamen, en dan deze. En die dan over elkaar leggen.
xLoki schreef:Marit schreef:Je kan er gordijnen achter plakkenDan word het een soort manipulatie, maar omdat je achtergrond zo licht is heb je eigenlijk weinig andere keus.. Of je kon 2 foto's maken, eentje onderbelicht, zodat de gordijnen mooi uitkwamen, en dan deze. En die dan over elkaar leggen.
Ik heb alleen maar PhotoFiltre en Lightroom, dus zou niet weten hoe...
Marit schreef:Marit schreef:Je kan er gordijnen achter plakkenDan word het een soort manipulatie, maar omdat je achtergrond zo licht is heb je eigenlijk weinig andere keus.. Of je kon 2 foto's maken, eentje onderbelicht, zodat de gordijnen mooi uitkwamen, en dan deze. En die dan over elkaar leggen.
Ik heb alleen maar PhotoFiltre en Lightroom, dus zou niet weten hoe...
Marit schreef:
Annetje schreef:Volgens mij moet ik me straks inhouden om niet elke week twee portretten te tonenIk heb namelijk mijn week 5 al klaar en eigenlijk heb ik er nog een liggen die ik erg vet vind.
Week 5:
[ Afbeelding ]
Het was ontzettend veel werk! Jammer dat je niet ziet dat ik elke keer helemaal andere kleren aan heb, andere make-up en zelfs andere schoenen. Toch erg tevreden over het resultaat als je bedenkt dat ik vorige week nog nooit photoshop gezien had en nu alles op mijn camera handmatig doe terwijl ik dat eigenlijk nog nooit echt gedaan had.
Ik heb het commentaar op jullie foto's in een word-bestand staan en dat ga ik elke week op zondag proberen te posten. Dan hebben we dus in een keer al het commentaar