Ik fotografeer sinds een maand of 10 met een canon 1100D in combinatie met een kitlensje en sinds enkele maanden een 55-250mm lens.
Week 1 is helaas geen hoogstandje, maar wel de enige foto van deze week..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica_1998 schreef:week 1:
http://i40.tinypic.com/t9tztj.jpg
eigen commentaar: hij is redelijk onscherp vooral op het hoofd, en ik baal vreselijk van dat plastic zakje bij dr benen
Irene96 schreef:Sara: Hele nette foto, ondanks het weer wat je denk ik gehad hebt. Mooie compositie, netjes gekaderd, mooie scherpte, belichting is goed, ik kan niet anders zeggen:!
Marjoow schreef:HeavensLove: Door het aparte bit lijkt het in eerste instantie alsof het hoofdstel te groot is, wat jammer is! Het paard heeft een mooie houding en de foto is ook netjes geschoten!
Marit schreef:Heavenslove: Moooi! Hij lijkt IETSJES scherpte te missen maar hij staat er prachtig op zeg. Hij kan nog iets ruimte aan de linkerkant gebruiken maar dat is zeuren.
kimberley23 schreef:Sara: Mooi, vooral scherp bij het hoofdjeMisschien iets meer ruimte moeten geven om met de richting van het paard mee te kijken? Verder erg mooi
Racheel schreef:Respect voor al het commentaar van iedereen
Marit schreef:Racheel: Best een fijne foto! Ik had alleen de linkerkant nog ietsjes opgelicht zodat ook daar de details naar voren komen.
Ik heb dat nog geprobeerd, maar dan werd de rechterkant weer te licht..
Marit schreef:Racheel schreef:Respect voor al het commentaar van iedereen![]()
Ik heb dat nog geprobeerd, maar dan werd de rechterkant weer te licht..
Je kan toch alleen de linkerkant oplichten en de rechterkant zo laten?
Overigens heb ik 20 min gedaan over feedback dus het valt mee hoor haha.