Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 11-09-13 20:18
Dit was mijn poging om een compleet mislukte foto op te krikken. Ik bewerk fototechnisch vaak erg veel na, maar zal nooit paarden er mooier uit laten zien dan ze werkelijk zijn.
Carmenxoxo
Geplaatst: 11-09-13 20:19
KirstenVosje schreef:
Carmenxoxo schreef:
Is er ook een gratis foto bewerk site?
Gimp.
Dankjee! Kun je dan ook bijv. Mensen wegwerken? Ik heb dr niet heel veel verstand van ^^
XiiaaooNaa
Geplaatst: 11-09-13 20:19
@faatxhorse, goed gelukt!!
@Carmenxoxo, je kan gewoon er bijna alles mee..hetzelfde als photoshop bijna dus.. je kan prima een foto ermee nabewerken
Leverage
Geplaatst: 11-09-13 20:20
Wat voorbeeltjes van mijn kant Bewerk de laatste tijd vrij weinig. Enkel contrast, uitsnede (ivm cropfactor heb je alsnog dingen er op die je in eerste instantie niet wil) en hier en daar de kleuren.
Foto voor Festival Mundial
En om nog even in de paarden sfeer te blijven.
Rianne_
Geplaatst: 11-09-13 20:21
KirstenVosje schreef:
Carmenxoxo schreef:
Is er ook een gratis foto bewerk site?
Gimp.
Dat is een gratis programma, geen website.. Weet niet waar je naar op zoek bent? In photobucket of Flickr kun je ook wel wat kleine dingetjes aanpassen aan een foto, net wat je eisen zijn
Anoniem
Geplaatst: 11-09-13 20:25
Ik bewerk soms haast niets, soms heuuul veel haha... hangt echt van de foto en van mijn dag af De volgende twee plaatjes zijn helemaal niet bewerkt, niet gecropped, niet verscherpt, gewoon op PC gezet en verkleind. Daar wilde ik niet per se veel meer aan doen (op normaliter wat verscherpen na, vanwege het verkleinen).
Daarintegen was deze op een erg mistige en donkere ochtend, dus die heb ik wel flink opgekrikt omdat in het originele plaatje amper contrast zat en een beetje 'levenloos' was:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-09-13 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Jiwa
Geplaatst: 11-09-13 20:26
Carmenxoxo schreef:
Dankjee! Kun je dan ook bijv. Mensen wegwerken? Ik heb dr niet heel veel verstand van ^^
http://pixlr.com/editor/ Dit soort vragen kun je stellen in een ander topic, dit topic is bedoeld om foto's te vergelijken.
Ik vroeg me altijd al af waarom mensen hun paarden altijd los lieten lopen op het strand en op de wei.. heb notabene zelf les gehad in photoshop op school, maar dit lampje is toch nu pas gaan branden
XiaNoa en WildWings, prachtige foto's en ook erg mooi realistisch na bewerkt. Mag ik vragen welk programma jullie gebruiken en hoe je dat 'leven' in de foto zo toe voegt? Schieten jullie in RAW?
Ik heb zelf vroeger heeeeel veel bewerkt in toen nog PSP. En dan met ander programma animatie toe voegen, ben jaren gestopt ook met fotograferen. Heb sinds 2/3 maanden toch maar een nikon D5100 aangeschaft met 2 lenzen erbij. Heb wekelijks hele gave modellen voor mn lens waar ik op mag oefenen (zwarte voice zz-zwaar ruin, bruine flemmingh lichte tour, bruine enorm stoere z hengst, en mn eigen vos arabiertje) Maar schiet nog niet in raw en wil meer kunnen betreft het nabewerken... helpppp