Hoeft ook niet toch, vind het wel een mooie foto, geeft de kip goed weer Pluizebollen
Valt niet heel veel aan te doen denk ik hoewel ik de eerste wel even ga testen , kwa scherpte vroeg ik het inderdaad door de ruis Edit: kan hem wat ontkorrelen maar word die niet mooier van
Hoi! Deze 2e foto is met canon van m'n vriendin gemaakt. De 1e is is van net, bij de ze foto deed m'n camera redelijk normaal, maar ik wou ook een slakje op de foto zetten maar die was helemaal wazig geworden
Ivonka
Geplaatst: 10-08-12 10:41
Nell, helaas zijn ze beide niet scherp. Renee, ja heel leuk gedaan... heeft wel iets Eline, ook helaas niet scherp en erg ruizig. Mossel, wat een grappige kip Eline, de eerste is netjes, niet speciaal. De 2e zou met meer contrast of zwart erbij beter kijken. Hij is nu erg flets en lijkt daardoor niet scherp.
Ik ben aapjes wezen kijken gister. Ik werd gek van de instellingen... bos, geen bos... zon, geen zon
Die laatste vind ik erg sterk Ivonka. Hele fijne diepter en mooie kleuren en scherpte.
eline10
Geplaatst: 10-08-12 12:05
Haha inderdaad een lange staart Wat een grappig aapje, ben je naar de apenheul geweest? Mooie foto, fijne sfeer! Mag ik vragen met welke camera jij fotografeerd?
de eerste aap is mooi op de foto gezet lekker lui kijkt hij ook ivonka: ook 'n leuke foto!
Ivonka
Geplaatst: 10-08-12 16:52
eline10 schreef:
Haha inderdaad een lange staart Wat een grappig aapje, ben je naar de apenheul geweest? Mooie foto, fijne sfeer! Mag ik vragen met welke camera jij fotografeerd?
Dank je. Ja naar de apenheul. Ik heb een nikon D300.
eline10
Geplaatst: 10-08-12 17:28
Ivonka schreef:
eline10 schreef:
Dank je. Ja naar de apenheul. Ik heb een nikon D300.
Op mijn scherm is hij licht, maar wel mooi licht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
en ik vond deze foto ook wel iets hebben
monnikenburg
Geplaatst: 10-08-12 21:19
Leuk zo'n fototopic. lifaya, de eerste foto vind ik eprsoonlijk te licht. Foto 2 is schitterend.
Ivonka, Heel mooi scherp de foto's, vooral je 2e foto van die aap met z'n gekke neus hihi Erg mooi.
Hier 2 foto's van mij die ik pas in het dolfinarium heb geschoten.
eline10
Geplaatst: 10-08-12 21:23
@IloveAnoukje iedereen mag meedoen @lifaya echt leuke foto's, vooral de 2e vindt ik erg gaaf door de bespiering van de haf! @monnikenburg leuke foto's! Alleen bij de eerste foto is het jammer dat de dolfijn er niet helemaal op staat. 2e is echt leuk met dat spetterende water!
Laatst bijgewerkt door eline10 op 10-08-12 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ivonka
Geplaatst: 10-08-12 21:23
Renee, vind die 1e heel mooi bewerkt. Dat lichte past er helemaal bij 2e foto vind ik netjes.
Dat is er zo eentje voor in een ruitersport catalogus. Mooi.
monnikenburg
Geplaatst: 10-08-12 21:29
Nog 2 van mij uit de vlindertuin. Ik heb geen macro lens gebruikt ofzo.
Saskiaa_
Geplaatst: 10-08-12 21:31
Ivonka; Ik vind hem iets te krap van onder. Wel leuk idee. monnikenburg; Tweede foto is een erg mooi moment. lifaya; Mooie kleur inderdaad, die eerste foto. De tweede vind ik te krap van onder en te ruim van boven.
Monnikenburg... wat mooi! En dat zonder macro? Welke lens dan als ik vragen mag?
Saskia, ik vind de scherpte net niet lekker liggen. Had hem liever op de ogen gezien
eline10
Geplaatst: 10-08-12 21:35
@Ivonka mooie scherpe foto! Alleen jammer dat hij is bijgesneden. @monniken wat gaaf zeg! Prachtig! Je mag maar 2 foto's per dag plaatsen, zie de OP @Saskia wat lief! Ziet er netjes uit!
monnikenburg
Geplaatst: 10-08-12 21:36
Ivonka schreef:
Monnikenburg... wat mooi! En dat zonder macro? Welke lens dan als ik vragen mag?
Saskia, ik vind de scherpte net niet lekker liggen. Had hem liever op de ogen gezien