En verder heb je aan Kamera-Express een prima service hoor. Je zou kunnen kijken of je bij bv. de Mediamarkt, of andere zaak, een dealtje kan maken, dat je er ook nog een fototas, geheugenkaart, en accu bij kunt krijgen, voor een mooie prijs. Mocht je dat willen uiteraard.
Hmm, weinig kans -denk ik-, bij de fotozaak kreeg ik er wel geheugen bij, maar geen tas. Dan heb je ook wel de goedkoopste tas en het is maar de vraag op je dat wilt. Als je lenzen bij gaat kopen heb je dan toch vaak een grotere nodig..
Ik weet nog niet of ik een tas erbij wil. Aan de ene kant wel, want ben totaal niet zuinig. En voorlopig ga ik toch nog geen grotere lenzen erbij kopen denk. Dus misschien dat ik voor een paar tientjes een tas erbij kan nemen.
Wat tassen betreft kun je ook goed even bij www.factoryprices.nl kijken, daar heb ik de mijne ook vandaan. Daar was ie 30 euro goedkoper dan normaal, gewoon nieuw, met prima levering.
Ik zou er wel een tas bij doen, wel zo handig toch? En hoorde van een vriendin dat zij wel een deal had gemaakt met de Media Markt. Dat was dan een camera en inderdaad voor een kleine prijs nog een tas + geheugenkaart er bij.
Je moet gewoon een beetje handelen kunnen met overtuiging. Ik zelf zou dat helemaal niet kunnen, maar daar heb je vaders voor.
SteffiiY
Geplaatst: 24-04-09 10:50
Ik denk dat ik wel weet wat ik doe. Als ik het geld bij elkaarheb (over 2 weken gok ik) ga ik gewoon kijken waar de camera incl de 17-55 mm lens het goedkoopste is. Daar haal/bestel ik hem, en daarna kijk ik wel verder voor accesoires.
De kitlens is dat, die zou ik er sowieso bijnemen, want hij kost toch niet zoveel en is leuk om mee te starten. Het is een groothoeklens, wat betekend dat je vrij wijd kan, maar om ver in te zoomen heb je weer een andere (zoals de 55-200) nodig. Zoals ik al zei, hij is leuk om mee te beginnen, je camera een beetje te leren kennen, en afhankelijk van hoe snel je bent kun je er wel een paar maand mee vooruit.. Dan kun je in die maanden sparen voor een zoomlens bijvoorbeeld. De kitlens is ook als macrolens te gebruiken als je hem andersom erop zet, Voorbeeld van Elessar@bokt
Ok, er staat nu dat de 1000D niet in het magazijn is. Je kon aanvinken dat je een email kon krijgen als hij weer binnen was, zodra ik de mail krijg plaats ik mijn bestelling denk !