Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Ik ben op zoek geweest naar de Fuji Finepix S5600 omdat die hier door zoveel mensen aangeraden werd maar ik kan hem nergens meer vinden.
Welk model is nog meer aan te raden in de klasse rond de 200 Euro? Bedoeling is m.n. paarden fotograferen, dus ook in beweging en binnenbak. Daarnaast portretfotografie. Ik ben absoluut beginner
Fairie schreef:Toegevoegd: Samsung Digimax a402
Ashleey_ schreef:Hee Nikon begint nu ook al met cashback uitgave!!Alleen dan €90,-! Slimmerds
Met ingang van 1 juni!
Maisie schreef:met welke online winkels hebben jullie ervaring ???
Horsy_Lover schreef:Maisie schreef:met welke online winkels hebben jullie ervaring ???
Erg goede ervaring met kameraexpress. En wat mindere met digitalstreet!!
Renza schreef:Fuji Finepix S5600 is inmiddels oud model, de nieuwe versie is de Fuji Finepix S5700, die verkopen ze nog wel gewoon
ambie schreef:ponydreamer schreef:Ik heb in een boekje de Fuji Finepix A700 gezien van €239,95 voor €99,95. Nu lijkt het me dus wel een goede camera omdat hij eerst €239,95 kostte, maar is dit wel zo? Heeft iemand deze camera, kan iemand er wat over vertellen of kan iemand foto's laten zien die met die camera zijn gemaakt? O, ja, ik wil graag beginnen met fotografie dus is dit dan een geschikte camera?
Wie kan mij helpen?![]()
Groetjes, Lisa
Ik heb even op http://www.vergelijk.nl gekeken en daar zie ik ze voor 125 euro staan!