Ik zit nu in de laatste weken van school en de toetsweek komt er ook weer aan.. Heb dus weinig tijd voor feedback of foto's maken. Zodra ik vakantie heb ga ik het weer doen!
Rachel, ben suuuper blij met die foto!! Hij is zoo gaaf
Zo ontzettend jammer van dat sperriempje... Ik probeer er altijd extra op te letten dat hij netjes naar beneden zit... Verder geweldige foto!
Zie nu ook dat het gespje van de teugel niet goed zit...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-06-14 21:50
Had ook al gezegd dat de sperriem eigenlijk gedraaid moet maar ze hebben geen extra passantje... En dat gespje kan je verschuiven maar heb er helemaal niet op gelet. Het is dat je het nu zegt.
Ik gebruik dan gewoon een elastiekje voor het sperriempje. Liefst een zwarte. Maar dat zijn altijd van die dingen die je pas ziet als je de foto's thuis op de pc ziet. Ik had laatst precies hetzelfde. Gewèldige foto van eigenaresse en paard, maar riempje van de neusriem zit niet vast en steekt uit voor haar mond... Baal!!
Agossie super mooi moment alleen echt jammer van die paal rechts op de foto, maar ja die staan dan ook gewoon in de weg ^^ ik denk wel dat die iets fijner zou geweest zijn als je nog iets meer naar rechts stond en het paard dus iets meer van voor had Asselruiter die avondzon brengt zijn sfeer wel mee Bellatrix wat een knapperd, bij komen wel de ogen nogal donker uit de foto ... binky de achtergrond is nogal druk, daardoor komt de bij er niet zo mooi uit, is jammer Bumblehorse leuk polo!, zelf heb ik dat nog nooit gefotografeerd, jammer van de schaduw op het paardje calice oooo dit is gewoon zooooo lief, wat een mooi moment! leuke omzetting in zwart wit C_estmoi er is nog al veel ruimte bovenaan, had dat liever gezien met minder ruimte en zoals je al zelf aanhaalde, jammer van het uitgebrande chip leuke positie van het hondje binnen de foto chriske wat een leuke hond! leuke foto is het CrazyIris leuk insect, zelf vind ik de ruis niet echt storen op de foto Deetjeeuh het spinnetje was mij bijna niet opgevallen, mooi gewerkt met scherptediepte faatxhorse zo een gaaf dier! mooie scherpte op het hoofd Fennee vind het een leuke extra met die bij zo op de bloem, nette foto, mooie scherptediepte Fenneeee jammer van het halster, stoort mij persoonlijk wat, maar wel een mooie compositie van het oog! en een mooie omzetting naar zwart wit Gub zeer mooie sfeer! Hanna_94 idd jammer van de kooi, maar ik vind het groene rechts wel een leuke touch geven aan je foto Irene96 heel leuke, het zweven is nice, mooie expressie op het gezicht van het model ismy super leuke sfeerfoto! JewEmm mooie scherpte, alleen de compositie is saai (voor mij dan, het is nogal gewoontjes) jilinda super mooie foto, juist jammer van die pluim net achter haar hoofd (of wat het ook is dat witte :p) Jis_ leuke foto zo in tegenlicht Joey super mooie foto met super leuke sfeer erin Jolandaa_ zooo een cute veulen! leuk moment kani_ejj dat snoetje, zo lief, maar wel wat te veel ruimte boven het hondje _Kiki_ mooie foto en leuke uitsnede kimberley23 nette foto, het is wel net een beetje te vroeg, je ziet net de hoefjes niet boven de boomstam k_m nogal een donkere foto, jammer dat de vogel er niet meer uitkomt laurajoy15 super leuke omzetting in zwart-wit, het enige dat ik minder vind is dat door deze omzetting, de lippen van de persoon zo donker zijn (maar dat is smaak ...) en de ogen van de hond zijn echt donker, ze komen hard over, de achtergrond vind ik echt super leuk! Lipydo terug een prachtige plaat, zoals altijd Lizaa01 super leuke foto is het! manonnevot zou leuk zijn, moest je nog dichter kunnen fotograferen, maar wel heel leuke compositie met die lavendel zo schuin Marit foto had ik al gezien op fb en vind hem nog steeds gaaf, ik ga zeker wel eens jouw bericht lezen ivm die kleuren, jouw foto's zijn altijd zo mooi van sfeer! MarijeR leuke scherptediepte Marjoow speciale uitsnede, weet niet echt of ik hem zo leuk vind, het ook trekt de aandacht en de rest van de foto ja heeft dan niet echt nut meer vind ik, je aandacht wordt naar het ooggetrokken en je kijkt eigenlijk niet meer verder dan het halster, juist de manen vind ik wel gaaf in de zwart-wit omzetting Mb_foto leuke foto en een echt leuke sfeer monbyou leuke foto MyHu leuk moment, netjes, maar het rechterdeel van de foto is te druk NatassJa prachtige foto!!!! Nefertarie leuke omzetting in zwart-wit ohmydeem echt een prachtige sfeerfoto!!!! opletten met een scheve horizon, heb ze liever recht Racheel leuk moment, maar als de zon schijnt, opletten met de kant van de schaduw ... eigenlijk trek je het best met de zon in de rug, tenzij je een specifieke reden hebt om met zijlicht of tegenlicht te werken Revanches gaaf model, vind hem onderaan wel juist wat te nipt de foto Robin_Rikkie ooo wat een cutie, maar je verliest detail op het hoofd doordat het wat in de schaduw is, wel leuk zo van aan de zijkant van het hoofd zodat net de witte streep op het hoofdje zichtbaar is Sanne_com nette foto, leuk, mooie scherptediepte showteam vind ik echt de max van een foto! de kuikens zijn ware fotomodellen Sodeletuut leuk idee, alleen weet ik niet of ik zelf het oor ook zo op de foto zou meegenomen hebben ... ik zou mss meer de aandacht op het hand en de vlecht houden, wat schuineer trekken, met minder scherptediepte en het oor niet meenemen op de foto ... (dat is wat ik zou doen hé Suuszels gave foto zo! tesseke leuke foto, al vind ik de achtergrond wel druk overkomen Tinky12 amai er was blijkbaar onweer op komst bij jou .... zo een donkere wolken in de lucht leuke foto, maar toch net wat te veel ruimte bovenaan vind ik, het mocht iets minder zijn, niet te veel maar toch een beetje XiiaaooNaa hele leuke foto Ylvy nette foto, doordat die zo een manen heeft, lijkt het alsof het paard geen oren heeft
@Heavenslove: Het is juist de bedoeling dat de manen zo uitgelicht worden. Het oog erbij op omdat de foto anders saai zou zijn. Bedankt voor je commentaar!