gaucho schreef:Mijn broer fotografeert auto's met een 1Dx en is daar erg tevreden over, maar welk budget vind jij hoog? Wat voor lensen heb je nu, wil je fullframe of niet?
Ik heb helemaal niks op het moment begin weer onderaan de ladder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marijacindy schreef:Hoi!
Ik wil graag wat informatie over camera's en lenzen voor binnenfotografie!
Weet iemand een goede camera (en misschien ook een bijpassende lens) voor binnenfotografie?
Ik wil graag in een donkere bak kunnen fotograferen en dus ben ik een beetje rond aan het kijken!
Ik heb nu een canon 40D met een sigma 50-200 mm lens maar ik krijg het niet voor elkaar om mooie foto's te maken in een binnenbak dus tips zouden ook welkom zijn!
Deliana1993 schreef:Super bedankt voor jullie tips!
De 70D heb ik ook inderdaad in mijn gedachte maar als de 80D zo snel uit komt wacht ik liever daar op!
Daarbij over het budget ik koop liever een camera van €1000 met WiFi dan een camera zonder WiFi voor €900. Om die €100 hoef ik het niet te laten, snap je?
Sicayes & Gaucho bedankt voor de lenzen tip, ik ga meteen even kijken!
Deliana1993 schreef:Super bedankt voor jullie tips!
De 70D heb ik ook inderdaad in mijn gedachte maar als de 80D zo snel uit komt wacht ik liever daar op!
Daarbij over het budget ik koop liever een camera van €1000 met WiFi dan een camera zonder WiFi voor €900. Om die €100 hoef ik het niet te laten, snap je?
Bagheera_206 schreef:Deliana1993 schreef:Super bedankt voor jullie tips!
Nou hij is uit hoor!
http://www.canon.nl/for_home/product_fi ... r/eos-80d/
Gokje dat hij rond de 1200 euro kost bij de lancering en dan langzaam richting de huidige prijs van de 70D zal gaan zakken.