[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:36

Je kan zien dat het lekkere weer zijn overhand neemt - hoop vrolijke frisse foto's met veel bloemen!

Even een paar die er extra uit springen voor me:
HeavensLove: Prachtige foto zeg van dat meisje in het water en dan die herten!! Ongeloofelijk :oo

showteam: Op zo'n snoetje wordt je toch spontaan verliefd <3 heel mooi!

MarijeR: Ontzettend gaaf, zeker met het 'frame' van gele bloemen.

K_M: Niet te zien dat hij een gebroken bovenarm heeft. Erg leuke foto!

Helaas moet ik jullie de uitgebreide feedback echt nog even schuldig blijven. Leven is op het moment meer rennen en vliegen dan rustig aan doen. ;(

Ik blijf verder ook niet achter met de bloementjes, en kwam deze tegen in Diergaarde Blijdorp:

Week 15
Afbeelding

Alsof de randjes van gerafeld kant waren. Heel apart.

Maandag komen m'n tussenringen binnen. Dan ga ik waarschijnlijk macro foto's spammen :')

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:11

Week 15
Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:29

Week 15

Maar weer een van mijn hond. De rest van de modellen wou niet op internet ;)

Afbeelding

Bedankt voor de feedback op mijn vorige foto!
Voor degene die het gevraagd hadden, deze had ik gemaakt met een 24-70 mm lens. Diafragma op F4, sluitertijd van ongeveer 2000 geloof ik, en Iso op 400.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:13

ismy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:42

Week 15:

Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:49

Mooie foto ismy! De achtergrond is alleen niet helemaal egaal wit, je ziet vegen van de Photoshop kwast ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:52

Mijn week 15. Mijn bijrijdpaardje Nikita. <3
Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:52

Week 15 <3
Afbeelding
Mijn eigen knappe dame weer eens op de foto gezet! :D
Helaas had ze haar knotjes er al een beetje uitgeschuurd.. :')

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:56

Week 15

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:09

Mariett schreef:
Mooie foto ismy! De achtergrond is alleen niet helemaal egaal wit, je ziet vegen van de Photoshop kwast ;)

Ik zag het ook op het laatst inderdaad. Mijn beeldscherm is zo helder :+ Bedankt dat je het zegt!

Hierbij de goede, hoop niet dat ik je in de war maak agossie!

Week 15

Afbeelding

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:17

WK 15

Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:35

Mijn week 15.

Afbeelding
Ik verzamel hier.

Ik baal een beetje van de storende achtergrond, maar hier is niets aan te doen :(.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:52

EskeGirl Leuk konijn :) Beetje jammer van de achtergrond, die leidt de aandacht wat af.

Astor Wat een ontzettend gave foto zeg, heel leuk sfeertje! Hoe heb je de nabewerking gedaan?

elle108030 Leuke foto, fijne DoF :) Ik mis alleen iets in de ogen, die lijken niet echt op te lichten en missen daardoor wat 'leven'

Ingvild Gaaf zeg :D Erg leuk gedaan!

Killyenn Leuk effect met dat tegenlicht, creëert een erg gaaf sfeertje :)

MyHu Erg leuke foto, je weet een zacht en rustgevend sfeertje te creëren :) Ik had hem persoonlijk wel liever zonder het gras op de achtergrond gezien, enkel op de klinkers dus, naar mijn gevoel leidt dat felgroen een beetje de aandacht af.

horserider22 Ik vind je foto niet verkeerd, maar hij is niet zo heel spannend. Ik kan niet echt iets vinden wat eruit springt, waarop mijn aandacht blijft hangen :o

hilly200 Wat een zachte en rustgevende foto, ik word er ook helemaal vrolijk van ;) Erg fijne DoF, en de complementaire kleuren werken heel goed!

iiSunshine Je kat kijkt nogal kwaad zeg := Ik vind het vooral jammer dat de achtergrond van je foto erg onrustig is, daardoor wordt de aandacht wat afgeleid van de kat.

SternPhoto Wat een ontzettend schattige foto, heel erg leuk gedaan!

rosslover Hmm, ik vind je compositie persoonlijk niet zo heel geslaagd. Je hebt een vrij oninteressant deel van de pony op foto staan en je weet niet echt mijn aandacht vast te houden. Sommige weken vind ik je werk erg goed maar deze week iets minder :o

crazy_horses Wat een gaaf en dromerig sfeertje, erg leuk gedaan! De kleuren vullen elkaar perfect aan en de ondiepe DoF zorgt ervoor dat mijn blik direct naar het onderwerp gaat :)

Ylvy Ik vind de scherpte meevallen hoor, leuk gedaan! Fijne DoF, wat zeker niet evident is bij zulke bewegende beelden :)

Racheel Heel erg leuk gedaan, het riet op de voorgrond creëert enorm veel diepte en toch is de gans nog voldoende zichtbaar :j Knap werk hoor!

wendy1987 Wat een leuke foto, erg fijn sfeertje en de zwart-wit bewerking is heel geslaagd :) Ik vind de oren van een paard heel interessant, daaruit kan je echt veel aflezen :)

Mariett Ontzettend leuke foto, hij straalt echt kracht en energie uit! :) Heel leuk hoe je dit allemaal vastgelegd hebt in één beeld! (Je hebt trouwens een hele knappe broer, mag ik zijn nummer even? _O-)

monbyou Ik vind de compositie best fijn, maar ik mis een beetje 'lichtjes' in het oog van het paard. Op één of andere manier lijkt de foto niet heel levendig :o

Tivara Erg leuk gedaan, je onderwerp springt er heel mooi uit :D Heb je dit nog bewerkt of was de achtergrond uit zichzelf zo groen?

PrimaDonna_ Wat een leuk dromerig sfeertje, ik word er spontaan vrolijk van :j

Sicayes Wat een ontzettend leuk bloemetje, gaaf dat je dit hebt opgemerkt! De kleuren vullen elkaar heel mooi aan en het bloemetje springt er echt uit :D

Sanne_com Leuke foto, fijne compositie en het geheel is erg rustig waardoor het onderwerp er mooi uit springt :)

Gub Ontzettend gave foto zeg, met die onscherpe planten op de voorgrond creëer je echt diepte waardoor je onderwerp er heel mooi uit springt. Knap werk! :D

_Elke Leuk gedaan, ik vind de bewerkte versie zelf nog gaver. Grassprietje is inderdaad heel netjes weggewerkt!

ismy Dat vind ik nou eens een gave double exposure, erg bijzonder sfeertje weet je te creëren! Knap werk hoor :D Heb je de double exposure in-camera gemaakt of heb je dat in de nabewerking gedaan?

Bellatrix Wat een leuke foto, erg knap hoe je de gefocuste blik van het paardje hebt vastgelegd! Heel knap gedaan :j Hij lijkt wel een beetje te veel naverscherpt, vooral rond de ogen, oren en lippen.

Joysiee Erg leuk dier, fijne foto ook. Het haagje op de achtergrond brengt me echter een beetje in de war, doordat het net stopt waar je paard begint ziet het er nogal vreemd uit...

KimdeGroot94 Fijne foto, erg bijzonder effect en leuke belichting :) De nabewerking vind ik ook geslaagd!

Verosjaak Wat een bijzondere lucht zeg, gaaf effect!

manonfleur Leuke foto hoor, maar inderdaad wat jammer van de achtergrond :)

----------

Reacties

JewEmm Bedankt! Ik vond hem ook erg gaaf, maar ik bleef twijfelen tussen de twee foto's van de pianist en dan heb ik maar een andere gekozen :=

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:59

Eline91,
Ondanks dat van deze week, alvast heel erg bedankt voor het compliment!
Ik vond deze foto ook niet geslaagd maar ik dacht dat ik geen tijd meer had deze week, ondertussen heb ik al een paar veel leukere foto's maar die bewaar ik dan maar voor volgende week.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:02

Afbeelding
Week 15

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:06

Eline91: dankje! En zijn vriendin vindt hem ook heel aantrekkelijk ja :P

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:11

Eline91 schreef:
Joysiee Erg leuk dier, fijne foto ook. Het haagje op de achtergrond brengt me echter een beetje in de war, doordat het net stopt waar je paard begint ziet het er nogal vreemd uit...

Hoe bedoel je deze? Als het goed is gingen de bomen gewoon helemaal door, haha!

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:27

Week 15

Oude, (snelle) foto helaas
Niet zo'n geslaagde compositie

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:34

Week 15.
Eentje van vandaag, fototechnisch niet de beste. Maar ach, zo cute
Afbeelding

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:44

Mijn POTW 15

In het linkje (https://flic.kr/p/s3XtVq) is hij mooier (minder verscherpt)! :))

Het is trouwens Winnie (_R_G_) met de hond van Marina (Agossie)

Afbeelding

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:45

Vorige week helemaal vergeten in te zenden... :(
Maar ik ben wél voor het eerst terug op pad gegaan met mijn camera (want ik kan terug fietsen :D)
Vandaag voor een communie foto's gaan trekken en erna toen de pony terug op de wei stond, kwam er een mevrouw met een prachtige hond, toch maar enkele foto's van genomen. Ik kon niet kiezen tussen een foto van de communie of de hond. Ik ben dan toch maar voor de hond gegaan ;)

Week 15
Afbeelding

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:52

POTW 15

Afbeelding
Met Bokt-upload geladen. Ik moest hem anders enorm verkleinen wat voor erg veel kwaliteitsverlies zorgde.

Heb hier vandaag zoveel mensen hun paard op de foto zien zetten.. Ben benieuwd of er toevallig hier nog een voorbij komt :)
Het is echt geweldig mooi hoe ze in de bloei staan! Echt een feestje om de wijk in te rijden!

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:53

Mooi dat bloesemlaantje. Waar is het?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:57

Regenboogbuurt, Almere buiten :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:17

Mijn week 15