Dan is dit mijn inzending voor deze week

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Foto knalt eruit. 
. Ik moet zeggen dat ik jarenlang vriendinnen en mezelf voor de lens heb gehad. Het is nu het laatste jaar zo dat ik zelf op zoek ga naar (onbekende) modellen of zij contacteren mij. Ik doe het ook niet via modellensites, maar heb bijvoorbeeld via Bokt een aantal meiden aangesproken of ze een samenwerking zien zitten. Zelfde idee op Facebook, al hou ik zelf ook de modellen/visagisten/fotografen-Facebookgroep in de gaten. Samenwerkingen in teams met model en visa is ontzettend leuk om te doen; gezamenlijk een tof idee uitwerken en werken voor elkaars portfolio. Kan me overigens wel voorstellen dat het voor een mannelijke fotograaf inderdaad wat lastiger is om zomaar meiden aan te spreken, maar gezien jouw portfolio zou ik me daar geen druk om maken. Die geeft een goed beeld.

Agossie schreef:Ik ben dus echt van plan deze week op tijd de lijst te plaatsen, dus ik hoop dat iedereen die nog moet, snel nog inzendt!![]()
Jolijnn, dan zet ik hem bij volgende week, goed?
Michiel, ik heb een kleine studio met lampen en kleurenfilters voor de lampen. Als je daar eens gebruik van zou willen maken, is prima, hoor. Het is een slaapkamer op het noorden van ongeveer 5x3,5m. De muren zijn nog wel wit, maar ik heb schermen om dat te verhelpen. We wonen bij elkaar in de buurt. PB als je interesse hebt. (Ik ken Babet)
)