De d70 is me echt wat te prijzig sorry, ik denk dat ik rond de canon 400d ga kijken ja. Weet je de prijs daarvan ?:D
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JW18 schreef:De d70 en 350d zijn allebei al een ouder model en vervangen door de d80 respectievelijk de 400d. Je kunt de d70s en 350d nog wel 2ehands of hier en daar zijn ze wel eens in de aanbieding bij de mediamarkt (zoals nu de d70s en 350d zijn).
Beide zijn goede camera's waar je zeker als beginnen meer dan voldoende aan hebt.
Fairytail schreef:Ik twijfel aan de eos 400d omdat hij geen stabelizer heeft. En ik twijfel aan een spiegelreflex omdat ik bang ben dat ik het niet kanMaar een goede compact zoals de sony R1 of de canon S3 vind ik altijd zo makkelijk fotograferen en mis net iets extra's bij bewolking of fotograveren onder bomen.
StarStar schreef:viewtopic.php?f=53&t=780155Ik heb vandaag een Canon EOS 350D gekocht..
Helaas kan ik nog maar weinig fotos maken want die oenen van de winkel hebben er een verkeerde geheugenkaart bij gegeven![]()
Ik ben nu aan het oefenen en het gaat wel goed..
Weet iemand een site/forum wat handig is voor het beginnen met een spiegelreflex?
Hij stond trouwens voor 649 ofzo in een krantje van de makro en ik wou hem kopenBleek het verkeerd te zijn, was hij 512 euro, dat is wel beter
mirjam_kl schreef:Wie kan me helpen? Ik zoek een camera die scherpe detailfoto's kan maken, die echt ver kan inzomen. En verder ook nog scherp bewegingen erop kan zetten en daarbij ook snel foto's achter elkaar kan maken als je snapt wat ik bedoel.
Iemand enig idee? Budget gaat tot de 500/600
xjudithx schreef:Kan iemand mij vertellen of ik de Lenmar Li-ion Canon NB-2L accu kan kopen voor in mijn Canon 400D? Of moet het perse de Canon NB-2LH zijn zoals op de camera staat (en die veel duurder is?)
x_Lys schreef:Ja?
Bij mij worden ze juist onwijs mooi?
liannes schreef:ik baal, ga de 6500 terug brengen, zelfs op diafragma 8, is de foto overbelicht.
En vind de kleuren niet mooi helder.
Dat terug brengen , moet toch geen probleem wezen??, camera is zaterdag gekocht,
Maar er staat niet op de bon, 'binnen 8 dagen omruilen'.....????
edit, toevoeging.
Kokomo schreef:liannes schreef:ik baal, ga de 6500 terug brengen, zelfs op diafragma 8, is de foto overbelicht.
En vind de kleuren niet mooi helder.
Dat terug brengen , moet toch geen probleem wezen??, camera is zaterdag gekocht,
Maar er staat niet op de bon, 'binnen 8 dagen omruilen'.....????
edit, toevoeging.
Als je een langszame sluitertijd hebt ingesteld wordt hij ook bij diafragma 8 overbelicht. Denk dat je een instelling fout hebt.