chip: wat een lief hondje. foto is mooi scherp. echt top! jammer dat z'n ogen wat dicht zijn. sanne_com. goede compositie, fijne foto om naar te kijken. mooie eigen sfeer heb je gemaakt. lipydo: mooi portret. Hij is heel scherp. Ikzelf houd er niet zo van als ik de porien in de huid kan zien zitten. maar wat een scherpte! wat voor lens heb je gebruikt? bellatrix: wauw, heel mooi. is de foto in zwart wit of komt dit door de achtergrond/pony? erg mooi Jis_ : wauw, heel gaaf gedaan! hangt die bank daar in de bossen of heb je die zelf gehangen? mannonevot. lekkere zomerse foto. voor mij een facebook achtergrond. leuke en mooie foto agossie: fijne foto! geen tips. mooie scherpte en juiste timing!
week 23 gister met de zelfontspanner gespeeld en ook gelijk lichaamsbeweging gehad ik moest steeds een aardig sprintje trekken om binnen 10 seconde op mijn plek te staan
Wauw prachtige foto´s weer allemaal!! Prachtig Gub! En ohmydeem ook prachtig alleen jammer van lensflair, het lijkt heel nep waardoor dat het leuke en het mooie er juist uithaalt. Zonder is ie 10 x mooier denk ik!
DShots
Geplaatst: 09-06-14 10:18
ismy schreef:
Wauw prachtige foto´s weer allemaal!! Prachtig Gub! En ohmydeem ook prachtig alleen jammer van lensflair, het lijkt heel nep waardoor dat het leuke en het mooie er juist uithaalt. Zonder is ie 10 x mooier denk ik!
Lensfair? Hij is zo uit de camera gekomen. Kwam door de zon namelijk.
Ooh sorry, ik dacht dat het geshopt was.. Wel een prachtige foto verder!
DShots
Geplaatst: 09-06-14 10:26
ismy schreef:
Ooh sorry, ik dacht dat het geshopt was.. Wel een prachtige foto verder!
Nee, denken meerdere. Maar bijna op alle foto's zit het wel een beetje haha. Verder dankjewel
Hanna_94
Geplaatst: 09-06-14 10:34
Mijn week 23! Gisteren een daguitstap gemaakt naar "monde sauvage". Prachtige dierentuin! Baal hier wel van het hek ervoor, maar liever wel een hek dan geen
C_estmoi
Geplaatst: 09-06-14 15:50
Week 23
Helaas erg weinig foto's van deze week, dus t is niet echt een hoogstandje. Baal er vooral van dat ie net wat overbelicht is