Sorry, ladies, mijn schuld. Ik heb week 41 niet geplaatst en wilde week 42 (dat is deze week) tegelijk met week 41 (vorige week) plaatsen op maandag... Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden... Schupje was mis...
Fototechnisch niet echt een hoogstandje maar het verhaal achter deze foto is dat we vorige week samen met de veearts hebben besloten om mijn paard niet meer intensief te behandelen omdat zijn longen te slecht zijn en hij "op raakt", het is nu afwachten wanneer het niet meer met hem gaat... Wel mag hij tot het eind als knuffelpaard bij mij blijven .
Ann_Pam
Geplaatst: 20-10-13 14:32
Hier dan mijn eerste foto, genomen in London. Wat ik eruit begreep is dat er geen thema is maar je gewoon een foto per week kan plaatsen?
De maan was echt mega helder (er was zelfs een forse schaduw).
Deze foto heb ik gemaakt met een 20 of 30 seconden belichtingstijd en ik ben er zelf met een losse flitser in een halve circel omheen gelopen om vanuit verschillende hoeken de motor in te flitsen.
Wel lekker dat zo'n motor tenminste stilstaat. Paarden........
magda_90
Geplaatst: 20-10-13 19:01
Ann_Pam schreef:
Hier dan mijn eerste foto, genomen in London. Wat ik eruit begreep is dat er geen thema is maar je gewoon een foto per week kan plaatsen?
Ik ga nu de lijst van week 41 (vorige week) plaatsen. Jullie mogen me best schoppen om morgen om 22:00 de lijst van week 42 (afgelopen week) te plaatsen, hoor. Ik ben druk met van alles en nog wat en het schiet er gewoon bij in. Ik heb die schopjes nodig.
Ik zou ook foto 3 doen. Die heeft ook een hele fijne sfeer, vind ik.
Agossie, ik ben deze week op vakantie in portugal ( ), dus ik kan voor deze week geen PotW inzenden. Is het goed als ik er komende zondag dan twee post? Ik heb wel veel foto's gemaakt namelijk.