Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marielle231 schreef:heeft iemand ervaring met de Samsung WB5500 ?
Had eerst de Fujifilm Finepix S2800HD op het oog alleen las ik in reviews dat die vrij langzaam was?
De samsung is binnen mijn budget en heb wat foto's/filmpjes gezien op youtube en het ziet er goed uit zeker kwa wat ik zoek.
Alleen samsung heb ik niet eerder als merk voor een digi gehad ( ben zelf wel een samsung verslaafde kwa tv's en mobiele telefoons maar goed is de samsung ook goed als digi? hopelijk kunnen jullie mij helpen.
http://www.letsgodigital.org/nl/camera/ ... /show.html
Weten jullie trouwens ook een goeie site waar je reviews van gebruikers kan lezen?
Ik heb namelijk (bijna) precies dezelfde vraag gesteld, haha.
imd schreef:marleentje94 schreef:Wat vinden jullie van de CANON EOS 450D 18-55DC+75-300DC D/F/I/N?
Waar heb je die gezien? Dit zijn geen Canon lezen of wel? Sigma oa gebruikt de DC afkorting als ik me niet vergis..

Wil je dat niet dan ben je waarschijnlijk beter af met een betere kwaliteit compactcamera! Ligt dus een beetje aan je eigen wensen en ambities wat een betere keuze is! Een spiegelreflex biedt meer doorgroeimogelijkheden om het zo maar te zeggen, maar als je nu al van jezelf weet dat je geen ambities hebt in die richting, heb je die ook niet nodig.
Ik heb altijd ambities haha!