Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ushanka schreef:Janinevv, de tweede vind ik heel erg mooi gelukt. Het roze geeft een mooi extraatje en het sfeertje is lekker zacht.
Quintenvo, super goed gelukt, deze blackfoto! Mooi gedaan.
Captain, oef, wat een verschil als je je huidige werk ernaast houdt. Leuk om jouw bewerkingen van vroeger te zien.
Essie73, ik vind het origineel eigenlijk het mooiste. Ik snap de bedoeling bij de nabewerkingen, maar vind het nu net lijken alsof er een waas over de foto's zit. Ik zou zelf het meisje zo'n 50% uit het effect gummen met een masker en het gezichtje ietsje oplichten, dan zien de foto's er direct heel anders uit.
Ik heb ook weer een nieuwe om te laten zien. De foto zelf is van afgelopen december. Voor sommigen misschien een te heftige bewerking, maar ik ben er erg tevreden mee.
Voor
[ [url=m/Gk7864.png]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/miunA2.png]Afbeelding[/url] ]
_classic schreef:Hier nog een voor en na van mijn kant, ik ben nog steeds wat aan het uitproberen in Photoshop en ben nog ook lang niet tevreden met de resultaten
Voor:
[ [url=m/9Kym91.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/RqJ6li.jpg]Afbeelding[/url] ]
bentefoto schreef:Je wordt steeds beter @_classic! Leuk om te zien
Eentje van mij gisteren tijdens mijn eerste zonsondergang shoot bij mn eigen paardje
Voor
[ [url=m/KRxfYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/CCcNZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
GreenRider schreef:@Classic: mooi gedaan!! Ook een witte herder?
@Bentefoto: erg mooie foto, als het mooie diepe zand kleur nu nog iets naar voren zou komen was hij heel... um hoe zeg je dat..een eyecatcher!
Hier ook weer 2 foto's van mij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
SergeantRoos schreef:@_classic: Supermooi! Door het midden wat op te lichten komt de hond er veel beter uit, en er lijkt ook meer kleur in de achtergrond te zitten.
@bentefoto: netjes weggewerkt die omheining! Het licht is naar mijn smaak op de bewerkte versie wel iets te geel.
@GreenRider: Gaaf, ik vind vooral de tweede heel goed gelukt, van de bonte pony! Van de eerste foto vind ik persoonlijk de onbewerkte versie mooier, op de bewerkte vind ik het contrast/de kleur net iets te extreem voor een tafereel dat juist heel zacht en lieflijk is.
Van mijn kant ook een nieuwe. Zijn er mensen die de bewerkte versie té warm vinden? Ik zit een beetje te twijfelen...
Voor:
[ [url=m/73mIcK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/Gmk1oL.jpg]Afbeelding[/url] ]
wendy1987 schreef:Ik blijf het altijd zo knap vinden hoe jullie al die halsters zo mooi wegwerken. Ik heb echt altijd oorlog met dingen op het hoofd wegwerken..
NynkeMarit schreef:Mmmh dat is lastig inderdaad! Maar vaak valt het nauwelijks op als je de voor foto niet kent. Vind het bij deze dan ook niet opvallen! Mooie foto
Shauniraquel schreef:Hier weer een keer een foto van mij! Sinds lange tijd laatst mijn camera uit het stof gehaald en het eerste veulen van mijn vriendin op de foto gezet.![]()
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]