Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ashleey_ schreef:Ik zou hem dan ook zeker niet op sportstand zetten, maar zelf aan de slag gaan met ISO en sluitertijd
Fairytail schreef:heb de canon eos 400D niet gekocht hij was ten eerste uitverkocht en ten tweede waren de lensen niet super en wou hij ze niet omwisselen.
Nu kan ik in een andere winkel de camera krijgen als body plus twee lensen van sigma. Moet zeggen dat ik er spijt van heb dat ik hem nog niet hebMaar hoe zit het met de canon dat hij geen ingebouwde stabeliser heeft (als ik t goed zeg) wanneer is dit een probleem als je er een lens op hebt die dit ook niet heeft? Heb je daar meteen al moeite mee met paarden, herten, zwijnen vogels ed?
liannes schreef:hhmmm, sportstand op de 6500 heeft alleen maar automatische iso,
(baal)
Ik zal eens zien of ik morgen een goede andere instelling kan vinden, die de kleuren tot zn recht laat komen,
tips welkom. (bewegende paarden)
edit, spelfouten.
Love_TimeOut schreef:Hier mijn foto's gemaakt met de Panasonic DMC FZ8, zijn alleen macro's (zo heet dat toch?moet nog veel leren
)
Kokomo schreef:Love_TimeOut schreef:Hier mijn foto's gemaakt met de Panasonic DMC FZ8, zijn alleen macro's (zo heet dat toch?moet nog veel leren
)
Deze vallen onder de close-ups. Macro moet je nog meer vergroten, meer dan 1:1
x_Lys schreef:Dan wordt denk ik toch net zoals veel mensen hier, de beste optie de canon eos D400
lotteluvah schreef:x_Lys schreef:Dan wordt denk ik toch net zoals veel mensen hier, de beste optie de canon eos D400
Weet je daar de prijs van?
Love__Anouk schreef:Hoi,
Aangezien m'n vorige camera overleden is, door een ongelukje met de sloot, ben ik opzoek naar een nieuwe. Het liefst een Spiegelreflex, maar dat wordt dan wel gelijk m'n eerste. Wat is dus een goede camera voor mij? Liefst zo rond de €400/600,-