Iets nieuws uitproberen, blijft leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anouska15 schreef:HeavensLove: De kleuren staan me wat tegen, te licht denk ik dat het is. Maar wel een heel mooi plaatje met de herten zo op de achtergrond! erg mooi moment
_Elke schreef:HeavensLove; Mooi. mooi licht mooi bewerkt. erg mooi! Zijn het ree'tjes op de achtergrond?
S_imonee schreef:Heavenslove
Wauwie! Mooooi!
Eline91 schreef:HeavensLove Erg leuk gedaan, heel bijzonder effect met dat water
SharonPlugge schreef:Persoonlijk vind ik het niet mooi, zo schuin..
Had het dan mooier gevonden als je hem anders schuin had gemaakt, dus de voorkant van het paard hoger dan de achterkant.
Nu lijkt het paard heel erg naar voren te vallen, zo dat het eigenlijk niet natuurlijk is..
Heb je de foto zo gemaakt of heb je hem gecropt? Anders zou je kunnen kijken of je hem nog een beetje kan croppen, misschien verticaal oid.
Maar als jij het zo mooi vind moet je het natuurlijk zo houden, het zijn jouw foto's!
Alleen zul je er rekening mee moeten houden dat niet iedereen er van houdt
Kanzi schreef:LinSa, probeer eens een iets kortere sluitertijd?
Dan heb je iets minder omgevingslicht en heb je iets meer invloed van je flitser.
Ik vind hem niet heel slecht hoor, misschien nog iets spelen met het contrast zodat je het gezicht iets meer ophaalt.
Het overbelichte vind ik juist een leuk sfeertje geven.
Agossie schreef:Ik vroeg me af welke flitser je gebruikt, LinSa. Die van de camera zelf of heb je er een "flash gun" op gezet?
Met de flash gun kun je namelijk veel gerichter met de flits werken dan met je cameraflitser.
Overigens zou de sluitertijd voor de flitser niet uit moeten maken en zet je sluitertijd vooral niet té snel.
Overigens vind ik hem qua schaduw in het gezicht van de hoed echt wel goed! De hoed geeft geen schaduwrand.
LinSa schreef:Agossie schreef:Ik vroeg me af welke flitser je gebruikt, LinSa. Die van de camera zelf of heb je er een "flash gun" op gezet?
Met de flash gun kun je namelijk veel gerichter met de flits werken dan met je cameraflitser.
Overigens zou de sluitertijd voor de flitser niet uit moeten maken en zet je sluitertijd vooral niet té snel.
Overigens vind ik hem qua schaduw in het gezicht van de hoed echt wel goed! De hoed geeft geen schaduwrand.
Ik heb een optie op m'n camera die 'invulflits' heet. Die heb ik gebruikt. Heb niet zoveel verstand van flitsers
Op de originele foto was het gezicht mooi opgelicht, maar de achtergrond zwaar overbelicht.