ambie schreef:@x_Lys: Van de fujifinepix S6500? Dat zou wel fijn zijn want die wil ik ook graag kopen!
Ik ga vanavond foto's maken,
Bij mn instructrice, zal ook even wat foto's plaatsen.
Heerlijk apparaat!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ambie schreef:@x_Lys: Van de fujifinepix S6500? Dat zou wel fijn zijn want die wil ik ook graag kopen!
Myukii schreef:ambie schreef:@x_Lys: Van de fujifinepix S6500? Dat zou wel fijn zijn want die wil ik ook graag kopen!
Voorbeeldfoto's staan ook gewoon in de beginpost hoor
x_Lys schreef:Wiet iemand voor mij ook een site waarop ik me foto's kan uploaden dat anderen ze ook kunnen zien.
Bijvoorbeeld .tk , alleen wil ik deze dan niet. Ook heb je bijvoorbeeld .nl maar volgens mij moet je daar geld voor betalen?
Quidou schreef:Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van de Canon EOS 400D!![]()
Gekocht bij Mediamarkt..
Ben dr echt superblij mee!
Weet iemand hoe dat werkt met die cashback actie van Canon?
manzano schreef:En anders staat alles op hun website
Love_TimeOut schreef:Ik heb sinds eergister de Panasonic DMC FZ8, echt superblij mee!Ben 'm nu druk aan het testen!
Ashleey_ schreef:Love_TimeOut schreef:Ik heb sinds eergister de Panasonic DMC FZ8, echt superblij mee!Ben 'm nu druk aan het testen!
Oooooh FOTO'S!!
Ashleey_ schreef:Ik wil net zeggen.. misschien heb je de ISO te hoog staan?
Love_TimeOut schreef:Ben nog een beginner hoordus verwacht er niet teveel van
liannes schreef:ja, dat zou inderdaad wel eens kunnen, aangezien mijn iso op de andere camera tot 400 (maar) gaat.
Ik heb het even snel nagekeken, en de iso stond op automatisch, soms wel foto's met 3200 iso ()