Tivara, had ik zelf denk ik ook mooier gevonden maar het was echt een lucky shot, de geitjes zijn verre van tam en waren nu dus net even zo nieuwsgierig om te gaan snuffelen maar waren ook bijna meteen weer weg

Bedankt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_imonee schreef:NESCAFE
Mooie foto! Niks op aan te merken
GerdjeHoran
Mooie foto!
louiisaa
Leuke foto! Mooi gedaan zo. Ik had het denk ik wel zonder peesbeschermer gedaan.
XiiaaooNaa
LiieeeffffIk moet ook maar eens met mijn danbo op pad
LoveUggs
Week 14: Leuke foto! Niks op aan te merken.
Week 15: Ook heel moooi!
Asselruiter
Mooie foto!
Iejoorr
Week 14: Mooie foto
NathalientjeB
Mooie foto! Wel jammer van de ruis.
ponyaddicted
Leuke foto! Niks op aan te merken.
Heavenslove
Wauwie! Mooooi!
Asselruiter schreef:Killyenn schreef:Asselruiter. Shattige foto! Had hem misschien net iets krapper uitgesneden, iets meer focus op de bloemetjes. Heb je wel eens lensje-keren geprobeerd? Ook erg leuk met dit soort kleine bloemetjes
Wat bedoel je met lensje-keren?
Citaat:Eline91 NESCAFE Wat een gave foto zeg, erg leuk gedaan! Je onderwerp springt er echt heel mooi uit, ik ben wel benieuwd naar je instellingen
Killyen NESCAFE: nette foto, voor wat het is helemaal prima, maar wel een beetje simpel. Volgens mij kan je meer dan dat, afgaande op je vorige foto’s Iets meer variatie in de onscherpe achtergrond of wat bijzonderder licht had het nog wat ‘opgeleukt’ (wat een stom woord). Hij lijkt me net iets grauw trouwens, maar dat kan ook aan mijn bui liggen die het grauwe weer hier reflecteert