Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bunn schreef:5D I heeft inderdaad niet die optie om het zelf te doen. Dingetje is dat je een camera en een lens nooit 'alleen' kunt kalibreren, maar dat dit samen moet gebeuren. Beide onderdelen moeten naar elkaar toe. Canon kan jouw body wel kalibreren, maar de Sigma-lens niet. Had het een Canon-lens met dit probleem geweest, dan kunnen ze dat wel.
xWouter schreef:Bunn schreef:5D I heeft inderdaad niet die optie om het zelf te doen. Dingetje is dat je een camera en een lens nooit 'alleen' kunt kalibreren, maar dat dit samen moet gebeuren. Beide onderdelen moeten naar elkaar toe. Canon kan jouw body wel kalibreren, maar de Sigma-lens niet. Had het een Canon-lens met dit probleem geweest, dan kunnen ze dat wel.
Hmm, dus eigenlijk heb ik dus gewoon écht pech en ga ik dit niet gematched krijgen?
Cleo_ schreef:Bagheera_206 schreef:OMFG zijn eindelijk de officiele specs definitief voor de Canon EOS 1DX2?Kom maar op met de 5D4!
En dan hopen dat de 5D3 een beetje gaat kelderen in aanschafwaarde![]()
![]()
maaikemuis schreef:Zucht, word er zo moe van. Eindelijk mijn camera met alle toebehoren verkocht, komen ze niet. Heb de hele set inmiddels al 6 keer verkocht en evenzoveel no-shows gehad. En ik wil zo graag iets nieuws!
Frust!