xRiiannex, dit topic is voor mensen die elke week een foto plaatsen. Ben je ook van plan elke week een foto te plaatsen? Of is dit een foto gewoon ertussendoor?
Bedankt! Ik vind het echt super om te zien hoe iedereen vooruit gaat in de fotografie! Ben idd blij met de plaat magda maar ik kon niet zo goed kiezen omdat ik er nog meer super leuk vond. Dat selecteren blijft het lastigste...
Tinky12
Geplaatst: 06-10-13 07:26
Een uit de "oude doos" ivm een gecrashte memorycard
Ook al niet origineel want Magda had ook al giraffen
Leuk dat er nog steeds zoveel mensen meedoen en agossie...pup-foto's kun je bijna nooit genoeg van zien
Iedereen heeft hier van die professionele foto's, en ik heb alleen maar foto's die gemaakt zijn met een simpele camera, i-phone of mobiel... Dat is toch niet erg?
Ik zit erover na te denken om me hier misschien toch maar af te melden. Het is er de laatste tijd al een paar keer bij ingeschoten om een foto in te leveren, terwijl ik wel gewoon foto's gemaakt had. Ik heb het op het moment druk aan het werk en daarnaast met allemaal dingetjes die ik nog wil/moet doen. Daardoor schiet de helft er vaak een beetje bij in, o.a. dit topic. Ik zal even kijken of ik de komende weken wat meer tijd heb om foto's in te leveren, maar anders is het denk ik beter als ik me afmeld.
Week 39.. Vorigevorige week was ik op vakantie met een vriendin en onze ponys, dus mijn foto van vorige week is een vakantiefoto.
Week 40 Gisteren heb ik onze schattige katjes geprobeerd te fotograferen, maar wat zijn die kleine beestjes snel.. Foto is wat bijgesneden in lightroom + wat helderheid/contrast etc.