Nouks schreef:Mosterd na de maaltijd, de boter hoort bij "boter bij de vis" :p
henkb schreef:ik wist het dat het niet helemaal goed zat, zal wel komen omdat ik vanmiddag boter op mijn brood had en geen mosterd - gelukkig ook niet op mijn hoofd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Hmmm, pluspuntje voor de 1000D zou zijn dat die nog nieuw te koop is en de 450D niet meer (of ze moeten nog ergens een restpartij hebben liggen)...
Nouks schreef:Ik heb zelf slechte ervaringen met de 500D, 450D en 1000D staan sowieso erg goed bekend, dus als je toch al denkt dat de 500D misschien te veel van het goede is dan zou ik die mooi laten afvallen
Nouks schreef:450D past prima bij wat je wil.1000D zou je ook kunnen overwegen, of de 500D of 550D als je ook graag wil filmen. Met de 500D heb ik slechte ervaringen trouwens.
Is filmen geen must, dan houd je met een 450D of 1000D bovendien nog wat extra budget over voor mooie objectieven
Nouks schreef:Ik heb een paar maand geleden een nieuwe 500D gekocht, die bleek enorme focus issues te hebben. Ik heb toen een vervangend exemplaar gekregen van de winkel - ook nieuw - met exact dezelfde problemen. Om die reden ga ik er vanuit dat er nog tig andere 500D's rondzwerven die deze problemen hebben. Ik heb zelf het probleem vrij snel kunnen opsporen, maar op deze ellende zit je als beginnend fotograaf al helemaal niet te wachten.