[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:38

Robin_Rikkie schreef:
Heee, bekend terrein *\o/* Hier was ik ook te vinden vandaag :')

Toevallig :o

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:39

week 14 (gemaakt met mijn iphone 4 , was een weekje weg en had mijn camera niet mee)
Afbeelding

Lipydo

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:57

Bij gebrek aan fotograferen deze week nog een foto van mijn Urbex uitje :)

Week 14

Afbeelding

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:57

Mijn foto voor deze week:

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 22:05

De samenvatting van week 14 - 2015:

Agossie verzamelt hier
Anouska15
Ash_ (heel veel sterkte!)
Asselruiter
Astor verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
billionache verzamelt hier
binky
Brechtjee verzamelt hier
Bumblehorse
caaramel
calice
cathyenbeau
Cioccolato
crazy_horses
Dandy200 verzamelt hier
Deetjeeuh verzamelt hier
Eline91 hier
_Elke
elle108030
EskeGirl
GerdjeHoran verzamelt hier
glenstorm verzamelt hier
goriginal
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
hilly200 verzamelt hier
horserider22
Iejoorr levert later in.
Ingvild
IsaCalixa
it_is_me verzamelt hier
ismy
Jespri verzamelt hier
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
joeluna verzamelt hier
Jolijnn
Joysieee
Kanzi verzamelt hier
Killyenn
KimdeGroot94
Kimmetjee04
k_m verzamelt hier
LauraBloem
lieke123
LinSa
Lipydo
louiisaa
LOVESUSHI verzamelt hier
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
manonfleur verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marit
Marjoow verzamelt hier
monbyou
Murthul verzamelt hier
MyHu verzamelt hier
MZorro
NathalietjeB
Nefertarie
NESCAFE verzamelt hier
Niece
_Patriciaa verzamelt hier
ponyaddicted verzamelt hier
PrimaDonna_
quartel verzamelt hier
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
rosslover verzamelt hier
Sanne_com verzamelt hier
SharonPlugge
showteam
S_imonee verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Sodeletuut
SternPhoto
SuperLiesje verzamelt hier
Suuszels verzamelt hier
taarss
tesseke
TeSzZz verzamelt hier
Tivara verzamelt hier
verosjaak verzamelt hier
wendy1987 verzamelt hier
WiancaR verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 06:03

Dat was nog een aardige inhaalslag op maandagavond qua foto's :). Ben benieuwd naar de statjes.

Ik pluk nooit bloemen buiten maar mijn schoonzusje had madeliefjes geplukt en aan mij gegeven. Daarmee werden ze mijn week 15:
Om een of andere reden is het altijd heel moeilijk scherpstellen op geel.

Afbeelding
105mm macrolens

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:03

En ook nog even mijn fb bijgewerkt:

Sicayes Prachtig licht, mooie foto.
Joysieee Hij heeft duidelijk plezier op het strand. Technische een prima foto maar je hebt wel heel vlak en fel licht op dat tijdstip van de dag. Het is voor de sfeer in de foto mooier om beter licht op te zoeken.
Killyen Wederom een prachtige stijlvolle foto. Heel mooi gedaan. Je zusje springt er mooi uit door de ballon, deze haalt de aandacht goed naar het onderwerp.
Sodeletuut Ik blijf het altijd een grappig gezicht vinden, een paard onder een vliegendeken. Leuke foto juist ook omdat het een van die alledaagse momentjes is waar je later met plezier naar terugkijkt.
PrimaDonna Ik vind het wel een mooie blik van de kat, echt zo'n hooghartige kattenblik :). Ik zou wel de drol weggewerkt hebben en de fiets uit beeld hebben gehouden omdat de rode kleur van de fiets niet mooi staat bij de kat.
Billionache Gaaf effect, moet ik ook nog eens proberen met een zoomlens.
Brechtjee Nette scherptediepte. Ik vind hem qua compositie teveel ingezoomd voor mijn smaak of niet genoeg. Het zwart is heel hard als achtergrond.
Caaramel Heel mooi, zou zo aan de muur kunnen. :)
It_is_me Geweldig die blik van het kindje. De omgeving vind ik helaas niet erg mooi maar anders had je natuurlijk het moment gemist.
Jespri Mooi licht op de bloem. De kleur van de achtergrond vind ik aan de donkere kant. Maar mooie foto verder.
Marjoow Mooi getimed met die benen precies in de ronding van de sprong en in het licht.
Suuszels Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Hanna_94 Leuke foto. :)
_Patriciaa Ik zit ook te wachten op de bloesem :). Een technische nette foto maar qua moment vind ik hem niet bijzonder.
Lieke123 Prachtig licht en mooi zo met de reflectie van de hond erbij. Ik vroeg mij alleen af waar de spetters vandaan kwamen omdat de hond gewoon lijkt te zwemmen (itt er in springen).
Tesseke Mooie foto en moment. Het standpunt vind ik heel goed gekozen.
Glenstorm Mooie kleuren. Voor mijn gevoel zit er nog iets teveel zwart qua verhouding in de foto waardoor mijn aandacht naar de boom gaat en niet naar de lucht.
Calice Geweldig! Mooi standpunt met de intense blik van de kat.
TesszZz Het lijkt bijna geschilderd zo met die strepen in het water. Leuke experiment.
Niece Mooi, hier werkt de verhouding van het zwart juist wel in de compositie.
Jillinda Toch mooi hoe je op een simpele wijze emotie over kan brengen. Heel origineel.
MyHu Nette foto.
Ylvy Leuke foto, jammer inderdaad van de ruis.
Linsaa Waarom schaam je je ervoor? Ik vind dat industriële altijd wel wat hebben en zwart/wit is hier een goede keuze. Een plek om nog een keer naar terug te gaan en verder te experimenteren.
Jessica_1998 Nette foto.
Sanne_com Prachtig paard! De foto is wel wat overbelicht maar het zijn wel moeilijke lichtomstandigheden.
Astor Mooi. Ik vind de kleur iets aan de koele kant.
RossLover Mooie lijnen in de foto en de boom in het water maakt het een mooi plekje. De foto is wel heel druk zo waardoor het onderwerp niet zo makkelijk te vinden is.
Agossie Wow wat een detail in de maan. Mooi!
Revanches Prachtige foto met mooie kleuren.
Jolijnn De kleuren zijn wel oke, ze zouden wat helderder kunnen maar binnen is dat moeilijk onder kunstlicht.
Joeluna Gefekiciteerd met je topper!
Racheel lol, kan nog best moeilijk zijn met een heel bewegelijke pony :)
Gub Gaaf gedaan, mooie actie foto.
Wendy1987 Mooi zo'n blauw oog. Ook mooie rustige kleuren in de foto. Het rood in het oog vind ik nog wat te duidelijk in beeld maar verder prima foto.
Ponyaddicted Een goed actiemoment, je staat wel nog wat ver weg waardoor er teveel omgeving zichtbaar is.
Cathyenbeau Mooi model en netjes belicht:). Er zou voor mij wat meer contrast in de foto mogen en het gras op de achtergrond maakt de foto wat aan de drukke kant.
JewEmm Netjes belicht.
WiancaR Nette foto, een beetje scheef hooguit. De pony loopt daarmee wel mooi opwaarts maar door de scheve balk valt het op.
LOVESUSHI Mooie foto!. Het aandeel vage voorgrond had iets minder gemogen naar mijn smaak maar verder heel mooi.
Bumblehorse Heel mooi!
_Elke Ik zie het touwtje in elk geval niet meer zitten.
Laura Bloem Mooi landschap, de horizon staat wel een beetje scheef :)
Lipydo Mooie foto.
Nefertarie Ook een mooie foto met veel sfeer erin.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:52

ponyaddicted schreef:
Week 14
Foto van de cross, vers uit de camera :)

[ Afbeelding ]
Edit: foto was niet zichtbaar

Volgensmij ken ik deze ruiter, heb je nog meer foto's?

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:28

sinds een paar dagen ben ik voor het eerst druk aan het oefenen met alle instellingen enzovoort want eerst fotografeerde ik eigenlijk standaard in de sportstand :')

Week 15

Afbeelding

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:17

rosslover schreef:
ponyaddicted schreef:
Week 14
Foto van de cross, vers uit de camera :)

[ Afbeelding ]
Edit: foto was niet zichtbaar

Volgensmij ken ik deze ruiter, heb je nog meer foto's?

Ik stuur even pb :)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:33

Hmmm ik heb al foto's liggen voor week 15, kan alleen niet kiezen

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:47

Flinke bijlees, maar hier komt ie! (ik realiseer me net dat ik veel te veel smileys gebruik, niet op letten := )

ismy Erg gave foto, fijne lichtinval die de details heel mooi accentueert :) De compositie vind ik persoonlijk net iets minder, het veulen heeft geen benen en mams is ook een beetje raar afgesneden.

Marit Leuke, vrolijke foto :) Gave kleuren heb je daar in de achtergrond, hoe heb je dat gedaan?

showteam Wat een gave foto, erg leuke compositie en door de fijne DoF krijg je een rustiger geheel :) De kleuren ogen naar mijn gevoel wel een beetje grauw, waardoor het onderwerp iets wegvalt tegen de achtergrond. Naar mijn gevoel kan je wel wat met complementaire kleuren doen, door de groentinten in je achtergrond en het soort van oranjerood in het dier te accentueren kan je ervoor zorgen dat je onderwerp er meer uitspringt :)

Deetjeeuh Heel erg lieve en vrolijke foto, gaaf gedaan!

crazy_horses Erg gave foto, je creëert een heel interessant effect :) Hoe heb je je achtergrond zo mooi wit gekregen? Heb je de kleuren nog nabewerkt?

Robin_rikkie Ach, wat een lieve en schattige foto, heel erg gaaf gedaan! Mooie DoF en goeie belichting, je onderwerp springt er echt uit ;)

Murthul Gaaf gedaan, leuke achtergrond en mooie kat ;) Erg knap hoe je ondanks de zon en moeilijke lichtinval toch alle details in het gezicht van de kat hebt vastgelegd!

Tivara Dat is ongetwijfeld een van de gaafste foto's die ik ooit gezien heb! Het donkere geeft een wat onheilspellend sfeertje, maar dat past net heel goed bij het oude gebouw en de tunnel. Gaaf ook dat je net genoeg licht hebt om de plassen in de tunnel en de structuur in de muur vast te leggen :D Je creëert zo ook veel diepte in je foto, ik vind je compositie echt ijzersterk! Ik kan blijven doorgaan want ik vind je foto gewoon retegaaf :=

Sicayes Waauw, nog zo'n ontzettend gave foto! Alles klopt gewoon aan het beeld, de kleuren contrasteren mooi en met je DoF creëer je een erg fijn effect in de achtergrond. Knap gedaan!

Joysiee Dat scheve valt best mee, je hebt verschillende lijnen in je foto en de bovenste is recht. De hond lijkt ook gewoon recht te staan ;) Gave foto hoor, ik vind 'm heel geslaagd! Door de hond ietsjes uit het midden te plaatsen krijg je een interessante compositie en je DoF is erg fijn :) De zee lijkt wel een beetje donker, heb je een filter gebruikt?

Killyenn Deze foto is zeker de gaafste van de twee, erg interessant en fijn beeld! De ruis past hier goed bij de sfeer, het stoort zeker niet ;) De lichtinval is heel gaaf, het lijkt een beetje of al het licht op je zusje gericht is. Erg bijzondere en gave sfeer weet je te creëren! :D

Sodeletuut Hij heeft zijn pyjama al aan := Leuk beeld, maar ik vind het wazige zand op de voorgrond persoonlijk een beetje storend. Het helpt om meer diepte te creëren maar ik vind het net iets té :) Verder leuk gedaan!

PrimaDonna_ Welkom hier :) Je foto is op zich fijn, maar ik heb een paar opmerkingen: Bovenaan de foto heb je wat storende elementen in je achtergrond? Ik weet niet of je een bewerkingsprogramma hebt maar die kan je vrij makkelijk wegwerken :) Daarnaast zie ik dat de linkerkant van de kat haar gezicht in de schaduw zit waardoor de details wat wegvallen. Dit zijn details, maar het kan wel helpen om sterkere foto's te maken :)

billionache Ik vind je foto best gaaf maar tegelijk kan ik er niet te lang naar kijken := Wel een leuk concept, en goed uitgevoerd ;)

Brechtjee Erg geslaagde foto, knap werk! Fijne belichting en de kleuren van de bloem komen ook mooi uit :)

caaramel Jammer dat de pony zo donker uitvalt, want met de bloesems aan de boom en de leuke lichtinval is het verder wel een gave foto :)

it_is_me Wat een leuke foto, heerlijk die verwondering op dat gezichtje :D Ontzettend gaaf gedaan!

Jespri Erg leuk, de bloem springt er heel mooi uit en je hebt een fijne DoF :)

Marjoow Wat een leuke actiefoto, erg gaaf gedaan :)

Suuszels Echt een heerlijk lieve en schattige foto :D De jongen lijkt heel spontaan te lachen en de band tussen beiden is echt heel mooi om te zien!

Hanna_94 Erg fijne foto, de hond lijkt heel geconcentreerd achter iets te speuren en dat leg je op een overtuigende manier vast :j Fijne DoF ook, je creëert een rustig geheel waar het onderwerp echt uitspringt :)

_Patriciaa Op zich wel een fijne foto, maar ik vind de kleuren in de achtergrond wat te weinig contrasterend waardoor het onderwerp een beetje wegvalt.

lieke123 Nieuw hier? Welkom! Erg leuke foto trouwens, de reflectie in het water is enorm gaaf en de kleuren zijn ook fijn :) Mooie DoF ook!

tesseke Wat een lieve en spontane foto, erg gaaf gedaan! Heel bijzonder hoe je de band tussen het meisje en de hond vastgelegd hebt :j

glenstorm Ik vind je foto erg gaaf, wat een bijzondere lucht zeg! Het silhouet van de boom maakt 'm helemaal 'af' :D

calice Ik word een beetje bang van je foto, wat heeft die kat een intense blik zeg := Erg gaaf gedaan!

TeSsZz Waauw, wat leuk! Heel bijzonder concept en erg fijn uitgevoerd, welke instellingen heb je hiervoor gebruikt? Door je iets langere sluitertijd krijg je echt een ontzettend gaaf effect, knap gedaan!

Niece Wat een bijzondere lucht zeg, erg leuk gedaan!

jilinda Ik vind 'm heel gaaf, erg origineel en leuk uitgevoerd! Mooie DoF ook, daardoor springt het onderwerp er echt mooi uit :)

MyHu De bloemen heb je erg leuk vastgelegd, maar ik denk dat ik vooral de achtergrond wat te donker/kleurloos vind :)

Ylvy Wat leuk, je hebt de hond echt heel netjes vastgelegd :D Waar heb je dat 'Love' bordje gehaald? :o

LinSa Ik zie niks om je over te schamen, best een leuke foto zelfs :) Je creëert een erg bijzodner en wat onheilspellend sfeertje doordat de gebouwen wat in het donker zitten, en de wolken versterken dat sfeertje nog :)

Jessica_1998 Wat jammer dat de schapen zo wegvallen in de schaduw! Misschien had je vanuit een iets ander standpunt moeten fotograferen, zodat de schapen in het zonlicht vielen en de achtergrond wat rustiger was?

Sanne_com Je foto straalt enorm veel kracht uit, en met je DoF wordt de aandacht recht naar het paard getrokken :) Hij lijkt me wel ietsjes overbelicht, het zwarte paard ziet er niet zo zwart meer uit :o

Astor Wat een ontzettend gave foto, heel lief en schattig :j Je creëert met die lichte kleuren een licht high-key effect, wat je foto een zachte look heeft die erg past bij de baby :D Knap werk!

rosslover Best een leuke foto, hangt een bijzonder sfeertje rond :) Jammer wel van de mensen achter de boom, die lijken voor mij persoonlijk lichtjes storend. Ze zijn te weinig aanwezig om deel uit te maken van de foto en net te veel zodat ze toch het rustige beeld wat verstoren.

Agossie Erg gave foto, je hebt heel mooi de details in de maan vastgelegd :D Heb je hiervoor HDR gebruikt?

Revanches Nog zo'n retegave inzending, ik blijf maar foto's ophemelen vandaag := Nee echt, je foto is onzettend geslaagd! Met je kleuren en stijl creëer je een erg rustig en zacht beeld, wat perfect past bij de lieve en onschuldige blik van de baby :)

manonfleur Ik vind je foto nogal donker uitgevallen, wat niet echt past bij de luchtige en vrolijke paassfeer :o Verder heb ik ook de indruk dat je camera heeft scherpgesteld op de strootjes in plaats van op de paaseieren zelf.

Jolijnn Balen van je scherm, zeker voor een fotograaf is dat erg lastig := De kleuren in deze foto zijn wel goed hoor, ondanks dat je het niet kon zien ;)

joeluna Nieuw paardje? Gefeliciteerd! ;) Leuke foto ook, alleen vind ik je logo hier wat minder goed passen door de positie van het paard :=

Racheel Erg leuke foto, de pony ziet er inderdaad wat ondeugend uit ;) Het huis is niet ontzettend storend hoor, doordat het nogal onscherp is valt het best mee. Maar je kan het natuurlijk wel wat proberen weg te werken als het je echt stoort, door de onscherpte is dat net makkelijker :)

Gub Mag ik een bordje om te kwijlen? := Waauw zeg, heel erg gaaf gedaan! Je weet de hond in volle actie perfect scherp vast te leggen, zelfs de waterdruppels zijn scherp, en tegelijk is je achtergrond mooi onscherp :D Je foto straalt enorm veel kracht en energie uit, echt een heel sterk beeld! Mag ik vragen wat je camera-instellingen hier waren? :o

wendy1987 Ik weet het niet, je foto is erg mooi gedetailleerd en heeft een heel geslaagde DoF, maar ik vind de roodtinten in het oog wat te uitgesproken. Het kan aan mij liggen, maar het oog lijkt daardoor wat ontstoken en dat geeft me niet zo'n aangenaam gevoel. Ik denk dat het een hoop scheelt als je de roodtinten wat minder verzadigt :)

ponyaddicted Ontzettend gave actiefoto, heel knap gedaan!

cathyenbeau Leuke foto, en leuk zusje ;) Naar mijn gevoel heb je echter wat te weinig contrast in je zwart-witbewerking, alles heeft zowat dezelfde grijstint.
Ik heb even de vergelijking voor je gemaakt, zodat je snapt wat ik bedoel: Klik
Dit is zeker niet negatief bedoeld dus ik hoop dat je het niet zo opneemt, maar ik wil gewoon tonen hoe je de bewerking kan gebruiken om je foto sterker te maken :) Dit is uiteraard ook persoonlijk, voel je dus zeker niet beledigd :)
Ik heb ooit eens een leuk filmpje over zwart-wit gezien, je kan het hier terugvinden :)

JewEmm Leuk gedaan, fijne lichtinval en gave schaduwen :)

WiancaR Gave foto, erg knap gedaan en zeker voor een binnenbak :) Welk paard is dit?

LOVESUSHI Erg gave foto, leuk sfeertje met die molen en dat water :D Gaaf effect ook met dat gras op de voorgrond, dat creëert echt diepte :j

Bumblehorse Heb je die allemaal zelf opgedronken? ;) Leuke foto, erg origineel!

_Elke 'k vind geen touwtje hoor, netjes weggewerkt ;) Gave foto, leuk halster ook! Vanuit de kleurentheorie mis je wel een kleur, als je met groen en paars werkt moet je ook oranje hebben := Niet dat het storend is hoor, maar doordat je het oranje hier niet hebt valt je foto net ietsje koeler uit qua kleur.

LauraBloem Gave foto, waar is dat genomen? Erg bijzonder effect met die lucht en de bergen :) Je horizon is wel schuin, maar dat had je vast al gezien ;)

Lipydo Erg leuk gedaan, gaaf sfeertje :)

Nefertarie Onzettend leuke foto, je hebt een erg gaaf ouderwets sfeertje wat door je nabewerking nog extra versterkt wordt :) Knap werk!

Week 15 Ik ga maar meteen door naar week 15, ben nu toch bezig :=

NESCAFE Wat een gave foto zeg, erg leuk gedaan! :D Je onderwerp springt er echt heel mooi uit, ik ben wel benieuwd naar je instellingen :o

GerdjeHoran Waauw meisje, jij wordt echt met de week beter zeg! Je foto's zijn steengoed, ik vind het heerlijk om te zien :D De belichting is hier heel geslaagd en met de fijne DoF creëer je veel diepte in je foto. De blauwe en oranje tinten vullen elkaar perfect aan, ik kan er uren naar kijken :D Als ik hem kan kopen op groot formaat hang ik hem in mijn zitkamer ;)

--------------

Reacties

elle109080 Super, dat is helemaal wat ik bedoelde :) Deze bewerking brengt echt rust in je achtergrond en zorgt ervoor dat de aandacht van de kijker volledig naar de hond gaat. Door een paar heel eenvoudige aanpassingen creëer je een heel sterk beeld, knap gedaan!
Ik weet dat het moeilijk is om die dingen te zien als je te 'dicht' op je foto's zit, maar ik heb ooit eens de tip gekregen om je foto helemaal uitgezoomd en in zwart-wit te bekijken, dan zie je veel beter of je contrast goed zit en je geen storende lichte of donkere vlekken hebt :)

IsaCalixa Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik even met je foto gespeeld heb, ik had het gevoel dat je met de kleuren zeker wat kon maar ik wou eerst even checken of mijn gevoel wel klopte. Ik ben blij dat je het positief opvat, want het was zeker niet als kritiek bedoeld :)

NESCAFE Bedankt voor de feedback!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:14

Eline91 schreef:
[paard] Gave foto, erg knap gedaan en zeker voor een binnenbak :) Welk paard is dit?

Het is een pony maar ik heb geen idee meer welke :')

NESCAFE schreef:
[paard] Nette foto, een beetje scheef hooguit. De pony loopt daarmee wel mooi opwaarts maar door de scheve balk valt het op.

Ja bummer he. Pony liep op de diagonaal en het is best wel een kromme bak daar. Hoe ik hem ook bij draai, ik blijf er vreemd naar kijken.. Dus ik heb maar besloten om de pony mooi opwaarts te zetten (was ie van zichzelf ook al heel mooi!).

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:18

@eline91 bedankt voor het grote compliment! echt heel leuk om te lezen :) ik ben me nu ook steeds meer aan het verdiepen in alle instellingen en het is echt heel erg leuk en leerzaam! de foto mislukte eerst echt heel erg want dan werd het bijvoorbeeld helemaal wit of juist super donker... maar uiteindelijk is ie dan toch best goed gelukt!

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:43

Bedankt voor de feedback, het viel me ook op dat de horizon scheef stond maar weet niet zo goed hoe ik dat moet rechtstellen. De foto is genomen in languedoc Frankrijk :)

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:38

Hoi allemaal,
helaas moet ik mededelen dat ik niet meer mee ga doen. Heel jammer, want vind het een leuk iets en blijf daardoor fotograferen. Het is voor mij toch te druk en dan word het voor mij elke week een of 'uit de oude doos' foto, of (zoals de afgelopen twee weken) geen foto.

Misschien dat ik er volgend jaar weer mee start. Succes nog aan iedereen!

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:11

*\o/* Haai allemaal :) wat zijn er weer super mooie foto's van iedereen binnen gekomen :) echt leuk om ze lekker te bekijken

hier mijn week 15, ik wilde dit idee al heel lang doen en ben er best blij mee :) benieuwd wat jullie vinden :')

Afbeelding

en iedereen nog een fijne pasen {:}

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:11

Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:30

Aangezien ik had doorgegeven aan TS dat ik even niet zou plaatsen (tenzij het wel zou kunnen op mijn stage, plaats ik nu mijn week 14 én week 15. Ik heb niet/tot bijna geen bereik op mijn stage, en ben nu even thuis.

Week 14. (fb kwaliteit met uploaden, sorry hiervoor, plaats via mobiel!
Afbeelding

Week 15. (fb kwaliteit met uploaden, sorry hiervoor, plaats via mobiel!
Afbeelding

Wanneer het mogelijk is zou ik dalijk gewoon een foto posten, als dit niet lukt, plaats ik ze na mijn stage!

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:22

Bedankt Eline voor de feedback, erg leuk om te lezen!
Mooie foto's verschijnen er weer, helaas weinig tijd om zelf feedback te geven. Heb amper tijd om camera vast te nemen :(

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:06

Week #15

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:10

Bedankt voor de feedback, leuk om te horen! :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:14

In overleg met Agossie hier mijn week 14, week 15 volgt nog :)
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:30

De rest van Week 14

Even een inhaalslag kunnen maken vandaag.
Heel veel goede foto's deze week!

Agossie;
Leuke foto! Niks op aan te merken.
Ash_
Leuke foto! Sterkte met het verlies.
Astor
Lieve foto! Die knuffel zit er bekend uit. Is het zo'n warmie? (knuffel die je in de magnetron kan doen?)
Anouska15
Mooie foto. Niks op aan te merken.

Brechtjee
Mooie foto! Niks op aan te merken.
binky
billionache
Apart! Leuk gedaan.
Bumblehorse;

calice
Mooie foto! Prachtig!
crazy_horses
cathyenbeau;
caaramel
Cioccolatto

Deetjeeuh
Dandy200

_Elke
Leuke foto! Ik zie hem! :P Als je het niet gezegd had, zag ik het niet denk ik. Ik let daar toch nooit zo op :+
Eskegirl
Leuke foto!
Eline91
Mooie foto! Niks op aan te merken. Ik was ook wel benieuwd of dit mag of niet, bedankt voor de verduidelijking!
elle108030
week 12:Leuke foto! Jammer dat het laatste stukje van zijn tong er niet op staat.
Week 13: Mooi! Niks op aan te merken.
Week 14 ook niks op aan te merken :o

GerdjeHoran
Leuke foto. Niks op aan te merken.
Gub
Gracezella

glenstorm
Mooie foto! Mooie met die onscherpte in de 'verte'
goriginal

hilly200
Mooie foto! Prachtig, die blik.
Heavenslove
Mooie foto!
Hanna_94

Ingvild
It_is_me
IsaCalixa
ismy

Jespri
Joysiee;
joeluna;
JewEmm;
Jilinda;
Hahaha, prachtig! :')
Het vertelt wel een verhaal, ondanks dat ik de manderijntjes echt te leuk vindt. Ik herken het wel..
Jolijnn;
Jessica_1998;
Leuke foto.

Killyen
Leuke foto! Jammer van de ruis. Verder niks op aan te merken.
Kanzi
Kimmetje04
K_m;
Leuke foto! Ik zou hem zo kopen!

Lipydo
LinSa;
Ik vind het een beetje een grauwe uitstraling hebben. Op zich is de foto wel leuk.
Lovesushi;
LauraBloem
lieke123
Mooie foto! Niks op aan te merken

manonfleur
Marjoow
MZorro
Leuke foto. Ik ben persoonlijk niet zo van de schuine foto's.
monbyou
Leuke foto! Niks op aan te merken. Echt heel leuk gedaan!
Murthul
MarijeR
Marit
Ook al zo'n leuke! Niks op aan te merken.
Magda_90;
MyHu
Leuke foto. Niks op aan te merken .
Maaaarije

Nefertarie

niece
Leuke foto. Niks op aan te merken .
NathalientjeB
Mooie foto. Niks op aan te merken,

ponyaddicted
Gave foto! Niks op aan te merken.
_Patriciaa
Leuke foto. Ik had hem alleen iets ruimer genomen.
Prima_Donna
Leuke foto. Alleen lijkt zijn koppie niet helemaal scherp. Het is net of de scherpte meer aan de onderkant van de kat zit.

quartel

Racheel
rosslover
Revanches;
Robin_Rikkie;

Sicayes
Heel mooi! Niks op aan te merken.
Suuzels
Sanne_com
Gave foto! Wat een glans!
SharonPlugge
Soduletuut
Leuke foto. Ik vind hem alleen iets te druk met al die palen en linten.
Showteam;
SternPhoto;

TeSzZz
Gaaf! Niks op aan t emerken.
taarss
tesseke
Mooie foto! Niks op aan te merken .
Tivara

verosjaak
Mooie foto.

WiancaR
Leuke foto! Mooie die concentratie op het gezicht.
Wendy1987

Xiiaaoonoa
xface

Ylvy;
Leuke foto! Mooie hond :o

--------------------------------------------------------

_elke: Bedankt voor je feedback!
Tivara: Bedankt voor je feedback.
Eline91: Bedankt voor je feedback. Ben het met je eens hoor, maar vond de emotie zo mooi. Fototechnisch is het geen topper.
Hilly200: Bedankt!
Jespri: Bedankt!
Taaarss: Bedankt voor je feedback. Heb je wel een punt. Ga het eens proberen. Ik ben altijd bang dat de bewerking dat to much wordt.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:31

Laatste stuk feedback week #14

Ismy; leuke foto, hij oogt alleen wat grauw. Jammer dat de moeder er zo half op staat. Vind het wel een mooie (andere) sfeer.

Marit; vrolijke paasfoto zeg! Ik vind alleen het paaskuikentje linksonder heel ‘nep’ overkomen.

Showteam; mooie heldere foto zeg! Vind het alleen jammer dat alle kleuren in de foto een beetje in dezelfde hoek liggen.

Deetjeeuh; leuke foto, niks op aan te merken!

Crazy_horses; ik vind het een hele mooie frisse foto maar vind het jammer dat hij wat flets is.

Robin_Rikkie; leuke foto en leuke compositie! Ik venk dat ik het leuk had gevonden als er nog net iets meer hand op de foto zichtbaar was geweest. Wat ben jij trouwens vooruit gegaan met je foto’s zeg!

Murthul; heerlijke lente/paasfoto!

Sicayes; prachtig! Heerlijke sfeervol!

Joysieee; dat ziet er inderdaad uit als genieten! De foto zou net wat meer ruimte aan de onderkant mogen hebben van mij. Ik zie hem trouwens niet heel erg scheef hoor?

Killyenn; ik blijf naar je foto kijken! Vind het een hele mysterieuze foto, leuk gedaan.

Sodeletuut; een spook op de foto :D Leuk gedaan en leuk standpunt!

PrimaDonna_; welkom :wave: Leuke foto, ik denk alleen dat je het jezelf moeilijk hebt gemaakt :P De stenen lopen schuin af waardoor het lijkt of je foto scheef is, maar op de achtergrond lijkt hij aardig recht. Ik vind ook de achtergrond wat onrustig. Maar katten werken over het algemeen niet zo goed mee door precies op de goede plaats te gaan zitten natuurlijk ;)

Billionache; interessante foto, leuk gedaan.

Brechtjee; *spiekt naar week 4* Ik vind deze foto veel helderder en sprekender, dus ik denk dat je kan zeggen poging geslaagd :D Het enige wat ik jammer aan deze foto vind is dat het ene blaadje rechtsonder er niet helemaal op staat.

Caaramel; leuke foto, jammer van de achtergrond en dat hij wat donker is, maar met die bloesem is het wel een plaatje!

It_is_me; hihi, erg leuke foto! Mooi gedaan.

Jespri; beterschap! :(:) Ik vind het echt een supergave foto! Heel mooi met het licht zo.

Marjoow; leuke foto, hij lijkt alleen net niet helemaal scherp

Suuszels; heerlijk! Die sfeer in de foto vind ik echt super. Jammer van het touw voor het gezicht.

Hanna_94; fijne foto om naar te kijken! Jammer van de takjes bij zijn/haar pootje.

_Patriciaa; leuke dag gehad in de dierentuin? Ik vind dat je een mooie foto hebt gemaakt, hij zou van mij alleen net iets spannender mogen qua kleuren of compositie.

Lieke123; wauw, echt prachtig!

Tesseke; prachtige foto, heel mooi moment .

Glenstorm; mooie foto en sfeer

Calice; indrukwekkende foto, erg leuk in zwart-wit. Jammer dat het neusje niet helemaal scherp is.

TeSzZz; prachtig, echt een geweldige foto! Mag je trots op zijnz eg!

Niece; wauw, ook al zo’n mooie foto.

Jilinda; wat leuk en origineel gedaan die foto! Ik vind de rand onderin alleen erg jammer.

MyHu; leuke foto, ik begrijp wel wat je zegt met meer kleur erin. Het geel oogt wat flets.

Ylvy; mooie foto, ik vind alleen het bordje er niet heel erg bij passen. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar vind het groene niet zo mooi bij de (groene) achtergrond. Ik vind het idee wel heel erg leuk.

LinSa; wat mij betreft hoef je je er zeker niet voor te schamen hoor! Vind het een leuke foto. Ik denk alleen dat ik een iets lager standpunt leuker had gevonden.

Jessica_1998; wat een leuk schaap om te zien zeg! Ik vind de foto een beetje donker, hij zou van mij wel iets lichter/sprekender mogen.

Sanne_com; prachtige foto zeg! Wat een glans heeft dat paard. Jammer dat sommige stukken zo licht zijn geworden.

Astor; prachtige pure foto!

Rosslover; leuke foto, vind de mensen op de achtergrond wel wat hebben. Jammer dat de grote tak er niet helemaal op staat, nu wordt hij een beetje ‘afgekapt’

Agossie; wauw! Echt prachtig! Kan ik alleen maar jaloers op zijn, wil ook heeeuuul graag een keer zo’n foto maken :D

Revanches; wauw, wat een geweldige foto! Vind dat je een hele mooie sfeer in je foto’s hebt!

Manonfleur; leuke foto, ik denk dat ik het leuker had gevonden als de paaseitjes scherp zouden zijn. Nu is er maar zo’n klein stukje van de foto scherp.

Jolijnn; leuke foto, al vind ik hem wel wat ‘druk’ er is heel veel op de foto om naar te kijken, maar nergens ligt voor mij echt heel duidelijk de focus op.

Joeluna; wat een leuk koppie! Ik zou graag nog iets meer van zijn borst zien, dat maakt de foto net wat meer af.

Racheel; leuke heldere foto!

Gub; kan ik alleen maar jaloers op worden! Wauw, echt een geweldige foto!

Wendy1987; ik vind het rode in het oog een beetje ‘eng’ (watje ben ik he, hihi). Vind het wel een mooie sprekende foto verder.

Ponyaddicted; leuke foto, jammer van het hoofd op de voorgrond. Hij oogt ook een beetje geel?

Cathyenbeau; leuke spontane foto!

JewEmm; simpele maar correcte foto om naar te kijken :) Leuk gedaan met die schaduw.

WiancaR; mooie foto en mooi moment!

Lovesushi; wat een fijne sfeer! Leuk gedaan met de voor- en achtergrond.

Bumblehorse; wat een grappige foto, leuk met die scherpte-diepte!

_Elke; liep het touwtje onder zijn kin? Mooie, heldere foto. Jammer van de schaduw op zijn hals.

LauraBloem; prachtige omgeving zeg! Jammer van de balk linksonder in beeld.

Lipydo; foto waar ik naar blijf kijken maar ik weet nog niet helemaal wat me trekt of juist niet :P Lekker duidelijk weer.

Nefertarie; geweldige foto. Vind het echt een super foto met het standpunt/achtergrond/focus. Erg leuk gedaan!

---------------

@SternPhoto; ik denk dat als je meer op detail wil focussen dat ik dan nog wat minder zou laten zien van de ‘hele honden’. Nu is er maar zo’n klein stukje ‘hond dat mist’ dat het voor mij persoonlijk niet echt richting detail gaat. Neemt niet weg dat ik het nog steeds een leuke foto vind.

Bedankt voor alle positieve feedback! Geslaagde eerste keer dus!

@Killyenn; dankjewel! Zou je juist nog meer ruimte aan de onderkant willen zien? Ik dacht juist dat hij al veel ruimte daar had. Maar ik ga er de volgende keer even mee spelen, dankjewel!

@Eline91; *gooit schoenen uit het raam, daar loop ik nu toch alleen maar naast*, wauw, wat een compliment, dankjewel!