Robin_Rikkie schreef:Heee, bekend terreinHier was ik ook te vinden vandaag
Toevallig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ben benieuwd naar de statjes.
. Ik zou wel de drol weggewerkt hebben en de fiets uit beeld hebben gehouden omdat de rode kleur van de fiets niet mooi staat bij de kat.

. Een technische nette foto maar qua moment vind ik hem niet bijzonder.

)
De compositie vind ik persoonlijk net iets minder, het veulen heeft geen benen en mams is ook een beetje raar afgesneden.
Gave kleuren heb je daar in de achtergrond, hoe heb je dat gedaan?
De kleuren ogen naar mijn gevoel wel een beetje grauw, waardoor het onderwerp iets wegvalt tegen de achtergrond. Naar mijn gevoel kan je wel wat met complementaire kleuren doen, door de groentinten in je achtergrond en het soort van oranjerood in het dier te accentueren kan je ervoor zorgen dat je onderwerp er meer uitspringt 
Hoe heb je je achtergrond zo mooi wit gekregen? Heb je de kleuren nog nabewerkt? 
Erg knap hoe je ondanks de zon en moeilijke lichtinval toch alle details in het gezicht van de kat hebt vastgelegd!
Je creëert zo ook veel diepte in je foto, ik vind je compositie echt ijzersterk! Ik kan blijven doorgaan want ik vind je foto gewoon retegaaf 
Gave foto hoor, ik vind 'm heel geslaagd! Door de hond ietsjes uit het midden te plaatsen krijg je een interessante compositie en je DoF is erg fijn
De zee lijkt wel een beetje donker, heb je een filter gebruikt?
De lichtinval is heel gaaf, het lijkt een beetje of al het licht op je zusje gericht is. Erg bijzondere en gave sfeer weet je te creëren!
Leuk beeld, maar ik vind het wazige zand op de voorgrond persoonlijk een beetje storend. Het helpt om meer diepte te creëren maar ik vind het net iets té
Verder leuk gedaan!
Je foto is op zich fijn, maar ik heb een paar opmerkingen: Bovenaan de foto heb je wat storende elementen in je achtergrond? Ik weet niet of je een bewerkingsprogramma hebt maar die kan je vrij makkelijk wegwerken
Daarnaast zie ik dat de linkerkant van de kat haar gezicht in de schaduw zit waardoor de details wat wegvallen. Dit zijn details, maar het kan wel helpen om sterkere foto's te maken 
Wel een leuk concept, en goed uitgevoerd 

Ontzettend gaaf gedaan!
De jongen lijkt heel spontaan te lachen en de band tussen beiden is echt heel mooi om te zien!
Fijne DoF ook, je creëert een rustig geheel waar het onderwerp echt uitspringt 
Mooie DoF ook!
Erg gaaf gedaan!

Waar heb je dat 'Love' bordje gehaald?
Je creëert een erg bijzodner en wat onheilspellend sfeertje doordat de gebouwen wat in het donker zitten, en de wolken versterken dat sfeertje nog
Hij lijkt me wel ietsjes overbelicht, het zwarte paard ziet er niet zo zwart meer uit
Je creëert met die lichte kleuren een licht high-key effect, wat je foto een zachte look heeft die erg past bij de baby
Knap werk!
Jammer wel van de mensen achter de boom, die lijken voor mij persoonlijk lichtjes storend. Ze zijn te weinig aanwezig om deel uit te maken van de foto en net te veel zodat ze toch het rustige beeld wat verstoren.
Heb je hiervoor HDR gebruikt?
Nee echt, je foto is onzettend geslaagd! Met je kleuren en stijl creëer je een erg rustig en zacht beeld, wat perfect past bij de lieve en onschuldige blik van de baby
Verder heb ik ook de indruk dat je camera heeft scherpgesteld op de strootjes in plaats van op de paaseieren zelf.
De kleuren in deze foto zijn wel goed hoor, ondanks dat je het niet kon zien 
Leuke foto ook, alleen vind ik je logo hier wat minder goed passen door de positie van het paard 
Het huis is niet ontzettend storend hoor, doordat het nogal onscherp is valt het best mee. Maar je kan het natuurlijk wel wat proberen weg te werken als het je echt stoort, door de onscherpte is dat net makkelijker 
Waauw zeg, heel erg gaaf gedaan! Je weet de hond in volle actie perfect scherp vast te leggen, zelfs de waterdruppels zijn scherp, en tegelijk is je achtergrond mooi onscherp
Je foto straalt enorm veel kracht en energie uit, echt een heel sterk beeld! Mag ik vragen wat je camera-instellingen hier waren?

Naar mijn gevoel heb je echter wat te weinig contrast in je zwart-witbewerking, alles heeft zowat dezelfde grijstint.
Dit is uiteraard ook persoonlijk, voel je dus zeker niet beledigd 

Welk paard is dit?
Gaaf effect ook met dat gras op de voorgrond, dat creëert echt diepte
Leuke foto, erg origineel!
Gave foto, leuk halster ook! Vanuit de kleurentheorie mis je wel een kleur, als je met groen en paars werkt moet je ook oranje hebben
Niet dat het storend is hoor, maar doordat je het oranje hier niet hebt valt je foto net ietsje koeler uit qua kleur.
Je horizon is wel schuin, maar dat had je vast al gezien 

Knap werk!
Je onderwerp springt er echt heel mooi uit, ik ben wel benieuwd naar je instellingen
De belichting is hier heel geslaagd en met de fijne DoF creëer je veel diepte in je foto. De blauwe en oranje tinten vullen elkaar perfect aan, ik kan er uren naar kijken
Als ik hem kan kopen op groot formaat hang ik hem in mijn zitkamer 
Deze bewerking brengt echt rust in je achtergrond en zorgt ervoor dat de aandacht van de kijker volledig naar de hond gaat. Door een paar heel eenvoudige aanpassingen creëer je een heel sterk beeld, knap gedaan!
Eline91 schreef:[paard] Gave foto, erg knap gedaan en zeker voor een binnenbakWelk paard is dit?
NESCAFE schreef:[paard] Nette foto, een beetje scheef hooguit. De pony loopt daarmee wel mooi opwaarts maar door de scheve balk valt het op.
ik ben me nu ook steeds meer aan het verdiepen in alle instellingen en het is echt heel erg leuk en leerzaam! de foto mislukte eerst echt heel erg want dan werd het bijvoorbeeld helemaal wit of juist super donker... maar uiteindelijk is ie dan toch best goed gelukt!

Als je het niet gezegd had, zag ik het niet denk ik. Ik let daar toch nooit zo op 

Leuk gedaan en leuk standpunt!
Leuke foto, ik denk alleen dat je het jezelf moeilijk hebt gemaakt
De stenen lopen schuin af waardoor het lijkt of je foto scheef is, maar op de achtergrond lijkt hij aardig recht. Ik vind ook de achtergrond wat onrustig. Maar katten werken over het algemeen niet zo goed mee door precies op de goede plaats te gaan zitten natuurlijk
Het enige wat ik jammer aan deze foto vind is dat het ene blaadje rechtsonder er niet helemaal op staat.
Ik vind het echt een supergave foto! Heel mooi met het licht zo. 
Leuk gedaan met die schaduw.
Lekker duidelijk weer.