After

Vond hem van zichzelf al mooi haha.
Even wat geprobeerd.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:LBroekhuizen; Persoonlijk vind ik het zonde dat je de boel waziger hebt gemaakt. Het is te zien bij de linkerkant van de manen, en de overgang aan de rechterkant is, voor mij, redelijk duidelijk. Wat was je reden voor de extra blur?
Mariett schreef:Gaaf Captain! Alleen zo jammer van die normale, moderne broek. Ook zijn de hand en het zwaard niet echt verbonden, er zit een vaag effectje over de hand die niet over het zwaard lijkt te zitten.
Heb je er ooit aan gedacht om een (LARP?) zwaard te kopen voor je foto's?
Mariett schreef:Het belangrijkste is eerst het ‘potentieel’ achter een foto zienMaar dat kan Captain beter uitleggen aangezien zij er enorm goed in blijkt te zijn
Janinevv schreef:Beetje fantasie lucht.
Het lijkt wat extremer door bokt upload
[ [url=m/XKYMUW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PtUzXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:Wauw Captain, die is echt echt heel erg gaaf!
Een vriendin vroeg me hoeveel ik had bewerkt aan mijn laatste posts (op fb). Aangezien ik raw schiet, altijd wat processing (in lightroom). Nu ik ze toch heb, plaats ik ze ook hier. Vooral de luminantie en verzadiging van het HSL menu, en wat witbalans.
[ [url=m/lx0TCA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8JibhU.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:Captain schreef:
Heb ik al eens gedaan en ben zeker van plan er weer een te organiseren binnenkort.
Dat zou heel gaaf zijn, al denk ik dat jouw fotografie en bewerken altijd te hoog gegrepen zijn voor mij.
Ann_Pam schreef:Wauw Captain, stiekeme fan hierzo van jouw [***]. Knap gedaan!
Forumster, mooie dromerige sfeer met die bloemen.
Marriet, wat een gave plaat! Zie hem alleen niet zo scherp op mijn scherm klopt dat?
Volg dit topic al een tijdje, maar nog nooit zelf wat gepost. Had gister een shoot in de bloesem, hier een bewerking van mij![]()
voor:
[ [url=m/awjFun.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/jDpe3P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:[ [url=m/Ll5Nj3.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/uN6uQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:Before
[ [url=m/yYVd5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
After
[ [url=m/9neidE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond hem van zichzelf al mooi haha.
Even wat geprobeerd.
LBroekhuizen schreef:Hallo!! Ik heb jullie prachtige creaties bekeken de afgelopen dagen en daardoor is het bij mij ook gaan kriebelen.
Ik [***] met Photoshop en ben nog lang niet tevreden maar even lekker aan het oefenen.
Hier een voor- en na foto van mij:
[ [url=m/ferVeP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zcpuwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes Laura
Esaqar schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen... ik vind jullie foto's allemaal stuk voor stuk prachtig (voordat ik dit typte heb ik even het topic lekker doorgebladerd, maar toen realiseerde ik me ineens dat ik hier kwam voor hulp.)
Dit is het enige photoshop topic op bokt wat ik kon vinden.
Is er iemand hier die verstand heeft van photoshop en weet wat je moet doen wanneer alle toolbarren ineens weg zijn? Ik krijg ze niet tevoorschijn.
Ook niet met de reset CRTL+ALT+SHIFT optie :B
white_flame schreef:Esaqar schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen... ik vind jullie foto's allemaal stuk voor stuk prachtig (voordat ik dit typte heb ik even het topic lekker doorgebladerd, maar toen realiseerde ik me ineens dat ik hier kwam voor hulp.)
Dit is het enige photoshop topic op bokt wat ik kon vinden.
Is er iemand hier die verstand heeft van photoshop en weet wat je moet doen wanneer alle toolbarren ineens weg zijn? Ik krijg ze niet tevoorschijn.
Ook niet met de reset CRTL+ALT+SHIFT optie :B
Venster --> werkruimte --> 1ste aanklikken
Mariett schreef:Duidelijke randjes kunnen opgelost worden door een lage ‘flow’ (ik vergeet de Nederlandse benaming steeds). Als het heel belangrijk is dat je geen rondjes ziet, zet ik hem vaak op 1 of 2 procent. En hardheid vaak op 70/80 procent, dus niet eens zo laag. Daarmee kan ik niet precies genoeg werken voor mijn smaak
Manen kan je oplossen door gewoon in te zoomen en er omheen te kleuren. Als de achtergrond bijvoorbeeld lichter dan de originele achtergrond is en donkerder dan de manen kan je de laag op ‘lichter’ zetten. Of andersom. Ik zou dat altijd met een kopie van de ‘vage’ laag doen met een eigen laagmaskertje.
Snappen jullie me nog?
PureSG schreef:Ik val zomaar even binnen, maar ik werk ook op een gekalibreerd scherm, met als resultaat dat de kleuren op mijn telefoon bijvoorbeeld toch ook veel roder uitvallen. Blijft altijd een dingetje denk ik, verschillende schermen, verschillende kleuren.
edit; ik gebruik een game laptop van Lenovo