mijne voor deze week. Een zelfportret. Moet nu ook elke week een zelfportret voor school inleveren.. Vind het nog erg lastig..
Prachtige foto's weer!
CRos95
Geplaatst: 30-09-13 19:32
mijn week 39: ik ben met school naar Berlijn geweest, waar ik ontzettend veel gefotografeerd heb. Helaas nog lang niet alles kunnen bekijken, maar dit is 1 van de serie streetart. De Berlijnse muur:
Zo, ik heb héél veel gefotografeerd deze week. Ik heb helaas geen tijd om uitgebreid uit te zoeken, dus dit is een redelijk willekeurige foto uit mijn selectie van de mooisten.
Ik sla weer over, denk dat ik beter kan stoppen. Druk met school,paarden, heb vandaag wel fotos gemaakt maar de computer is zo sloom.
Dus bij deze stop ik.. vind het echt superjammer, maar misschien als het kan/mag dat ik af en toe nog een foto plaats? Of dat ik over een paar weken weer meedoe..
Iejoorr
Geplaatst: 30-09-13 21:14
Mijn week 39, deze week geen tijd gehad om foto's te nemen
Aroha
Geplaatst: 30-09-13 23:03
Ik trek me helaas ook even terug, veeeeel te druk met school (binnenkort tentamens en eindpresentaties aaaah!) en druk met verhuizen, nieuwe bijbaan.. Kan wel telkens oude doos foto's gaan inzenden, maar dat lijkt me op den duur ook niet de bedoeling..
Edit: Vandaag toch wel iets geschoten en er toch nog aan toegekomen om het om te zetten.. Alleen heb ik het (ivm schoolopdracht) in een tweeluik gezet dus nu zijn het er eigenlijk twee. En aangezien ik wil slapen heb ik geen zin/motivatie/tijd om het nog uit elkaar te halen. Dus de ene is dan voor vorige week en de ander voor deze week . Sowwy:
Evt trek ik me alsnog terug hierna, even kijken hoe ik qua drukte zit straks met verhuizen etc.
Sorry, mensen... Ik heb even andere dingen aan mijn hoofd. Ik heb wel foto's gemaakt, maar de tijd vrijmaken om te bewerken en te plaatsen is me even niet gelukt.
Ik ga nu even kijken welke ik van de foto's van afgelopen week kan plaatsen en dan volgt de lijst.