Voor

Na
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook gewoon het geduld niet voor denk ik hahaha!S_en_Z schreef:

_classic schreef:Prachtige foto hier boven!
Ik heb ook weer eens een foto bewerkt, al weet ik zelf nog niet echt wat ik er van vind. Ik ben nog heel erg aan het zoeken naar wat ik wil en wat ik mooi vind
Voor
[ [url=m/Fb53Kc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/rmL7Rk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Captain schreef:Heel mooi!
Ik heb weer een extreme.. Heerlijk! Ongeveer 2,5 uur werk.
[ [url=m/3tOOTf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2O9IdF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarop zoek jij als je dit soort achtergronden zoekt? Ik vind t heel leuk om dit soort extreme bewerkingen te maken, alleen vind t heel lastig om goede copyrightvrije afbeeldingen te vinden, en ik weet al helemaal niet waar ik op moet zoeken als ik dit soort achtergronden wil hebben

ik moet echt nog een hoop leren
Maar dat kan Captain beter uitleggen aangezien zij er enorm goed in blijkt te zijn
ik zou vooral echt beginnen met PHLEARN kijken, daar leerde ik echt een hoop van. Die is niet zo van de ‘effectjes’ maar hij leert je echt wat je bij situaties goed kan doen en hoe het programma werkt. LBroekhuizen schreef:Ruby1995 schreef:@LBroekhuizen, hoe heb je die huizen enzo weggehaald op de achtergrond??
Met de kloonstempel in photoshop. Steeds weer een nieuw stuk kopiëren eigenlijk tot dat je een 'mooie nieuwe achtergrond hebt.

Maar ik weet niet of dat het nou is, of dat ik moeilijk door de pose van de hond heen kan kijken. Ik weet het niet helemaal, maar iets kijkt voor mij nog niet lekker weg
Lovely as always! Retegaaf!

Ik hou van dat zachte 
Ik kijk enkel wat vreemd tegen het onderste stuk, maar dat komt denk ik omdat ik wat herhaling zie. Het valt op omdat het ineens zo veel grauwer is dan de rest, als je snapt wat ik bedoel
) en als afsluiter een filter er overheen gezet met een hele lage dekking, zodat ik wel overal eenzelfde tint/sfeer had. Normaal gesproken hou ik de hond dan buiten de selectie, maar bij deze foto vond ik het mooi als hij mee ging in het filter