Op deze foto zie je een meisje dat haar droom om ver te komen in de wedstrijden op gaf om deze pony te kunnen kopen en te onderhouden. Ze steekt al haar vrije tijd in deze pony omdat ze vanaf het eerste moment dat ze hem zag al helemaal gek op hem was. Dat noem ik nog eens een échte band
Suuszels
Geplaatst: 11-04-14 12:50
Mijn inzending van deze keer. Gemaakt met mijn telefoon, vandaar de slechte kwaliteit (+uploaden, via google+ was hij te groot). Wel bewust gemaakt, je ziet de band onderling (door het samen zingen) en het is natuurlijk een band
Voor de geïntereseerden, het was bij walk off the earth
_Denise
Geplaatst: 11-04-14 14:27
Zo, nou voor een mobiel-kwaliteit foto vind k m echt super!
Ik was van plan om ook een foto te plaatsen, maar nu ik deze foto's zie.... Misschien toch maar niet
Suuszels
Geplaatst: 11-04-14 14:58
joeluna schreef:
Ik was van plan om ook een foto te plaatsen, maar nu ik deze foto's zie.... Misschien toch maar niet
Tuurlijk wel meedoen is belangrijker dan winnen!
Denise mooie foto! Twijfel alleen over die sterretjes, vind ze aan de ene kant wel wat hebben maar misschien net iets te (bijv. op het paard zijn hoofd)
joeluna
Geplaatst: 11-04-14 16:50
Jaa, daar gaat het ook niet om. Ik ben geen fotograaf maar vind het gewoon leuk om eens een keer foto's te maken
Ik meld me ook maar! Bij deze mijn foto; Geen topkwaliteit masr vind persoonlijk dat de band duidelijk zichtbaar is op de foto. Gemaakt met canon 450D 18-55 mm
xxjetrix
Geplaatst: 13-04-14 18:14
Mijn eerste inzending Ondanks de slechte kwaliteit vind ik dat je de connectie tussen de twee heel mooi kunt zien Gemaakt met sony alpha 37, 18-55 mm lens
binky
Geplaatst: 13-04-14 20:22
Oke op verzoek van Agossie doe ik mee met de foto die ik eigenlijk gemaakt heb voor het potw topic, en eigenlijk heeft ze gelijk de foto straalt de band uit tussen de hond en baas. Ik ken ze niet maar had wel door dat ze dol op elkaar waren en onafscheidelijk.
binky, leuk zeg ook dat de hond precies zo naar het baasje kijkt!
leonie87
Geplaatst: 14-04-14 16:12
Na al heel lang meelezen en stemmen heb ik eindelijk zelf een cameratje gekregen. Geen spiegelreflex maar toch een canontje waar ik wat meer mee kan dan mijn telefoon.
Ik zeg niet dat ik iedere keer mee ga doen, gewoon als ik toevallig inspiratie heb haha.
Deze foto was echt een toeval moment want normaal heb ik mijn camera niet bij de hand als hij dit doet! Nu wel dus zelfontspanner aan en klik. Ik had eigenlijk een ander idee maar vind deze zeker zo leuk! Sorry voor de baggere bewerking maar dat heb ik nog nooit gedaan haha
Mijn bijna volwassen Weimaraner die vind dat hij ook doorkan als schoothond