Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Wat houden eigenlijk die Uv filters in? Is dat handig? Want je krijgt wel wat ander kleur van toch?
En gebruiken jullie ook een zonnekap?
darkadia schreef:Ehm sinds wanneer zou er geen UV straling voorkomen op deze hoogte? Zo licht is ook UV en dat waar we bruin van worden in de zomer is ook UV licht...
Dus die snap ik niet helemaal.
darkadia schreef:Ehm sinds wanneer zou er geen UV straling voorkomen op deze hoogte? Zo licht is ook UV en dat waar we bruin van worden in de zomer is ook UV licht...
Dus die snap ik niet helemaal.
Wel ben ik t eens dat t idd niet ten goede komt voor kwaliteit van de lens, andere kant, beschermt t wel en zeker bij de paarden ed liever een kras op m'n filter dan op m'n lens. Zonnekap bij voorkomen van verstrooid licht dacht ik.
quintenvo schreef:Hoi! Iemand vroeg aan mij hoeveel het zou kosten om haar 30 paarden op de foto te zetten. Normaal vraag ik €25,- per paard en dan krijgen ze 10 foto's met logo en 2 zonder logo. Ik zat zelf te denken om nu 5 foto's met logo te geven en 1 zonder logo per paard. Hoeveel zou ik dan kunnen vragen voor de 30 paarden samen?