Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nerootjeh schreef:ONTOPIC!
Handel het via pb oid af!
Dit is een camera topic, geen website topic!
mylo schreef:zoals ik al eerder gezegd heb hebben wij uiteinedelijk niet voor dsrl gekozen maar voor de panasonic dmc fz 50 zit daar net onder de afgelopen dagen flink aan het schieten geweest op alles wat los en vast zit en voor ons zit hier voorlopig voor de komende jaren nog genoeg te ontdekken aan! zoveel hand instelbare mogenlijkheden!! bij haw heb ik een topic met rij foto's buiten het topic heet tyler weer eens @ work deze zijn uiteraard gemaakt met de nieuwe cam!!
Renza schreef:Nikon D40 zou ik iig niet doen omdat je dan nogal beperkt wordt in je lenskeuze.
Kokomo schreef:De D40 zou ik in ieder geval niet kopen. Nikon is er zelf ook achter gekomen dat die D40 niet goed was en hebben hem na een paar maanden alweer vervangen door de D40x.
Ciinderella schreef:Na veel gemopperd en nagedacht (me vriend helemaal gek gemaakt van mijn gezeur) heb ik vanochtend via ebay geboden op een Canon 400D zonder ergen wou ik kijken of er ook garantie opzat en zag ik dat ik de hoogste bieder was en hem dus had gekocht!
Heel toevallig heb ik dus nu een canon 400D met 1 jaar garantie![]()
![]()
![]()
EINDELIJK!!!
Maar omdat ik hem dus niet al te duur heb weten te bemachtigen hoef ik minder lang door te sparen voor een lens. Dus bij deze, welke lens raden jullie mij aan. Ik wil wel een goede kopen, ipv een minder goeden en dan weer eens een ietsje betere omdat het geld op is. Ik wil vooral in de portret en macro verder.
Ashleey_ schreef:Kokomo schreef:De D40 zou ik in ieder geval niet kopen. Nikon is er zelf ook achter gekomen dat die D40 niet goed was en hebben hem na een paar maanden alweer vervangen door de D40x.
Daar zeg je inderdaad iets... Niet voor niets nee..
Maar vind niet dat ze de D40x zo sterk veranderd hebben.
Renza schreef:En op de D40X passen nog steeds niet alle objectieven op dus dat vind ik ook niks, vind dan de D50/D70s nog beter die zijn dan weliswaar oud maar past tenminste wel alles op en zijn nu als je ze nog ergens kan vinden vaak wel flink afgeprijsd.
Nouks schreef:Zo'n telelens hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Canon heeft een best goede (niet erg lichtsterk, maar als je de paarden buiten op de foto zet is het genoeg) goedkope 75-300mm. Die heb je al voor 200-300 euro.