Waar blijft mijn PB...
Of praat op msn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cloverdale schreef:iemand die zin heeft Flame te tekenen?
valiente schreef:ach naja
heb die van zefana vandaag zowieso wel af dus..
Cloverdale schreef:Cloverdale schreef:iemand die zin heeft Flame te tekenen?
niemand?
valiente schreef:Je bent geweldighij is heel mooi verona maar het is wat netter als je kleinere vegen doet
haha ik ben ook voor zefana bezig
en voor dydy...
en jillie93
3 tegelijk dus
Jillie93 schreef:Je bent geweldig
valiente schreef:op dit moment niet meer had geen zin meer en ben met die van Jillie93 bezig maar dit is hem tot nu:![]()
valiente schreef:op dit moment niet meer had geen zin meer en ben met die van Jillie93 bezig maar dit is hem tot nu:
valiente schreef:valiente schreef:op dit moment niet meer had geen zin meer en ben met die van Jillie93 bezig maar dit is hem tot nu:
Ik bedoelde ik ben gestopt met die van zefana en ben nu met die van Jillie93 bezig maar dit is die van zefana tot nu toe
valiente schreef:maakt niet uit
maar nu stop ik er helemaal mee en ga tv kijken![]()
die van jouw(Jillie93 duzz) tot nu toe
Auky schreef:achja, ik zal ook hier maar even een linkje naar Auky's site neerplanten:
www.auky-online.tk
Wat tekenwerk betreft: Ben nu nog bezig aan een BVA opdracht, zodra deze af is, ga ik waarschijnlijk ook weer voor jullie tekenen
valiente schreef:op dit moment niet meer had geen zin meer en ben met die van Jillie93 bezig maar dit is hem tot nu:![]()
rakkertje13 schreef:Sorrie dat ik het zeg; maar willen jullie niet zoveel foto's quoten! Kan ook wel zonder 'het plaatje', dan snappen ze het ook wel!
Ik zie nou al 2x een en dezelfde kat(tentekening), wordt een beetje irri