Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:HLP, weet jij trouwens een percentage te noemen qua error's in Canon body's ten opzichte van Nikon? Of daar veel verschil tussen zit? Ik hoor namelijk wat verhalen over dat Canon meer error's vertoont als Nikon of andere soortgelijke merken. Vraag me af wat hiervan waar is.
Glossi schreef:Toen ik ook nog met Nikon schoot heb ik weleens een klein concoursje geschoten met m'n D2h. Heb daar veel lof gehad over de foto's, men was er héél erg blij mee (en dat was dít jaarWeet wel dat het niet alles van de megapixels af hangt maar als je een 6 pixel camera hebt en een 12 dan zou je daar
toch wel verschil in moeten zien? Bedoel het hengt ook van de lens en instellingen af maar toch. En de revieuws heb ik
gister al op gezocht die waren ook niet al te best (op een paar na)
Glossi schreef:Waarom kun je op dat formaat niet verschil in kwaliteit zien als ik foto's van beide camera's verkleint heb?
Weet wel dat het niet alles van de megapixels af hangt maar als je een 6 pixel camera hebt en een 12 dan zou je daar
toch wel verschil in moeten zien? Bedoel het hengt ook van de lens en instellingen af maar toch. En de revieuws heb ik
gister al op gezocht die waren ook niet al te best (op een paar na)
Maar zal morgen nog een keer foto's maken. Maar we gaan er ook mee terug.